יש שידרשו זאת לטובה ויש שיפרשנו זאת לגנאי. אך עדיין זה מדהים באיזו קלילות אנחנו יכולים לקשר פרינט לבית היוצר שלו.
עזבו את הפריחה, את הפרח האביבי, את הילד השזוף, כאילו אנחנו בחוף שרתון בעיצומו של הקיץ. ילדים – זהו סימן ההיכר הרשמי של מחלקת הקריאייטיב באפיקים. הי, רגע, דווקא המבצעים נראים שווים במיוחד, אז למה צריכים להשתמש בסמלים באנליים וילדותיים, לא נמאס? המשך יבוא…
10 תגובות
רק לי נראית הכיפה כמשהו מודבק בפוטושופ?
המעצב כתב:
הכיפה הזאת מלווה את אפיקים זה עידן ועידנים.
כנראה שהארט כ”כ מוכשר שיודע למקם אותה כל פעם בצורה מקורית.
סולם השטיבל: אסטרטגיה: 5. ארט: 30 מתחת לאפס.
הנימוק: אסטרטגיה: החרדים אוכלים הרבה, וכל מה שיוביל לתוסף משמעותי בכמות המזון – ידבר מצוין. מנגד, הארט המאכזב, הטקסט המרושל בתוך הפרח, (כאילו דה, כמה קשה לסובב את הטקסט בתנועת הפרח), הילד הקוסבקיסטני שגוייר שלא כהלכה, ובעיקר, האווירה הקייצית בתקופה שבה ברוב בתי הכנסת בוכים ‘עננו נא בגשמי ברכה’ – מקנה לפרינט הזה את הציון המכובד.
איפה אמא?
נוחעם,
מסכים איתך! את האסרטגיה הייתי מסכם 2.5
חני כתב:
מה קרה חמודה?
הלכת לאיבוד?
איך קוראים לאמא?
אפיקים?!?!
טוב, נו. אמהות לא בוחרים…
אני מתפלא מאוד!
האם רק לי זה כ”כ מפריע שזה ממש דומה ללוגו של שטראוס (המתחרה) החדש???
אתם חייבים להתפטר מה”לחץ כאן להמשך האקשן”
המילה אקשן כ”כ לא קשורה פה, וכ”כ ‘חרדית’…
באמת, חרדים הם היחידים שמשתמשים בה בשימוש נפוץ כ”כ..
לעזאזל, פרוש המילה action הוא פעולה, אז איך זה קשור פה?!
לא נותר לי אלא לצטט את מה שכבר כתבו לפניי (במודעה של אסם): כל אחד אוהב משהו אחר… אבל כולנו אוהבים לקבל יותר.
במקרה הזה, הרבה יותר.
בהצלחה.