בשבוע שבו אנו קוראים על מערומי לבן, נחמד ללמוד עוד כמה טריקים של עורמה זולה. מצד אחד “הגדלנו לכם את האותיות הקטנות”, כלומר, אין צורך להתאמץ ולקרוא שוב את ההגבלות שבאותיות הקטנות, כי הצגנו לכם את כל האמת, “רק 14.90 לחודש”. ומאידך הוספנו מילים אלכסניות עוד יותר קטנות באותו פרינט שהתאמץ כל-כך לגלות שקיפות, והצגנו לכם את השקר הגדול, יש גם יש אותיות קטנות, *מדובר רק למי שמציג חשבוניות מחברה מתחרה, אחרת דמי המנוי אינם פחותים מ- 39.90 ש”ח **דמי המכשיר 990 ש”ח טבין וטקילין, שיוחזרו במלואם רק אם שילמת כל חודש על 103 דקות.
“אז שלא תנסו לעבוד עלינו”. אל תגדילו ואל תקטינו, לפחות לא באותו הפרינט. כי כאשר אתם מנסים להיות שקופים, הצרכן בודק אתכם בציציות.
10 תגובות
שפתיים ישק. קיוויתי (שלא לומר: הייתי בטוח) שיהיה פוסט פאשקווילי על הפרסומת האינפנטילית הזאת…
זה נראה התלהבות ילדותית של קופירייטר מתחיל שעירב, בלי טיפת מחשבה, מבצע עם מלאן הגבלות יחד עם פרינט מבריק על הגדלת אותיות קטנות.
פרסומת אבסורדית כזו לא נראתה בעיתונינו זה זמן רב.
שנאנו.
תכלית האם מישהו יכול לומר לי אם שווה להצטרף לתוכנית הזו או עדיף אורנג’ ואו שאר החברות
ובכלל האם הטאצ’ הזה מוצלח וכדאי לקחת אותו בכלל?
התוכנית מעולה, וגם המכשיר מעולה (מכשיר כשר ראשון ששומעים בו :))
חבל שהמודעה כ”כ מפוספסת.
לא יאומן כי יסופר! עד הפרסום בפשקוויל לא שמתי לב ולא חלמתי שיש “אותיות הקטנות” נוספות, בושה וזילזול באינטלגנציה של הצרכנים.
בושה וחרפה
לא ייאמן ולא לא יאומן. אתכם ולא אותכם. בלוג פרסום עברי. אני צריכה לשמור עליכם? 😉
@ נחמי ליברמן:
טוב לראות אותך!
מה, את עדיין מסתובבת עם הדרכון הישן?
כל כך לא יאומן עד כדי פרובוקציה מכוונת.
אסתי כתב:
מטאטא ישן לא מחליפים…
ו-עכשיו אני מקשרת את האסתי לאסתי. אהלן!
@ נחמי ליברמן:
אז זהו.
האמת שיש כאן עוד אחת שמעזה להשתמש בשם הזה.
אני הייתי ראשונה.
ואיך אמרת? לא מחליפים!
האלאן וסאלאן!