בשבוע האחרון העלו ברשת האופטיקה עינית קמפיין פרסומי מעניין ובטיימינג מקורי שלאחר הפסח. את מנהל הקריאייטיב אייל גור שמנצח על הקמפיין, יושבי השטיבל כבר מכירים היטב מספסלי הקרדיטים, אך הפעם הקרדיט כולו שייך לו ולא למשרד ששכר אותו.
כבר למעלה משנה לאחר סיום ההתקשרות בין רשת האופטיקה ‘עינית’ למשרד הפרסום ‘תוצאות אפקטיביות’ ומסתבר כי לאחר סיבוב בכמה משרדים זמניים, הגיעו לחברת המיתוג של אייל גור שתספק תשתית קריאייטיבית ואסטרטגית לטווח ארוך. אנחנו מפרגנים.
13 תגובות
מודעה שנכנסה לי לעיניים, אולי בגלל העדשות שאני חובש…
פשוט אהבתי. מאוד.
מעבירה את המסר. עושה את העבודה.
אין מילים
לדעתי אחד המודעות הכי יפות שצדו את עיני
גם אם לא התחברתי שאפו על המקוריות
בכלל לא משהו.
נראה שכל יומיים הם מחליפים משרד פרסום.
הם בפרסום גל, בתוצאות אפקטיביות, למיטב זכרוני עם מותג בפרסום
ולפני כמה חודשים הם עלו במודעה בכלל בצבעוניות אחרת (משהו עם סגול),
שאגב היתה בעיני מודעה מצויינת.
מה נסגר שם?!?
מודעה ממש מעולה
אך זבוב קטן וטורדני בצורת R ליד שיטת עינית לעדשות בטוחות ממש מפריע לי
גם לכם?
עינית הולכים למי שמוכר להם קריאייטיב בשקל פחות.
מקווה שלפחות בעיניים הם לא מתפשרים כי המחירים שלהם זה בית מרקחת.
לא יודע אבל עינית חייבת לשנות תדמית פשוט כל פעם שיש פרסום שלהם אני מעביר דף יכול להיות שהראיון יפה לקח לי זמן לתפוס אחרי שתפסתי אהבתי ..אבל הרקע חיוור מאוד. אומנם אין הרבה כיתוב וטוב שכך כי נקי זה אכי אחי ..רע
אייל, זה הורס.
ביג לייק ובניו!
אחד הפשוטים והטובים
הגזמתם.
קצת יותר מחשבה היתה מביאה לכם מודעה מושלמת.
מה היה קורה אם במקום עציץ, שאף אחד ממילא לא חושב לדחוף לעין, הייתם שמים עלה קקטוס קעור, ששוכב על האצבע? הזרה צורנית פשוטה…
סורי, הקונספט מקורי אך הביצוע כושל מאד!
אייל גור אמנם איש מוכשר, אך זה ממש לא מכבד אותו.
טיפה’לה מחשבה הייתה מביאה אותו להחליף את הקקטוס ההזוי במשהו רלוונטי בגודל הדומה מעט יותר לעדשה אמתית..
יצאת לעולם הגדול, אייל?
אז הנה הקקטוסים (סליחה, אולי מתאים יותר הקיפודים) יוצאים מהחורים.
תרגיעו חבר’ה.
גם אם נורא מקנא לכם בפנים, אפשר להתרסן.