ככה מוכרים היום המבורגרים. אם נעזוב לרגע את המבצע החדשני בצד ונתמקד בעיצוב, אפשר לומר שהרבה זמן לא ראינו מודעה כ”כ מושקעת מבחינה גרפית. יש לי קצת בעיה עם הפונטיקה הלא מושלמת, אבל – על כל פונט סורר יכסה ויזואל מהמם.
ככה מוכרים היום המבורגרים. אם נעזוב לרגע את המבצע החדשני בצד ונתמקד בעיצוב, אפשר לומר שהרבה זמן לא ראינו מודעה כ”כ מושקעת מבחינה גרפית. יש לי קצת בעיה עם הפונטיקה הלא מושלמת, אבל – על כל פונט סורר יכסה ויזואל מהמם.
אולי יעניין אותך גם:
הרשמו לניוזלטר של פאשקעוויל
20 תגובות
סוף סוף מודעה של מנטה שנראית מצויין,
אפילו שלא ממש ברור מה הקשר בין לקנות המבורגר למהירות הכנתו, אבל היי זה האסטרטגיה של מנטה ולכן לא שואלים שאלות.
אלי, זה הרי כ”כ ברור שזה אתה…
כמו שאני מכיר אותך, יצאת לצלם את הבורגר בכבודו ובעצמו
שאפו!
הבה נתמקד בעיצוב?!
אתה רציני?!
הרבה, אבל הרבה זמן לא ראיתי כזו חרפה.
מסוג המודעות שלא רק שלא מקדמות אותנו
אלא גם לוקחות אותנו אחורה לימים אפלים למדי…
גיזמו, תמשיך אתה מכאן…
פעם שניה שאני כותב את זה כאן:
נכרים היטב טביעות אצבעותיו וסבלנותו של אומן הפוטושופ נ. טשורטקוב מחד וחלק.
תקנו אותי אם אני טועה.
ורק לי זה מזכיר את הסמל של מקדולנד? (-:
@ ענת:
לא, גם לי.
אבל אין מה לומר מרשים ושונה בהחלט.
אומר זאת כך, יונית:
העיצוב: מודעה מגרה.
קהל היעד: לרעבים שבינינו.
החלוקה לפלחים: כל מי שרגלו דרכה בחנות ג’אנק פוד בשרית.
המסר: קניית המבורגרים כרוכה בסבלנות אפסית ובצונאמי של מיצי קיבה. רירי השפתיים מאיימים על הדלפק והופכים לגלי ים גועשים כשאתה עומד וממתין שהפסיכי שלפניך יגמור להתלבט בין חומוס בטעם אנשובי לבין חסה ממשק שומר שבת נטורל תולעי משי.
רגע לפני התעלפות פונה אליך המוכר שהתפנה: ומה לך?
אמבולנס.
ועיין עוד באריכות ביוטיובינו אצל מופע הרה”ג רבי דוד טופז זצקולולולו, על זמן ההמתנה במקדונלד’ס. אחרון הקליפים המצחיקים שלו.
בחזרה אליך, חיים.
משהו מוכן להסביר את הטקסט הכביכול אינפורמטיבי במודעה?
כל מילה נעצרת בלשון ,לא מתגלגלת …
אחלה ויז’ואל אבל טקסט תקוע ולא קולח
נחמד, עד האותיות הקטנות…
אין ספק שאצבעותיו של גדול אומני ה’פוטושופ’בורגר צי’פס, אלי צ’ורטקוב ניכרם ביצירה זו, שהרי ההברקות והחדשנות שלו באות בצרורות ומכיוונים בלתי צפויים,הוא בשורה אחת במקצועו וביכולתיו עם יואל וקסברגר ורעיונותיו לפני החגים , או כליפא שמעלצער אחרי העומר, עת ארנקינו מחכים לגאולת אדם, ואלו באים מאחורי הקיר עם פיתרון לגודש הארנק.
עלה והצלח ופה איחולי לך ולשיתוף עם המשרד ‘מנטה’.
אני אישית יותר מתחבר אם המשרד היה נשאר בשם ‘חד וחלק’, את ‘מנטה’ אני מקשר יותר ל’עלית’ מצטער, אבל לא אכנס למגפים גדולות ממני.
