בפרסום יש רעיונות שאתה לא רק נהנה להסתכל בהם אלא גם שואב מהם השראה ליצירות משלך. זה לא סוד שלכל אחד המתעסק בקריאייטיב, מכיר את הרגעים המתים בהם הראש פשוט לא עובד ונראה כאילו המוח היצירתי שהיה לך אתמול התייבש סופית היום. בשביל זה בדיוק קיימת במחשבי תיקייה [muse] המלאה בפרינטים שעשו לי את זה. בד”כ אני אוהב דברים פשוטים אבל שמעבירים ת’מסר בצורה קולעת ומבריקה. הנה לפניכם כמה מהם. והנה עוד כמה מהם שפורסמו כאן בעבר.
פרסום לסופרמרקט שהוא כ”כ זול, שהם לא מחזיקים שטרות של כסף.
באיקאה יש סייל כל השנה, מה עושים כשיש מבצע?
חברת נסיעות עם מוניטין משנת 1756. תמונה משפחתית ממגדל אייפל – פריז בתחילת הבנייה.
וכאן זה גשר לונדון שעדין לא כל כך מט ליפול. אין אפס פרינטים ענקיים לטעמי.
וכך מפרסמים מצלמה, עם זום רצחני שיכול למצוא גם את בן לאדן באיזו מערה בטורה בורה.
5 תגובות
הכי אהבתי את התיירות
השאר מוּכרות יותר.
בן לאדן, רעיון כל כך נדוש
יש פרינט דומה הרבה יותר עצמתי
עם אחד שנבהל מהאריה שבעצם נמצא ממרחק עצום.
בכלל אני לא אוהב שמשתמשים עם דמיון שקיים במציאות
הרי אם היה כזה מצלמה היו מוצאים אותו מזמן,
אני מבין שהעיקר הרעיון
אבל צריך מינימום של חיבור עם המציאות, או בלי קשר למציאות כלל.
החיבור של שניהם בצורה לא נכונה פסול בעיני.
בלי קשר,
מתי נפתח דף חדש בלחיצה על תמונה ומתי לא?
אולי בכלל תעשו משאל או איזשהוא סיקרון מה הקהל מעדיף?
שבוע טוב.
מקסימום
בד”כ שיש פרינטים אנחנו נותנים את האפשרות ללחוץ עליהם, כדי שיוכלו להגדיל אותם ולראות את כל הניואנסים הקטנים שיש בד”כ בפרסומות.
לפעמים כשאין איזה משהו מעניין בתמונה, אנחנו לא רואים את הצורך בזה ומבטלים את הלינק.
איזה כסף זה, שמישהו יאיר את עיני?
אוסטרלי?
משום מה אהבתי רק את הראשונה.
דינקיס
כנראה לא הייתי מובן.
לפעמים הוא פותח אקספלורר חדש
ולפעמים הוא מעביר באותו דף לתמונה הרצויה.
למשל פה
כל התמונות הוא פותח דף חדש
ובתמונה של פיזה הוא רק עובר לתמונה.
חברת הנסיעות – רעיון גדול! אם כי, מדומני שלא היה תיק הפרסום שלהם נופל עלי הייתי משתמש באותו רעיון. זה כמעט מתבקש לחברת נסיעות עם וותק שכזה.
בין לאדן – יש רעיון חזק יותר, כמדומני למצלמת קנון עם זון רצחני. מודעה די מוכרת שמורכבת משלשה צילומים. בראשון רואים את ההוא תוקע דגל על הירח, בשני רואים את הפסים והכוכבים ובשלישי רואים שכתוב עליו בקטן “מייד אין צ’יינה”.