“איך לא חשבו על זה קודם”. אם לא נאמר זאת על הפרינט הזה, נתרשל בתפקיד. ‘רואים שש שש’ משורטט כמשקפיים, אחלה יצירה, מדוייקת, ומותאמת בול לנשוא הפרינט. אך לגבי הכותר, מותר לנו להתאכזב. מבחינתנו היו יכולים לסחוט גם שם קריאייטיב מדוייק יותר, ולא אמירה כוללנית ‘להרגיש מצויין’. הלו, זה לא קופ”ח. ובכל זאת, שאפו על המצאת ה”דיילים” (בטקסט), וגרירתו לתחום האופטיקה. יופי של חשיבה משכנעת, שיכולה אולי להצדיק את המחירים המחרידים של ‘עינית’ ביחס להלפרין ושות’.
כמה מפליא שהקריאייטיב המבוטא בעיקר בארט המצויין, בוצע על ידי משרד קטן, ומסתבר גם דינאמי, העונה להגדרה ‘עיצוב ומיתוג’ (ריימונד חזן), ולא על ידי משרדי פרסום מנופחים שטיפלו בתיק ‘עינית’ לפני כן. (ואגב, הוחלפו כמו גרביים). מה זה אומר? המון!
סולם השטיבל: 8 על הקריאייטיב שבארט. 4 על הקופי
21 תגובות
זה בדיוק מה שאמרתי כשראיתי את האייקון של המשקפיים.
איפה היינו כל השנים?
איך אף אחד לא חשב על זה???
לזאת יקרא הַזָרָה אמיתית!
לגבי ה-6:6 אופתע מאד אם הם חשבו על זה.
לפחות לפי ההמשך של המודעה זה לא נראה.
אבל מה כל זה קשור ל”קונספט מדוייק ומשוייף”? רואים שלא למדת אצל גיא…
גיא?
שוהדא?
הכוכב. ACC.
בכל אופן ‘קונספט’ מבטא רעיון בסיסי ועמוק שלפיו בונים קמפיין ארוך טווח בכמה מישורים או בכמה פרינטים.
ויז’ואל מצוין ככל שיהיה או כל הברקה לא נהפכים עדיין ל’קונספט’.
הרעיון מצוין,אך לדעתי רוב הציבור במבט ראשון לא קולט את ה6:6 ובפרט אם הדברים לא נכתבים במפורש במודעה.
@ יחיאל:
אני הייתי אומר לך ללכת על המסגרות העדינות, למרות שגם האגרסיביות הולכות היום חזק. אבל אתה חייב משקפיים.
@ שלומפער:
אאוצ’
🙂
ולגופם של דברים, יחיאל, אם תשים לב, בעצם אין שם משקפיים, אלא 66, שמייצרים קריקטורה של משקפים. התמקד (בחלק הימני של המסגרת), ראה והיווכח.
נטע נינארי כתב:
זו ‘יציאה’ מצויינת (הזרה, כנ”ל).
אבל אכן, האסטרטגים נרדמו בשמירה.
אין כאן משהו ייחודי לעינית, או סיבה לקנות.
יציאה ללא חזרה…
לעשות קריאייטיב טוב לוקח הרבה מחשבה המון ניסיון הרבה אנרגיה והמון שכל
לעצב את הקריאייטיב הזה מצריך הרבה כשרון המון הבנה בתחום והרבה דיוק
לשים קרדיט לא צריך אף אחד מהנ”ל
@ ד.דרייפר:
פרסומאי כלבבי, רואה סדרה ומאמץ את כל המסרים ששתלו בה.
המממ…
וממבט של איש פשוט שלא למד פרסום.
אהבתי את המודעה, עצרתי לרגע להבין על המודעה בין שלל המודעות שעברו בין העיניים.
אני למשל לא שמתי לב עד שקראתי את ההגיג של נוחעם על הסלוגן שמתחת לויז’ואל, הויז’ואל עצמו תפס אותי.
הצבעים, העיצוב, הכל פשוט מושלם לדעתי.
הציון שלי הוא 10 על הרעיון. 9 על הביצוע.
@ יחיאל:
צודק. גם אני לא הבחנתי בזה. ודווקא יש לי משקפיים.
להיראות טוב, לראות מצויין!
שדרת הלוגואים בצד קצת מפריעה, עדיף למקם אותם בתחתית המודעה (או בראשה?!..) בשורה בהקטנה רבה
נטע נינארי כתב:
אגב, לתשומת לב הבוגרים המעריצים,
לגיא יש יום הולדת ביום שישי הקרוב, ה24 לדצמבר
יהודה המכבי…רואים שאין לך יד ורגל בתרבות המתיוונים ,ה”לוגואים” האלה הם הסיבה
להיכנס לשם או להבין שמדובר בחנות פרימיום.
שלומית,
רואים שלא ראית מודעות של חנויות המשווקות מותגים….
המותגים גדולים גם כשהם קטנים.
ככל שהמותג גדול יותר, כך הוא צועק פחות….
שלומפער כתב:
איפה בבקשה אתה ממליץ לקנות משקפיים (מתוך הנחה שאין לך כמובן קשר לפרסום )?
הצבע לא קשור.
@ יחיאל:
אצל גורא, בחזו”א במרתף.
שמועות עקשניות אומרות בכלל שזה מבית היוצר של “מותג בפרסום” משם בכולופן המדיה הגיעה…
אגב, במותג מכחישים.
מי זה המשרד הזה. תנו קרדיטים למשרדים הקטנים והמבריקים האלה.
אולי גם מספר טלפון… קריאייטיב כזה בטח עשוי להביא לקוחות חדשים!!
עם כל הכבוד ל’מותג בפרסום’, זה קריאייטיב ברמה הרבה הרבה יותר גבוהה
ממה שהם עושים.
שאפו לעוסקים במלאכה!!!