כחלק ממהלך השדרוג של בחדרי, גולשי כלכליסט התפנקו הבוקר בבאנר “פלזמה” בראש דף הבית הקורא להם לבוא ולפרסם בחדרי חרדים. אין מה לומר, הקריאייטיב מושך, המסר קולע. רק נבקש קצת אמת בפרסום…
“מיליון לקוחות חרדיים לא רואים אותך”. לא הגזמתם…?
והנה הבאנר ספיישל לגולשי השטיבל, למען לא תגלשו בשדות זרים.
[kml_flashembed publishmethod=”static” fversion=”8.0.0″ movie=”https://www.pashkevil.co.il/wp-content/uploads/2010/11/haderyHaredim_939x160_tv.swf” width=”450″ height=”80″ targetclass=”flashmovie”]
[/kml_flashembed]
8 תגובות
למיטב ידעתי כל “מיליון החרדים” (ואולי יותר מי יודע, בטח בחדרי הפגינו ענווה) גולשים לאתרים החרדיים בגישה מזלזת בלי שום ערכיות לאתר. כך שבאופן עקיף היחס לפרסומות דומה.
ובחדרי עם כל הטוקבקים הארסיים שלו כמובן זוכים ומזכים את הרבים, ולכן חשבתי שהם עובדים לשם שמים וא”כ בשביל מה הם מחפשים למכור שטחי פרסום??
יש לזה המשך לא ראיתם?
מפרסם, מליון לקוחות חרדים לא רואים אותך.
פרסם ב”בחדרי חרדים”
ואחוז אחד מתוך המליון, ייחשף אליך..
איציק וינברגר כתב:
🙂
אחלה קריאייטיב ואם החשיפה אכן מצדיקה את הפרסום, דיינו (-:
אז אני רואה שלפי גוגל
כיכר הצליחה לעקוף את בחדרי כמה פעמים אפילו שיש לבחדרי פורוםשזה הישג משמעותי ביותר כשכיכר רק שנה וחצי באויר ובחדרי עשר שנים, פשש סחטייין..
כמדומני גוגל טראנס לא ממש אמין
העקיפה של כיכר את בחדרי די מתבקשת בהתחשב בעובדה שנראה שאנשי בחדרי הכבודים, ידידיי משכבר, אינם מבינים כלום (וזו דוגמה קלאסית ללשון המעטה…) בתחום קידום האתרים.