בעקבות המצב הכלכלי הקשה אליו נקלעו רבים בציבור החרדי בשנים האחרונות, שלא לומר בעקבות עידן ה”סידור מלא”, נפתח לפני כמה שנים הגמ”ח המרכזי. הגמ”ח פועל ע”פ נוסחה פשוטה ומעניינת, המהווה כמעין תוכנית חיסכון משודרגת, להורים שרוצים להגיע לפרק האיש מקדש את בנו, עם אויר בקנה ולחץ דם סביר. הרעיון בגדול הוא: ע”י הפקדת סכום כסף קבוע כל חודש מכספי מעשר, יוכל המפקיד בבא העת למשוך את כספו בחזרה ולקבל בנוסף – הלוואה גדולה בתשלומים נוחים.
משרד הפרסום גימיק למהדרין שרק לפני שבועיים שינה את שמו לגימיק M&G, יוצא בימים אלו בפרסום יצירתי ומעניין עבור הגמ”ח המרכזי, שהחליט לצאת בקמפיין פרסומי בזעיר אנפין, לאלו שחושבים גם על העתיד.
12 תגובות
הפרסומת מדברת לקהל היעד שלה כמו שצריך, נכון שאין כאן קרייאטיב בשמים אבל האמירה כאן ברורה. עבודה יפה !
לא אהבתי, די שבלוני אחלה מסר חלש בתקשור המסר.
בשביל מודעה למקומון זה בסדר. זה מה יש לי להגיד……..
אריק כתב:
אתה אומר נכון. הפרסום שלהם מתמקד בעיקר במקומונים וכדו’.
ואכן המודעה מתאימה לכך.
בדיוק כמו “המפתח לשקט הנפשי שלך” למה בכרזה הנוספת לא כותרת חיובית בסגנון “בכדי שתוכל ללכת לישון רגוע” עם כמובן קריאטייב מתבקש??
אותי מעניין משהו אחר בכלל
נכון שאין כאן איזה משהו שעושה “וואו” ואפילו לא מתקרב לזה
אותי מעניין איך זה שהמשרד הזה ועוד כמה שדומים לו מקבלים הרבה תיקים יחסית קטנטנים
אבל יחסית הם שופכים חצאי עמודים רצופים גם בשבועונים וגם במקומונים
כך שאי אפשר לזלזל בהם כלל. כי נכון שהם לא מחזיקים בתקציבים של מותגים גדולים אבל יש להם הרבה עממיים. כך שזה קצת אומר דרשני!
לגבי המודעה הספציפית הזו. כפי שכבר כתבו בשביל לוחות המודעות בכוללים זה מצויין!
כמדומני יש עוד מודעות יפות במקומונים,
אולי תתחילו להביא?
מודעה נקיה המשרתת בדיוק את המטרה שלה! ואת קהל היעד! ללא רעש וצילצולים מיותרים! יישר כח
מדהים, מטריף, הורס…
אהבתי את הקונספט, ניכר שחוה סין שלום ושות’ הולכים על הקו של “לאט ובטוח”, כל שני וחמישי צצה לה מודעה חדשה עם הלוגו של ‘גימיק’ בצד. בהצלחה…
‘בשביל השקט הנפשי שלך’—–
זה מצלצל לי איזה פרסומת מהרדיו, לא????
(איך געדענק נישט)
הפרסומת סבירה.
הרעיון של המוצר לכשלעצמו הוא מטומטם, כיוון שהוא בונה בית חולים מתחת לגשר, במקום לפתור את הנושא הוא אומר קח הלוואה.