הספדנו אותך מוקדם מידי, וידאנו לך הריגה בקמפיין תקשורתי ל’בל יהיזו’, ואפילו הקמנו עלייך מצבה. אך כנראה שניחונת בשבע נשמות, פירמידה יקירתי. תופעת “מרוולס” בכלל, ומוצר הדגל שלה – כמוסת האומגה 3 בפרט, הוכיחה למערערים בשיטת הפירמידה, שאם המוצר טוב, ניתן לשווקו בשיטת פירמידה ולנחול הצלחה אדירה. התהליך אמנם היה ארוך ודי מתיש – בעקבות קריסות הפירמידה בעבר – אך בסופו של תהליך הצליחה מרוולס למוטט את הסטיגמה השלילית באפס פרסום, על טהרת הפירמידה, בוריאציות שונות ושמות חלופיים כ”שיווק רשתי” ודומיו.
אם רצינו הוכחה לכך שהמגזר החרדי – למוד הסבל בהפסדי פירמידות – התמכר גם כן לכמוסת המרוולס, קיבלנו אותה בדמות קמפיין נגדי, של חברת “מקסי-הלט” (maxi health) הוותיקה והמוכרת בשוק מוצרי הטבע והאומגות, שמשום מה לא השמיע קולה עד הנה, בטח לא בטון הנוכחי שלה. הדבר יכול לסמן יותר מכל את נגיסת מרוולס בשוק מקסי הלט ללא רחמים, ‘בתוך שאר נפגעי מרוולס’. “פרסמת לאחר עשורים של התעלמות? סימן שהמתחרים לא רק שקיימים אלא אף מאיימים”. לא נשאר לנו אלא לתהות, למה לא הפקידו משווקי מקסי-הלט בארץ-הקודש את תיק הפרסום בידי מומחים מקומיים, הם, למשל, היו יודעים להפוך את הארט המהוקצע והמושלם, לחתיכה קריאייטיבית ראויה לשמה, אולי בהוספת סלוגן כמו “לא סוחב?”. לצערינו קיבלנו קופי משעמם, ואילוץ לא מובן של הוויטמינים לכרכרה (-ב 1975 רתמו כרכרה לסוס?-). לא חראם?
קרדיט • פרסום: Media on the Go
6 תגובות
אהבתי!
המודעה מצויינת.
דווקא אהבתי את הפרסום
זה מראה שזה חברה עם נסיון של שנים בתחום
וואלה! ואני הייתי בטוח שמדובר בעגלת זבל משנת 1974 בדרכה לזרוק את הויטמינים להר האשפה המקומי…
נוחעם, אתה מדי מפרגן ושוכח לקשר את דבריך לנראה לעין…
סורי, זה פשוט הרמה של מודעות בארה”ב כבר זמן רב שאני טוען שמי שיפתח שם משרד עם אנשי מקצוע מהארץ, יעשה קופה שחבל”ז!
אדוור..
אדוורטייזינג כתב:
יאלה, מי בא?
אדוורטייזינג כתב:
אדוור.
נראה לי שקצת נסחפת…