גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
בהמשך לפוסט שהעלה כאן השבוע יוני לוקסנברג ובעקבות שאלות שהעלו הגולשים, חיים גיל מגיב ומתייחס להצלחת הקמפיין, להצלחת הספין, לקרדיטים ול”שריפת” הרעיון • כמה גולשים נכנסו לאתר העיתון, כמה דפים נצפים נרשמו בגוגל אנליטיקס תוך שלושה ימים, מה הייתה המטרה והאם היא הושגה • על כל זאת ועוד בתגובה שלפניכם
chaimgil
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בהמשך לפוסט שהעלה כאן השבוע יוני לוקסנברג ובעקבות שאלות שהעלו הגולשים, הנה ארבע תשובות לשאלות נפוצות…

בהתייחס להצלחת הקמפיין:

16,855 גולשים נכנסו לאתר העיתון בתוך שלושה ימים (!). אני לא יודע מה אתם יודעים על אינטרנט. אבל אין איש מקצוע (ואינני מדבר דווקא על אנשים חרדים בתחום) שלא נדהם מכמות הכניסות הזו. תשאלו גם ‘גוגל אנליטיקס’. כמעט 50 אלף דפים נצפים בתוך שלושה ימים זו הצלחה לכל דבר ועניין.

בהתייחס להצלחת ה”ספין”:

הגדרת המטרה הייתה לחשוף את יכולותיהם של הבוגרים בתחום העיתונאות והיח”צ לקהל יעד מאוד מוגדר. קרי העורכים והמו”לים בעיתונות החרדית ומשרדי הפרסום והיח”צ. את זה עשינו ובגדול. לכן בחרנו דווקא בפאשקעוויל כפלטפורמה ליצירת באזז בענף (מעבר לבחירה במשרד האינטראקטיב של אריאל ויוני, שנובעת מהמקצועיות שלהם).

בהתייחס לקרדיטים:

אין ספק שמגיע קרדיט ענק למי שעיצבה את העיתון הזה. קוראים לה הני כ”ץ. היא עשתה עבודה מדהימה, ולמעט הערות על צבעוניותו של העמוד הראשון (מה לעשות, זה אינטרנט) ושגיאות כתיב (מה לעשות, זו עבודת בכורה של עיתונאים צעירים וטריים), קיבלנו רק מחמאות על העבודה המעולה שלה.

וכמובן שכאן המקום להזכיר את כל אותם כותבים אנונימיים שהוכיחו שהם יכולים לממש את חומר הלימודים התיאורטי: אלי ג’אן, בניהו שטרנהל, מוטי משי (זהב), שרגא יונגרייז, אהרן רכניצר, מאיר הרוש, מאיר לוין, אייל ראובן, שמעי סגל, מוישי רובינשטיין, שחר שיקארצי, ברוך צוקר, שמואל אלתר טמבור.

בהתייחס ל”שריפת” הרעיון:

א. הגדרת המטרה שלנו לא הייתה עיתון דיגיטאלי. כבר כתבתי לעיל מהי. אותה השגנו ב”ה, ובגדול.

ב. לעיתון הזה שכלל לא קיים יש כבר כמה מאות מנויים (!) שביקשו מאיתנו להפוך אותו למשהו קבוע.

ג. אין בוגר שלא מדווח על פניות רבות מהציבור בנוסח “למה שלא תעשו משהו כזה קבוע?”. כך שהרעיון לדעתי כלל לא נשרף. מסתבר שהציבור מעוניין במוצר כזה בסגנון ‘ישראל היום’.

ד. שלא לדבר על כמות הגולשים שהשאירו את פרטיהם, למרות שמדובר בציבור חרדי. את המסקנות ניתן להסיק לבד.

הנה הלינק למי שלא הצליח לקרוא את העיתון מסיבות שונות: לחצו כאן.

להתראות בבאזז הבא…

תגובה לטוקבקיסט המסוקרן 1
חיים גיל עם בוגרי הקורס בטקס הסיום
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

13 תגובות

  1. נו שוייין… שכחנו מזה כבר. אין לכם מה לכתוב, אז אתם ממחזרים חומר?!

  2. מה זה? חיים, פוסט מסוג זה מקומו בטוקבקים לעניות דעתי. יש מושג של אובר-יח”צ וזה מה שקורה במקרה הזה. חבל.

