חיים גיל כתב במדורו האחרון על הקמפיין הייחודי של רדיו קול ברמה לקהל הישראלי-מסורתי. בסופשבוע זה, תוכלו לראות גם בעיתוני המגזר, פרינטים מהוקצעים עבור קהל היעד האמיתי – הציבור החרדי.
ישורון תורג’מן – האיש והמיקרופון, דובר התחנה, מגיש את חדשות עולם הפרסום מבית פאשקעוויל, ועוד שלל קופלימנטים – נשמע מבסוט מהתגובות ברחוב, ואותנו הכי מרגש לשמוע שהפרסומת עושה את העבודה. קבלו את הקמפיין הכי מדובר בשבוע האחרון עם הפרזנטורים: משה מונה רוזנבלום, אבי מימרן ועמי מימון.
קרדיט • משרד פרסום: דמיון • פלנרית: רחלי רוזנברג • מנהלת קריאייטיב: אסתי שושן • קופירייטר: רוני שוב • ארט דירקטור: ביאנה ולדימירוב • יח”צ: שולמית שיינין
8 תגובות
עם כל הפרגון שבדבר.
אני לוקחת את הקמפיין הזה כמוצלח ביותר של התקופה האחרונה.
בייחוד שלטי החוצות שמעכבים אותך בניסוחים החמודים שלהם.
דא עקא, ופטור בלי כלום……..הפרינטים הנ”ל לא משרתים את המטרה. אם היעד הוא להגיע לעוד מאזינים שהמקלט שלהם לא נע על הגל הנ”ל, המשפטים לא מרגשים אותם.
מי שחווה ומכיר לדג’ את ה”שבת שלוווווווווווווווווווום” של מונה יזדהה ויהנה, השאר- לא. או שהמטרה היא אחרת?!
הזוי, איפוא האסטרטגיה? אין שום קשר בין השילוט למודעות, אין שום קשר בין הקמפיין לתכני הרדיו.
מימרן נראה סתם נפוח מרוב חשיבות.
יאללה ל-ה-ת-ק-ד-ם!
מה יהיה כאן?????????????????????????????.
מפרגן.
לא מבינה ביעיל / לא יעיל, אבל אני התעכבתי על שלטי החוצות כשעברתי על פניהם
ו-היי, מה זה משנה בעצם? העיקר שדמיון עלו על המפה =)
תמשיכו כך בנות!
אהבתי את הפרסומות, למרות שהן די מעתיקות מ103 FM .
מצד שני, מה לחילוני ולמונה או מיימון? בשבילם כל חרדי זה אותו דבר.
אלי כתב:
נדמה לי שהקמפיין עם הדמויות מיועד לחרדים.
אסתי, יפה מאוד.
גם המודעות. גם השלטים.
סחתיין.
לא יצא לי לראות את הקמפיין בחוצות אך לפי מה שאני וראה כאן בבלוג נראה טוב למי שאכן מכיר את התחנה, בתור אחת שמאזינה אך מה אם אתה רוצה להגיע לקהל יעד שעדיין לא פתח את הרדיו על 104.3?
לא משכנע מספיק.