מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לרגע אני מרגיש כמו אתרי חדשות מוזיקה שכותבים על כל אייטם שני: “בכורה עולמית” “בלעדי” וכדו’, אבל זה מה שקורה כשהעדכונים מגיעים בקצב מהיר ושמח במיוחד.

[audio:shefa_kef.mp3]

קרדיט תוצאות אפקטיביות • מנהל קריאייטיב: מוישי איצקוביץ קופירייטר: מירי מאיר לחן קריינות והפקה מוסיקלית: ישי רזיאל סופרווייזר: שרי בר-ששת מנהלת תיק לקוח: עדי בורג.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

9 תגובות

  1. אחלה ג’ינגל, אבל ארוך מידי, סיבה טובה להעביר תחנה.

  2. בס”ד
    אחלה ג’ינגל
    (כששומעים את הג’ינגל ורואים את שוואקי בצד זה נראה כאילו הוא שר את זה)

  3. DESIGNER כתב:

    בס”ד
    אחלה ג’ינגל
    (כששומעים את הג’ינגל ורואים את שוואקי בצד זה נראה כאילו הוא שר את זה)

    גנבת לי את המילים מהפה…
    שוואקי עם הקפיצות משתלב יופי עם הג’ינגל.

  4. ג’ינגל ממכר לגמרי.
    זה משלים קמפיין מושלם של תוצאות.
    שיחקו אותה הפעם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן