מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
יזמים שונים החלו להשתמש בקידמה הטכנולוגית, כדי לתת לצרכן סל מוצרים זול יותר מהמרקטים הגדולים • ‘זול ישיר’, ‘ישיר4יו’ ועכשיו גם ‘קלישופ’ • לא הצלחתי להבין מסדרת הפרינטים מה בדיוק אפשר לרכוש בקלישופ ומה זה אומר לכל הרוחות: “מוצרי צריכה בשיווק מתקדם” • סופסופ קצת פרינט
kalishop1
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אין לי מושג היכן אתם עושים את הקניות שלכם ביום יום, אך מסתבר כי האופציות לרכישה מחוץ לרשתות השיווק הקונבנציונאליות, מתפתחות בכל עת. יזמים שונים החלו להשתמש בקידמה הטכנולוגית, כדי לתת לצרכן סל מוצרים זול יותר מהמרקטים הגדולים. ‘זול ישיר’, ‘ישיר4יו’ ועכשיו גם ‘קלישופ’.

לא הצלחתי להבין מסדרת הפרינטים מה בדיוק אפשר לרכוש בקלישופ ומה זה אומר לכל הרוחות: “מוצרי צריכה בשיווק מתקדם”, אך הבולטות על גבי לוחות המודעות ניכרת גם מרחוק. וזה יפה.

kalishop1kalishop2

kalishop3

קרדיטים • משרד: מנטה • קרייאטיב: אלי צ’רקטוב • קופי: קובי רוטנברג • עיצוב: יוסי ברויער & אלי צ’רטקוב

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

14 תגובות

  1. נראה שהם מוכרים את המוצרים שהכי לא כיף לקנות….
    כפיים למנטה!

  2. בואו נראה אותם מפרסמים בכמה הם מוכרים מטרנה

  3. זה עסק לא משתלם בעליל.
    אני מתכוון לכל הענף הצריכה בטלפון.
    זה לא יעבוד, אנשים נהנים לקנות, שופינג, שמעתם על זהלחוש את העגבניה, להשוות בין הפסטות. להריח את הדאודורנט.

    תזכרו שאח שלו אמר את זה.
    אין סיכוי לרעיון הזה.

  4. דינקי,

    במקביל למודעות ראיתי שחולקו קטלוגים בתיבות הדואר, קטלוג מעוצב בצורה מעניינת וברורה, בהחלט כפיים למנטה.

  5. חלול כמו הבקבוק. מסובך כמו הנורה. חנוק כמו השקית.

    סתם… זה היה בשביל הקטע. וברצינות: מדי מסובך, חסר חיבור, אפעס לא מסתדר לי

  6. אחלה קריאטיב!
    ראיתי את המודעות ברחוב ושוב אני נאלץ להודות, המשרד הקטן הזה משפריץ רעיונות למכביר.
    המודעות יפיפיות, נקיות ומעבירות מסר חכם שאיננו מתנגח במתחרים אלא במקבילה של השיווק הישיר – הרשתות.
    אסטרטגיה חכמה מאד שאם יצליחו להתמיד בה, תביא לתוצאות איכותיות בעתיד.

    הצד השלילי שבעניין, כפי שאמר דינקיס זה שלא ברור מה בדיוק ניתן לקנות שם? רק מוצרי חשמל? רק מוצרי ניקיון? ואוכל?

    מעבר לכך, הקמפיין מרשים במקצועיות המודעות חבל על הזמן!

    מנטה, תמשיכו כך

  7. לא הבנתי מה ההבדל בין קניה באינטרנט או דרך קטלוג לבין קניה דרך הטלפון.
    גם באינטרנט לא חשים את מגע הבגד, את עוצמת המכשיר וכ’ו….

  8. מנטה, חירפתם וריעננתם.

    אחלה פרינט. אחלה סדרה.

    עלו והצליחו!

  9. אח שלו כתב:

    זה עסק לא משתלם בעליל.
    אני מתכוון לכל הענף הצריכה בטלפון.
    זה לא יעבוד, אנשים נהנים לקנות, שופינג, שמעתם על זהלחוש את העגבניה, להשוות בין הפסטות. להריח את הדאודורנט.
    תזכרו שאח שלו אמר את זה.
    אין סיכוי לרעיון הזה.

    זה לא ממש כך. אני רוכש קבוע בזול ישיר, ומרוצה עד הגג.
    רוצה שם לקהל היעד שלי?
    ‘המדושנים’
    גיל 30-50, מסודר כלכלית, זולל מעדנים ב-3 ארוחות ביום, קונה פחית קוקה קולה כל מכשיר ברחוב.
    מעניין אותי השוואות בר-כל&יש כמו את הסבתא שלי.
    שלח לי את המוצרים הביתה, ותודה תודה.
    אם יש אחוז וחצי מהציבור החרדי שיקנה כך, זול ישיר-פוריו-קליפשופ, יתעשרו במאד מאד.

  10. מודעות יפהפיות, מזכירות מאד אצת הסדרה לשרייבר של אדון חד וחלק המוכשר.

    אבל, וורי סורי, לא מרגיש לי שהמסר העיקרי עובר, העבודה של גלורן ל-‘ישיר4יו’ הרבה יותר מוצלחת לדעתי, כי למרות שהיא אולי פחות מסוגננת ויזואלית, היא בוודאי תמכור הרבה יותר.

  11. נטע נינארי כתב:

    מודעות יפהפיות, מזכירות מאד אצת הסדרה לשרייבר של אדון חד וחלק המוכשר.
    אבל, וורי סורי, לא מרגיש לי שהמסר העיקרי עובר, העבודה של גלורן ל-‘ישיר4יו’ הרבה יותר מוצלחת לדעתי, כי למרות שהיא אולי פחות מסוגננת ויזואלית, היא בוודאי תמכור הרבה יותר.

    ממש לא מסכימה איתך.
    אם כי אולי מתמקדים כאן במחירים ולא בשירות.

  12. הקופי נחמד ועושה את העבודה.
    הויזואלים מסבכים את העסק בקונטקסט מתוחכם מידי.

  13. גם אני לא כ”כ הבנתי מה מוכרים
    אבל לא התעצלתי, התקשרתי
    ושלחו לי קובץ אקסל במייל, מוכן להזמנה
    רק לעדכן כמויות, ולשלוח להם בחזרה
    המחירים מאוד זולים
    ומאז אני קונה אצלם, דרך מייל, כמעט כל שבוע…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן