בשבועות האחרונים הושלמה הבניה של פרויקט חדש באשדוד. בסמיכות לפרויקט ההולך ומתאכלס קיימות שתי מאפיות מתחרות. אחת המאפיות העונה לשם ‘בוטיק הפיתה’ 😯 ומטופלת בפרסום כיוון, החליטה לברך את השכנים החדשים בשלט ברוכים הבאים על הדלת, המקנה ארוחת צהריים קלה במתנה ואפשרות פתיחת חשבון בתשלום מראש (לשליחת הילדים בבוקר ובערב ללא כסף ובשירות אדיב ומלא). זה מסוג הדברים שאני מאוד מחבב ומוקיר.
13 תגובות
חחח
הומור טוב על הבוקר: בוטיק הפיתה
לא מצאו שם מקורי יותר?
ככה זה המותגים באשדוד 🙂
אגב, שני המאפיות ה’מתחרות’ מנוהלות ע’י אותו אדם.
שיווק נהדר,
אך לא קשור לפרסום.
בשביל אשדודים זאת מילה אחת מוכרת ואחת לא….. ניחוח של חו”לפ (חוץ לפריפריה)
“בוטיק הפיתה”- מדליק! כמעט כמו ” סלון הצמיגים” -מוסך אבי ובניו
כיוון מקורי ביותר.
שלומית
🙂
יפהפה!
הרעיון השיווקי גאוני. שאפו.
בנוגע לשם “המדהים” בוטיק הפיתה הינה רשת מאפייות וותיקה באשדוד, עוד לפני פרוץ הקראייטיב לעולם, הסניף המדובר הינו הסניף החרדי.
חחח….אהבתי…
אותי מעניין מדוע החברה מכיוון נדבקו לפונט ‘ספייסר’.
יש כאן מתחת לפוסט אופציה של “עוד בנושא”, תיכנסו להציץ בעוד עבודות של כיוון ותיוכחו שהספייסר מככב שם. סתם מעניין למה?
אהבתי
סחתיין לכיוון על הרעיון ועל הביצוע.
ואו, חזק!
רדוד!!!
לי זה נראה ההעתק מהאריזות של תפוצ’יפסkids