אין לי מושג באמת מהו תקציב הפרסום של אויס. אבל יש לי תחושה שבתקציב נמוך, בגל אורן BSD יודעים ליצור נראות אופטימאלית ללקוח. אולי אני טועה, ובסה”כ מדובר בקריאייטיב טוב שיושב לנו במוח הרבה זמן. אולי שניהם יחד. אולי.
אין לי מושג באמת מהו תקציב הפרסום של אויס. אבל יש לי תחושה שבתקציב נמוך, בגל אורן BSD יודעים ליצור נראות אופטימאלית ללקוח. אולי אני טועה, ובסה”כ מדובר בקריאייטיב טוב שיושב לנו במוח הרבה זמן. אולי שניהם יחד. אולי.
אולי יעניין אותך גם:
הרשמו לניוזלטר של פאשקעוויל
13 תגובות
לפחות גל לא מוציאים כלום (כמעט) בלי קריאייטיב
שמפו! (:
אפשר קרדיטים של הצוות שעשה את המודעה בגל?
מנהל קריאייטיב, קופי, ארט, תקציבאית.
מגיע להם.
ובכלל אני חושבת שכדאי לתת קרדיטים לצוותים על כל מה שמפרסמים פה.
ולעניין המודעה של אויס, אהבתי.
הויז’ואל מדהים,
לייק
נייס
חזק!
אחלה מודעה. הם כבר קיבלו מישהו מטריו?…
מיוחד בפשטותו.
שלוב התמרור וזכוכית המגדלת ממש מבדלת את התוצאה עבור הרכב.
לייקתי לגמרי!
וואלה הביאו אותה גלורן במודעה טובה באמת….
ובכלל, נראה לי שאוויס באמת לא משקיעה הרבה בקהל החרדי
אבל המשרד פרסום שלה עושה לה ת’עבודה כמו שצריך.
צר לי לקלקל לעדת המהללים.
כנראה שהחברים כאן שכחו את מבחן התאוריה בנהיגה או לא נהגו הרבה זמן…
עיגול אדום בתמרורים הוא שלט *אזהרה*. וכך גם נראית הפרסומת הזו ממבט ראשון
לא רואים זכוכית מגדלת (כפי שהתכוון מי שהתכוון) אלא תמרור אזהרה אדום
זהירות! אוויס לפניך! ואז הזכוכית נותנת היפוך המסר ויוצא “תסתכלו בזכוכית מגדלת! אוויס ידפקו אתכם!”
אוויל מי שאישר מודעה כזו. גם ברמת משרד וגם ברמת לקוח
ואגב, הזדמנות מצויינת להמליץ על ספרו הנפלא של נעם מנלה, הקוד היצירתי. ספר נפלא. (אולי נקנה אותו מתנה לחבר’ה בגל…)
המודעה ניראת מעולה!
אבל אני חייב להסכים עם גיזמו שזהו שלט אזהרה. אני לא מסכים איתו שלא רואים שזו זכוכית מגדלת אבל לא הבנתי מה בעצם מגדילים באויס?
iDos – שים לב, לא אמרתי שלאמבינים למה התכוון המשורר. אלא שבמבט ראשון רואים תמרור אזהרה על עמוד. שזה מאווווד בעייתי ללקוח.
יסלחו לי גיזמו ן- iDos, תמרור אזהרה גורם לך לעצור, וזו בטח המטרה של כל מפרסם שרוצה שישימו לב למודעה שלו.
ולא לכל פרט צריך לשים לב מייד, זה דווקא נחמד שבמבט שני מגלים משהו נוסף.
ומה קשה להבין במקום לשכור רכב קטן, אפשר לקבל רכב גדול (משפחתי) במחיר מוזל.
אויש, אני לא מאמינה, אני נשמעת כמו מישהי שעובדת בפרסום גל..
אויש כמה שזה עולה לי בבריאות…