ככה עשו פעם פרסומת למכשירים סלולריים, טרם החל עידן החרמות וההכשרים. סלקום מפרסמת במגזר החרדי את הנוקיה המיתולוגי 3100 באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון / שנת 2004.
.
אם רק הייתם מזהירים אותי מראש הייתי מצלם לכם את כל הערכה שהתלוותה למהלך הזה.
הבריף היה תדמיתי – מכשיר סלולארי לאשה חרדית.
.
לקחנו את הנוקיה הזה – עיצבנו פאנלים בצבעים שונים, ייצרנו אותם בסין, ובנינו ערכה שהיתה מעוצבת כקופסה נשית בשלל צבעים עם חוברת ‘התאמת צבעים’ לכל יום שבא לך ומצבי הרוח השונים… בשקית מעוצבת… אילו ימים ואילו חוויות…
.
מדהים!
ואכן הייתה הצלחה.
בכלל בעבר מקאן היו חוד החנית של הקרייאיטיב.
3 תגובות
.
אם רק הייתם מזהירים אותי מראש הייתי מצלם לכם את כל הערכה שהתלוותה למהלך הזה.
הבריף היה תדמיתי – מכשיר סלולארי לאשה חרדית.
.
לקחנו את הנוקיה הזה – עיצבנו פאנלים בצבעים שונים, ייצרנו אותם בסין, ובנינו ערכה שהיתה מעוצבת כקופסה נשית בשלל צבעים עם חוברת ‘התאמת צבעים’ לכל יום שבא לך ומצבי הרוח השונים… בשקית מעוצבת… אילו ימים ואילו חוויות…
.
מדהים!
ואכן הייתה הצלחה.
בכלל בעבר מקאן היו חוד החנית של הקרייאיטיב.