אבל יש מצב שבכוחותיו הבלתי נגמרים של צ’ורטקוב אתם הולכים להיות ‘משרד הפרסום’ הבאה, ולנגוס לא רק בהמבורגר עסיסי.
מגרה ומעורר תיאבון !
יש שם בעלות די חדשה לפי מה שידוע לי.
אגב, לדעתי יש כאן גם מסר סמוי להיכנס לתת מודע של הבני ברקים לפני ערב פסח (למרות שהמבצע כבר לא יהיה תקף)
בסך הכל זה מקום נחמד שאני לא מצליח להבין למה באמת הוא לא מצליח להתמתג ככושר דילייט הבני ברקי, מבחינת תחרות הוא ביינתים יכול להיות רגוע, בהסתייגות קטנה אולי כדאי להם להשקיע קצת יותר במראה של החנות, בתפריט וכו’, עוד טיפהל’ה מאמץ והם יכולים באמת להיכנס חזק ללקסיקון הבני ברקי של ‘אוכל מהיר שווה’.
הלוגו (ובמיוחד צבעיו) מגעילים. סליחה. אדום צהוב (זועקים, כמו הלוגו שבשלט החנות בעצמה) הרבה יותר מתאים מהכתום הפשרני הזה. מקוה שזה לא ביצירת מנטה.
תגידו אם טועה אם יש למנטה הכי הרבה פוסטים כל שבוע כאן?
סליחה מכל המלעיזים שמחפשים בכוח מה לפסול במודעה, הפרינט יפיפה!
הוא עבד עלי היטב ברמה של לגשת וליהנות מהשירות הייחודי. אז נכון שהמקום עוד לא נראה כמו שצריך ונכון שהעסק חדש, אבל החבר’ה במנטה ביצעו פרינט מושלם למדי.
אני גם חושב שהגיע הזמן שאנשים ילמדו לפרגן למשרד שרק עולה ועולה ברמתו..
@ דוד45:
גם מקקאן אמרו את זה על הלוגו של בנק לאומי, אבל למרות זאת הלוגו לא הוחלף. כשאתה מקבל לקוח, לא תמיד אתה משנה לו את הלוגו על השניה הראשונה, לא?
@ דוד45:
תגידו אם טועה אם יש למנטה הכי הרבה פוסטים כל שבוע כאן?
הלוואי, כל שבוע כזה פרינט והפרסום החרדי באמת יתחיל להרים את רמתו לזו של הכללי..
עפו רחוק ושכחו לחזור?
*איפה משיגים שעון חול כדי להפוך?
*כמה זמן צריך לעבור כדי לקבל בחינם?
מה שכן, הלוק מדהים.
אי אפשר היה לפספס את הפרינט היפה הזה…
הזוי,
מודעה של כמה בחורי ישיבה עם עודף ביטחון עצמי
אורן כתב:
אורן,
סליחה על הבוטות, אבל כמה רוע אתה מביע בשורה אחת קצרה.. אני מתפלא עליך..
בתגובה כבשלך, מובע רק קנאה וצרות עין בהצלחת האחר.
יש לך הערות ענייניות, תכתוב אותן, אל תכפיש ללא הסבר. זה רדוד ולא ראוי לא לאיש מקצוע (אם אתה אכן כזה..) ולא לכל אדם אחד עלי אדמות.
ובאם תשאל את עצמך, אז לא, ממש לא, אין לי שום קשר לחבר’ה ממנטה אלא שאני כאחד מהתחום במשך קרוב לעשור, יודע להעריך הצלחה אישית כשאני רואה אחת.
לא מבינה מה הקטילות הגדולה ששולטת כאן. נכון שיש קצת מקום טעון שיפוץ בטיפוגרפיה אבל הויז’ואל מדהים ובאמת לא רואים במגזר שלנו (לצערי) השקעה כזו כל יום.
הקופי טוב ולעמך הוא מגרה ויעשה את העבודה.
לגבי הלוגו והמיקום שלא הכי מגרה לקנית אמבורגר (לא הייתי שם)
החוכמה לעשות מהעסק שאין לך אפשרות ל”שפץ” אותו קמפיינים טובים. בשורה התחתונה את הלקוחות אתה צריך להזרים לחנות על אף החסרונות!
מי נתן לארט להשתולל?
רוצים מסר יותר מושך וקולע תצרו איתנו קשר.