מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
סנו אוסיג'ן - פרסום אפיקים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מאיפה הגיע החיבור של סנו אוקסיג’ן, תכשיר להסרת כתמים קשים ללא אקונומיקה, למתכונים של לביבות וקציצות בשר? איך זה אמור להיות מתכון מנצח וטעים, אם זה מופיע בחדא מחתא עם חומר אנטי באקטריאלי להסרת כתמים? תספרו לי משהו שאני לא יודע, תלמדו אותי איזה כלל בשיווק שנסתר מעיני, מה המסר שאמור להיות פה, הרגשת גועל?

אסטרטגים ופלנרים, למדוני בינה!! 4

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

10 תגובות

  1. גילוי נאות.

    בתקופת הקמפיין הזה עבדתי באפיקים בצוות הקריאייטיב.

    דינקיס ידידי אתה שואל כמה שאלות יפות, אשתדל לענות לך בבבהירות:
    1.”מאיפה הגיע החיבור של סנו אוקסיג’ן, תכשיר להסרת כתמים קשים ללא אקונומיקה, למתכונים של לביבות וקציצות בשר?”
    הקמפיין הזה ישב במשרד כמה חודשים טובים מבלי יכולת לפצחו:
    כשאני מתכוון בלי יכולת אין זה אומר שלא היו רעינות אלא שהרעיונות פשוט לא עברו את התקציבאי, את הסופר וויזר, את מנהלת הלקוחות, את הלקוח, את אשתו של הלקוח ואת הצרכן הפוטנציאלי.
    2.”איך זה אמור להיות מתכון מנצח וטעים, אם זה מופיע בחדא מחתא עם חומר אנטי באקטריאלי להסרת כתמים?”
    ואז ערב אחד עמיחי, מנהל הקריאייטיב המוכשר, אומר בואו נעשה לוח שנה של סנו שהרעיון בבסיסו היה שבכל השנה יש כתמים מיוחדים, הכתם של ראש השנה, של סוכות, של חנוכה וכן על זה הדרך…
    אח”כ התחלנו לחדד את המסר,
    ואז יצא הרעיון החכם הזה, אנחנו מטפלים גם בתקציב אסם, בואו נעשה שת”פ.
    ניתן את אופן ההכנה של מתכון מסויים,דבר שנפוץ עד מאוד בעיתונים , אח”כ ניתן את אופן הניקוי.
    התחלנו להוריד את זה לידי מעשה, והמודעה נראתה מצויין, עד ש… הלקוח אמר שלא רואים את המוצר, וסנו כמו סנו חייב להראות את פקשוט של המוצר בענק , לא עזרו ההסברים שזה מוריד את המודעה, הלקוח תמיד צועק.

    אח”כ אביטל, מנהלת הלקוחות הציעה כותרת שמחברת את שניהם:
    יש לנו מתכון מנצח להסרת כתמים.

    3.”תספרו לי משהו שאני לא יודע, תלמדו אותי איזה כלל בשיווק שנסתר מעיני, מה המסר שאמור להיות פה, הרגשת גועל?”
    הכלל בשיווק שאני רוצה להגיד לך שכל רעיון מצויין יכול לללכת קפוט על ידי הלקוח.
    ובא לציון גועל.

  2. אז זהו שזה מסוג הפרסומות שמתאימות רק למוחות מחודדים של בעלי סברא בוגרי ישיבות,
    כלומר משחק מילים על מתכון להסרת כתמים ואז מתכון ללביבות שעושות כתמים, כלומר גזירה שוה מתכון מתכון, מה זה משובח ועושה כתמים אף זה משובח אבל מוריד כתמים,
    הצד השוה שבהם שבשניהם לא מגזימים בכמות, בלביבות כי זה משמין ובסנו אוקסיג’ן כי כמות גדולה עלולה ליצור כתם שלא יורד,

  3. דווקא הקונספט חביב ברמה האסטרטגית. קהל יעד זהה (עקרות בית שמכינות אוכל ואח”כ צריכות להוריד את הכתמים) פקשוט ענק כמסורת סנו. וביצוע מגזרי, כמסורת המגזר.
    לפחות הרווחתם גם מאוסם משהו?