  3. רק אצלינו עיתון משעמם ירוד וצבעוני כמו עלון כיתה יכול ליצור מכירות ולא לגרום לפשיטת רגל

  4. אז שוב אתה מביא לנו לינק?

    אתה לא מבין שיש הרבה כאלו שפשוט לא מצליחים לקרוא את זה ועולה להם שגיאה?

    אני מאוד רוצה להתרשם מיכולותיהם של בוגריך, אם אתה גם מעונין בכך וזה אינטרס משותף לשנינו, אתה פשוט יכול להעלות את הקובץ כ-pdf.

  5. חיים,
    אין ספק שעשית באזז רציני,גם השילוב עם פורים ו1 במאי היה קטלני
    השאלה מה ההמשך רכניצר נראה לי טיפלה נסחף, די מיצינו עם משרדי פרסום חדשות לבקרים
    כל השאר חייבים למצוא עבודה כי בסוף צריך ללכת למכולת.
    זהו.

  6. בחייאת, אם היו יודעים כל ה-16,000 גולשים שמדובר ב’זה’, היו לכם 160 צפיות. אחד לא יותר.
    כל הקטע היה הסקרנות והמתח…

    הגיע הזמן שתבינו…

  7. לכל אלו שקשה להם לעכל שישנם אנשים שמשקיעים בלימודים ובעבודה ומצליחים שיצאו להם העייניים. כן העיתון היה עבר את שבט ביקורתם של עיתונאים חרדים וחילונים, ויחד כולם הודו שהחברה עשו עבודה נפלאה. והיו שם כתבות מיוחדות שלא היו מביישות את טובי העיתונאים.

    לאורן היקר… צר לי עליך כנראה שאתה לא מכיר את אהרן רכניצר אני מכיר אותו כבר קוב ל-4 שנים, האיש מוכשר בטירוף ומזמן נמצא בענף הזה, הוא מלווה הרבה קמפיינים בגרפומדיה ובהצלחה, למיטב ידיעתי השתלם בעבר בגרפיקה + וכן למד פרסום ושיוק וכעת עיתונאות יח”צ ודוברות,השילוב שבו מהדברים שהוא למד נותנים לו סיכויים טובים ביותר.
    אגב ההצלחה שלו לא גורעת מאף אחד. כל מזונותיו של אדם מוזמנים לו מר”ה וכו’ ואין אדם נוגע במה שמוכן לחבירו. בבקשה להירגע.

  8. חיים

    תודה על הפרגון. עשית את זה כמו גדול. האמת לא כמו.

    עכשיו רק נשאר תכל’ס…

  9. דובי מלאך כתב:

    אז שוב אתה מביא לנו לינק?
    אתה לא מבין שיש הרבה כאלו שפשוט לא מצליחים לקרוא את זה ועולה להם שגיאה?
    אני מאוד רוצה להתרשם מיכולותיהם של בוגריך, אם אתה גם מעונין בכך וזה אינטרס משותף לשנינו, אתה פשוט יכול להעלות את הקובץ כ-pdf.

    מצטרף להנ”ל.

  10. העיתון יפה ומושקע, אבל הרגזתם ה-מ-ו-ן אנשים בדרך! בסופו של דבר, בני אדם לא אוהבים שעובדים עליהם ולא משנה ה. עם כל ההערכה, עוררתם ריאקציה אצל מאות וחבל.

  11. איזה חוסר פרגון במגזר. . .

    חיים עשיתה את זה בגדול, strongיצירתיות/strong מיוחדת שכבר הרבה זמן לא הייתה פה .

    מילה אחת כן אומר – עיתון אינטרנטי זה ממש לא זה.

  12. הבלים. 16,000 צפיות?

    בטח עמדתם עם ה-F 5 ורפרשתם על העמוד.

    לא בוש לומר בקול גדול: אתם משקרים. לא קיבלתם כמות צפיות שכאלו.

    שלא לדבר, שלא הבנתי מה הכישרון הגדול שרואים בעיתון?

  13. הרעיון היה מאוד נחמד ואישית אני אהבתי את העיתון. לא כל הכתבות היו כאללה שוות, אבל היה שם כמה כאלה שנכנסות לעיתונים הגדולים בלי למצמץ.
    חבל שיש פה כמה שלא מפרגנים…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן