WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
שוק מוצרי הצריכה מתרחב: לרשתות הוותיקות והגדולות הצטרפו לאחרונה מתחרות חדשות • לא רוצים יחצן בזול: הרשת לפיתוח הגליל פסלה התמודדות של יועץ תקשורת בטענה: “המחיר נמוך מדי” • וגם: מבזקים, הפינות הקבועות ועוד
gg
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

שוק מוצרי הצריכה מתרחב: לרשתות הוותיקות והגדולות הצטרפו לאחרונה מתחרות חדשות. המוטו שלהן הוא “למה לבזבז זמן אם אפשר לקנות מהבית”. האם הרשתות הגדולות יצטרפו למהלך? • לא רוצים יחצן בזול: הרשת לפיתוח הגליל פסלה התמודדות של יועץ תקשורת בטענה: “המחיר נמוך מדי” • וגם: מבזקים, הפינות הקבועות ועוד • לחצו כאן (או שלא) למדור המלא

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן