גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
אם חשבתם שמועצת ה’מבקרים’ תיחמה את פעולותיה בגבולות בני ברק וירושלים, תתפלאו לשמוע שלא • מועצה דומה קורמת עור וגידים במדינת השמנת, השוקולד והפיצה, ותקנותיה מחמירות אף יותר ממה שהכרנו עד הלום • בפנים: הגרסה האמריקנית של ‘המבקר’
6x9_choc_boy_1
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אם חשבתם שמועצת ה’מבקרים’ תיחמה את פעולותיה בגבולות בני ברק וירושלים, תתפלאו לשמוע, מועצה דומה קורמת עור וגידים במדינת השמנת, השוקולד והפיצה, ותקנותיה מחמירות אף יותר ממה שהכרנו.

המבקרים בשבועונים הפופולריים בארה”ב, ‘דער בלאט’ ו’דער איד’, חשבו שהמבט של הילד נטול הפאות נוגס בשוקולד נטול הסוכר, יכול להשפיע לרעה על צעירי הצאן, ופסלו את הפרינט המקורי שפורסם במדיה האמריקאית. הפסילה אילצה את Media on the Go לגייר את הילד לחומרא, להוסיף לו פאות חינניות, ובכך לקנות את לב המבקרים שלבם לא עמד להם מול הסמל היהודי המובהק.

אם יורשה לי להביע את רגשותיי, הרי לא די שמועצה כזו הייתה פוסלת כשני שליש מהפרינטים השבועיים תוצרת משרדי הפרסום הארצישראלים, בעקבות הילדים השובבים, נטולי הפאות, המעטרים אותם, בעיקר את אלה של אפיקים ומקאן, הרי לצד זה יש בפרינט הספציפי הזה משום פגיעה חמורה בקהל עטורי הפאות, מחמת שהתחושה המתקבלת היא, שרק ילדים כאלה הינם שלאכעס חסרי תקנה, שאינם יודעים לכנוס בסוד השוקולד, ולצאת הימנה ללא פגע סביבתי.

נחשפה מועצת המבקרים בארצות הברית 1
שומו שמים - הפרינט המקורי
נחשפה מועצת המבקרים בארצות הברית 2
משה ואהרן - הגיור לחומרא
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

19 תגובות

  1. אני לא מאמין למראה עיני
    ישר מהעיתון של וורשא שנות ה30

  2. MEDIA-OTG עובדה!
    מהמשרדים היחדים בארה”ב שיודעים לעשות פרסומות בגדול!!!
    המודעה קולע למטרה מאה אחוז!!! תמשיכו לעלות!!!

  3. אבל למה לעזאזל החליפו בכיפה את השם אהרון במשה?

  4. אהרון זה לא שם מספיק אורטודוקסי?
    משה זה שם יותר חסידיש????

  5. @ אביהו עצר:
    אולי כדי שיחשבו שזו סדרה…

  6. קהל היעד של העיתונים המוזכרים הינם קהילות סאטמר הארה”ב, וכל הפרסומים שם הם עם ילדים חסידיים כי זה מה שמדבר אליהם
    אגב לכן החליפו את השם מ”אהרן” ל….

  7. צחוק צחוק

    תסתכלו על משהו אחר.

    איזה משרד פרסום בארץ מצליח לעבוד בפוטושופ בכזו צורה מדויקת? ככה בשיער, ככה בפיאות,

    רק בחולצה, שם לכיוון הכתפיים משו התפקשש.

  8. איש ישר כתב:

    צחוק צחוק
    תסתכלו על משהו אחר.
    איזה משרד פרסום בארץ מצליח לעבוד בפוטושופ בכזו צורה מדויקת? ככה בשיער, ככה בפיאות,
    רק בחולצה, שם לכיוון הכתפיים משו התפקשש.

    אני מקוה שאתה בא בציניות.

    כי את החיתוכים והטשטושים הגסים של חיתוך השיער, קשה לפספס.

    עבודה חובבנית מינוס.

    והאף, אוי האף…

  9. למה לא מושי?
    ולמבקר החביב, ממתי ילד יהודי חסידי פותח כאלה זוג עיניים?
    ועוד על שוקלד?
    לא אתעכב על הפרסום כבר דשו בזה.

  10. מה השם פרטי של Media on the Go?

    איפה המשרד שלהם?

  11. מעניין שגם את השם מחקו במקום אהרון יש את משה

  12. עם כל הכבוד, מודעה כזאת לא הייתה עוברת את המבקר הישראלי, אז אנא ממך, נוחעם, כבודו של המבקר בהמודיע עדיין במקומו מונח. תראה איזה עיניים פותח הילד מול הצלם, פשוט הזוי-אזוי. כאילו הוא מופתע מהמתנה החדשה של אבות ובנים לקראת ישיבת מרדכי הצדיק…

  13. @ אביהו עצר:
    הם התכוונו לשזור את השם ‘יואלי’ אבל חילוקי דעות קשים שהתגלעו בין הארונים והזלונים, הביאו להחלטה מאוחדת על משה.

  14. ואגב נוחעם, ברוך צודק לעילא.

    לא תראה ילד חרדי נוגס (או טורף) בחבילת שוקולד עם עיניים פעורות באף יומון.
    המודיע בטח לא. המבשר כנראה גם לא. ואתה אברך חסידי וקולט את הניואנס.
    סאטמערס התקלקלתם?

    שלא לדבר על האמריקניזציה הנוטפת מכל כתם. מי נותן לילד קטן חבילת שוקולד שלימה? רק במדינת הנגידים.

  15. הסוודר הירוק/כחול (אגב למה החליפו את הצבע?)
    נראה מולבש על הילד כמו במשחק ילדים “הלבש את הבובה”….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן