לא מזמן השיקו ברעש וצילצולים [והרבה מצלצלים] את הערוץ התורני החדש ‘קול ברמה’ ואני נזכרתי לי בפוסט ישן מהמזבלה על קמפיין מיוחד שעשו לרדיו ‘קול חי’. הרדיו שפנה בזמנו למגזר הכללי בכדי להעביר אביסל’ה תקציבים גם למגזר החרדי המקופח, שכרו את משרד הפרסום אזימוט שיצר קמפיין עם פרפרזה מעניינת בין מושגים מהעולם החרדי לבין כמה מותגים גדולים. קנור, טייד, נביעות וויזה. אישית, אהבתי מאוד ת’קונספט. להגדלה הקליקו על הפרינטים.
6 תגובות
המודעות האלה עדיין תלויות במסדרונות של האולפנים שלהם.
המודעות האלה הם בין הטובות שנתקלתי בהם אי פעם,
מעבירות את המסר בצורה חזקה מאוד
(במיוחד כשנמצאים באולפנים וזה רק מוסיף לאווירה הכוללת)
באמת מודעות טובות,
חבל שהרדיו לא.
חבל”ז של קמפיין, סוף סוף משהו יצירתי
איפוא זה פורסם? במדיה החילונית?
מודעות טובות מאד…מסר חזק שאי אפשר לפספס…
באמת חבל שהרדיו לא ברמה של הפרסומות
פרינט מתוחכם ואגרסיבי, אחד הטובים.
הקמפיין יוצא מן הכלל יש לי קמפיינים יפים ביותר שקול חי יכול להיתגאות בהן וכן קמפיינים לבחירות כשאני יפתח משרד פירסום…
ולכל הקנאים הרדיו מאוד בסדר