    אגב, לי דווקא מפריע החיבור הקצת צולע (ברמת הביצוע) בין השניים. שוב קונספט יפה, ביצוע בינוני. זה לא שהקופי לא טוב, ההיפך, הוא מצויין, אבל הוא ממוקם גרפית במקום שמאבד קשר לשני החצאים במקום לחבר בין שני החצאים. והכי חשוב מה שמקבל את תשומת הלב ראשון בעין הוא לא הקופי (כמו שצריך להיות) אלא הטקסט של סנו אוקסיג’ן. (לוק מגזרי כבר אמרנו..)

    ולגבי מה שדינקיס אמר – אכן יש פה בעייה סניטרית שצריך לפתור. זה בהחלט לא פתור החיבור הבעייתי הזה בויז’ואל. (עם כל התירוצים של לקוח נודניק)

    ואגב אביהו, אם לא היית מספר, לא היינו חושבים על הקשר (היפה מאוד אגב) בין המתכון לחודשי השנה, היה יכול להפתר בקלות ע”י איזה “כסלו” קטן בפינה… או לחילופין להפתר ברמת הקופי או בסאב טקסט (שיסביר שסנו רלבנטי לכתמים בכל חודשי השנה). כרגע זה בבחינת גחמה שאף אחד לא ידע עליה…

    לסיכום, אני מאמין שצריך להמציא משרד פרסום בלי לקוחות. ככה יהיה הרבה יותר קל לכולנו ; )

  4. לא יודע מה ייתי עושה במקום החבר’ה מאפיקים, אבל אני לא הייתי מעלה את הקמפיין הזה ואם כבר העליתי, לא הייתי נותן לו להתגלגל כל כך הרבה זמן בכדי להרוס לעצמי את השם.

    המודעה הזו מבחילה וגורמת לי לרצות להקיא בכל פעם מחדש..

    אני אגב בספק גדול האם הוא לא הוריד את כמות המכירות של המותג במגזר..?

    אדוור..

  5. דינקיס,

    מה רע ב(בני) בינה?

    גימזו,

    אני מה זה אוהב לקרוא את התגובות שלך.
    יקרה פעם שיהיה רק מילים טובות על מודעה?

    אני אישית חושב שלא
    כי דעותיהם כפרצופיהם
    מה שרעיון אצל אחד הוא כשלון אצל אחר.

  6. אכן, באמת מה רע ב “בני בינה למדוני בינה”

  7. אביהו תודה על התגובה המושקעת, הפנמתי את הכלל בשיווק.
    גיזמו הרעיון האחרון שלך לגביי משרד ללא לקוחות יכול להיות הצלחה אדירה.. תחשוב על זה!

    מקסימום ופרסומניק
    תזבירו לכולם שאתם מתכוונים לכותרת הראשונית שהייתה לפוסט אתמול בלילה
    “אסטרטגים ופלנרים, למדוני [בני] בינה!!”
    אבל החלטתי שזה הובר תיחכום וניסיון מאולץ קצת לקשר ת’פוסט לחנוכה, אז החלטתי להוריד את זה 🙂
    יום מעולה.

  8. מצטרף באיחור לכל מיני דברים שנאמרו כאן. במיוחד לעניין הזה עם הויזואל המזעזע, אפשר לומר “הדוחה”.
    לדעתי הוא הרס את המותג. כמו שאדוור כתב.

  9. חבל שהאוקסיג’ן מגיע פתאום לפני האוכל, תמיד הוא הוכר כפתרון ‘היום שאחרי’… רעיון הקישור לאוסם הוא ענק, אך הצורה… ממש לא נעים לטגן לביבות לצילו של אוקסיג’ן אימתני. מה לעשות אך אוקסיגן אחרי קציצות בא דווקא בסדר.
    יש לכם מתכון מנצח להסרת (לקוחות) עקשניים…
    אנו נסו שנית מ’תקון’ חדש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן