בשיחת רעים עם איש פרסום אשר גילה בקיאות בתוכניות הריאליטי השונות, ניסה האיש להבין מה הוביל לתאונה העבודה המחרידה, בה הסכימה השפית מירי זורגר להצהיר בריש גלי, שאבקת המרק של ‘אוסם’ היא זו המשביחה את תבשיליה. קבלו ציטוט: “כאשר סמדי בומבה החליטה ברגע של ייאוש, להכניס אבקת מרק לתבשיל מזורז שהכינה ב’מסטר-שף’, היא רק התפללה וקיוותה שאייל שני לא ישים לב לפאדיחה”. סוף ציטוט מעורפל.
אבקת המרק, על אף היותה שושבין מרכזי בכל תבשיל, גם של מיטב הבשלנים, הרי בריש גלי דואגים השפים להצהיר שאין הם משתמשים במרקחה זו. לא רק מטעמי בריאות אודותיו דובר רבות, אלא מטעמי אגו מנופח, (במקרה דנן, מדובר באבקה מרכיבים טבעיים בלבד, ואשרי המאמין). מה גודל הפליאה, שמירי זורגר, השפית שסוללת את דרכה מזה כמה שנים לקראת תואר המאסטר-שף החרדית, ואשר כבר לפני שנתיים הוכתרה בגלובס כ”כוהנת הגורמה הבלתי מעורערת של המגזר”, (קליק לכתבה) – נפלה במלכודת הדבש שהציבה בפניה חברת אוסם. אין זה דומה לגיוס סלב כמו כדורגלן לקמפיין פרסומי של קפה טורקי, שם אין המוצר מתנגש בחזונו של הסלב. ואם נאמר את האמת, שילוב אבקת מרק בחזונו של שף, כמוהו כסיור ממלכתי של ליברמן בכור בבושהאר. ובנשימה אחת, מבחינת אוסם ו’אפיקים’ מדובר בהישג מכובד ולא מבוטל. אם כי, תהרגו אותי, לא מצאתי שום הסבר לוילון הווקסברגרי. אולי דמותה של גב’ זורגר מסתתרת מאחוריו?
סולם השטיבל: 8
24 תגובות
אחלה ניתוח.
קמפיין מעייף.
חוץ מההישג לצוד את מירי, לא רואה כאן שום קריאיטיב, אפשר לוותר על הקרדיט…..
אגב, הוילון דוקא מתאים, כמו בכל מודעה סטנדרטית, שממחישה סוד מאחורי הקלעים.. זה מזכיר איזשהו תאטרון..
הוילון כנראה בא להביע – הסוד נחשף. אט אט.
מה מסתתר מאחורי הוילון? אולי אבקת מרק עם מונסודיום גלוטומט שמשביחה יותר את התבשיל?
מה שברור שהיום חפרה לה זורגר את הבור, מחר כל מטגנת חביתה מתחילה תתהדר בתואר (השקרי) לא נוגעת באבקת מרק.
על זה נאמר “נזם זהב באף חזיר”.
מירי זורגר בטוח לא משתמשת ברעל הזה אבל כנראה שהפרנוסע דוחקת.
אפיקים מצידם עשו הכל להרוג את הקריאייטיב.
“לא מצאתי שום הסבר לוילון הווקסברגרי. אולי דמותה של גב’ זורגר מסתתרת מאחוריו?”
קראת אותי מצחוק, נוחעם
פעם ראשונה שאני מסכימה עם כל מילה של נוחם, אמנם לי אישית אין בעיה להשתמש באבקות מרק אבל מפה ועד להכרזה של שפית שזה סוד ההצלחה שלה הדרך ארוכה.
אישית כשפית המשפחה, זה הסוד שלי… (נו + עוד כמה…)
ובכל מטבח הכי אקסקלוסיבי יש 3 קופסאות אטומות עליהם כתוב תבלין הבית ורק לשפ הראשי הממלא ידוע סוד אבקת מרק של איזו חברה זו (מן הסתם אוסם…)
תפסיקו לבלבל,
מי שרוצה אוכל טעים וטוב לא משנה לו בדיוק ממה מכינים אותו…
נוחעם?
שיחוק של פוסטל’ע.
אחד הטובים.
למה במודיע זה הופיע כ מ. זורגר???
אבל לא זו הבעיה..
שכחו לזכור שאבקת המרק היא לא סוד!!!!
כל אשכנזיה שעושה מרק צח יודעת את זה , ניסיון…
חחחחח
ה-סוד!!
הסוד שלה זה האבקת מרק, היא כמעט לא משתמשת בו ולכן זה כל כך סודי. פאדיחה, אבל שאפו לחבר’ה מאפיקים!
מירי זורגר היא קונדיטורית מעולה ושפית בינונית ולכן אני דוקא מאמינה שהיא משתמשת בהרבה אבקת מרק
צריך להבדיל בין בישול משפחתי לבישול גורמה.
המכנה המשותף היחידי בין מירי זורגר לאבקת מרק,
אכלתם אותה פעם אחת, תמשיכו לאכול אותה.
שפים בד”כ מתהדרים בחוסר-אינסטנט בכל הנוגע להשקעה באוכל.
אבקת מרק עם או בלי MSG, מוזילה ומגלמת בדיוק את ההיפך.
מה שגורם לי לפקפק בחשיפת הסוד זה מס’ הפעמים בהם נמנה אבקת המרק כאחד הרכיבים במרשמים שנתנה היום בתכנית.
לפחות לפי המתכון של אפיקים היא פועלת…
אבל למה לא, לבריאות.
לא יפה לכם.
תגלו לנו את הסיסמה של הפוסט המוגן…
“אני חושבת שאני תורמת לנשים חרדיות על ידי כך שאני מלמדת אותן להיות יצירתיות במטבח, להשתמש בעשבי תיבול טריים במקום באבקות סינתטיות, להכין צירים מצומצמים מיין איכותי ולאפות פוקצ’ות במקום הלחמניות המסורתיות”……..
-סוף ציטוט-
מירי זורגר מתוך הכתבה בעיתון ‘גלובס לפני שנה….
קופירייט כתב:
בידוע, שהפוסט צונזר. לפי התגובה….
סלחו לי, אבל זה קצת פגע בנו. מה אנחנו לא חברים????
@ קופירייט:
נסה ותראה ישועות.
חחחחח ה-סוד!! הסוד שלה זה האבקת מרק, היא כמעט לא משתמשת בו ולכן זה כל כך סודי. פאדיחה, אבל שאפו לחבר’ה מאפיקים!
נוחעם, כאן פספסת!
בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר חיבור של שפים לאוכל תעשייתי להלן מס’ דוגמאות:
השף שגב משה – לרטבים של קנור ( פרסומת רשת)
השף ארז קומברובסקי – למוצרי טבעול.
וכן על זה הדרך…
נראה כי ב”אפיקים” עלו על השיטה ופשוט גיירו אותה למגזר.
אגב,
remezdak כתב:
אכן זו נפילה של מירי -מבחינה תקשורתית, אך אני משוכנע יותר כי מירי לא באמת משתמשת באבקות מרק, אלא במוצרים טבעיים וטריים יותר, אך לעיתים השלמונים טובים עשרת מונים.
remezdak כתב:
אהבתי !
אבל זה משו שקורה בכל מקום כמעט.
גם אופטיקה הלפרין פירסמו פעם כתבות יח”ץ שהם לא מוכרים את המותג טומי בחנויות עקב שנאתו המובהקת של המעצב ליהודים.
לא עברו שנתיים + והלפרין מרחו פרינטים על ייבוא בלעדי של המותג טומי לחנויות הרשת. מה שאומר…………. שהכל עובד לפי איך שמתחשמק ומסתדר.
אביהו היקר
ארז קומרובסקי הידוע כשף שמאד מחובר לטבעי ולאותנטי מופיע רק בליין חדש של מוצרים טריים של טבעול כך שזה חיבור הגיוני, אין לי ספק שהוא לא היה מסכים לפרסם את המוצרים הקפואים לכן זו לא השוואה נכונה.
האמת כשעברתי על העיתון כלל לא שמתי לב לוילון, רק נהניתי מהרעיון של לקחת משהי שתעיד שמשתמשת עם המוצר.
כעת כשאני קורא את הטור, אני שם לב שהמודעה פשוט לא מדברת ולא מספרת כלום.
שאלתי את אשתי אם יכול להיות ששפית תשתמש עם אבקת מרק, אמרה שלא, שרק בשביל הפרסומת היא השתמשה בזה. בשלנית טובה לא נוגעת בזה.
בקיצור, שהחברים מאפיקים יחפשו רעיונות טובים יותר.
נוחעם, אהבתי את הפוסט
מישהי שמכירה היטב את הגב’ מ. זורגר אמרה לי הבוקר שאם זורגר באמת הייתה משתמשת באבקות של אסם לא היה לאסם פרזנטורית ואידך זיל גמור 🙂