מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
בשיחות סלון פנים ברנזאיות כבר הספיקו לטחון את הנושא, אך נדמה כי רק אצלנו, בשטיבל, טרם נגענו בנקודה הכי מסקרנת בעולם הפרסום החרדי: ‘פרסום מימד’ • כבר תקופה ארוכה שהם מביאים פריסת מדיה מפלצתית ונועזת, כזאת שמביאה אפילו את המתחרים הגדולים להוריד בפניהם את הכובע, גם זה הקנייטשי • אולי הגיע הזמן לדבר על זה – כאן ועכשיו • דיון חם
CLEAR simulation1
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בשיחות סלון פנים ברנזאיות כבר הספיקו לטחון את הנושא, אך נדמה כי רק בשטיבל שלנו, טרם נגענו בנקודה הכי מסקרנת בעולם הפרסום החרדי. התופעה שנקראת ‘פרסום מימד’.

כבר תקופה ארוכה שפרסום מימד מביא קריאייטיב חדשני וייחודי לצד פריסת מדיה מפלצתית ונועזת, שמביאה אפילו את המתחרים הגדולים להוריד בפניהם את הכובע – גם זה הקנייטשי.

כל שוחר פרסום כבר יודע: אם העיתון קצת קשיח מהרגיל, זה לא בגלל התכנים ה”מעניינים” שיש בו, אלא בעיקר בגלל אינסרט מימדי – כפול, משולש או מרובע, עם חורים והטבעות, עם דוגמית שמפו או בלעדיה – שמחזיק את העיתון, תרתי משמע.

“אנחנו עושים פרסומת שאף קורא לא יפספס”, הם אמרו לנו פעם ואנחנו שתקנו. הנהנו בראשנו בתהייה והמשכנו הלאה.

בשבוע האחרון קיבלנו עוד אינסרט לפנים. אז חשבנו, אולי הגיע הזמן לדבר על זה, כאן ועכשיו. קבלו את הקמפיין החדש של Clear מבית יוניליוור.

CLEAR simulation1CLEAR simulation2CLEAR simulation3CLEAR simulation4

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

39 תגובות

  1. אין לי מושג מה מתלהבים ממימד. בתור מנכל משרד הייתי בטח יותר מתלהב, אבל לא הייתי רוצה להיות לקוח של משרד שמוציא כ”כ הרבה כסף על קמפיינים ללא שום תועלת.

  2. סימפל כתב:

    משרד שמוציא כ”כ הרבה כסף על קמפיינים ללא שום תועלת.

    אין שטות גדולה מזו!

  3. הייתי נותן שנה מחיי כדי לדעת איך הם מוציאים סכומים כאלו מהלקוחות שלהם.

  4. יוניליוור יוניליוור יוניליוור יוניליוור……….

  5. זה לא רק יוניליוור זה הרבה מימד. גם בשאר התקציבים שלהם הם עושים דברים גרנדיוזים ומפוצצים.

  6. סימפל כתב:

    אין לי מושג מה מתלהבים ממימד. בתור מנכל משרד הייתי בטח יותר מתלהב, אבל לא הייתי רוצה להיות לקוח של משרד שמוציא כ”כ הרבה כסף על קמפיינים ללא שום תועלת.

    ללא שום תועלת, אתה כותב אחרי שבדקת את מצב המכירות של יונילייוור במגזר החרדי?

    אני רק יכול לספר לך שבאותו יום שישי שהאינסרט הזה היה מצורף לעיתון, ראיתי אברך שמתחנן לבעל המכולת שיפתח לו את הארגזים (שנחתו ביום שישי) של השמפו החדש הזה שהיה בעיתון…

  7. יש מצב שהאברך הזה, הוא לא אחר מ מנכ”ל יונילוור שקבל קשקשים, מהמכות שחטף על אסטרטגייה כושלת זו?

  8. אין ספק שמימד עושים עבודה מצויינת במה שהם עושים מיוזמתם.

    אך למען הסדר הטוב, וכאחד שעוקב אחרי כל הקמפיינים במגזר הכללי, לפחות 70 אחוז מתוצרת מימד הם בסה”כ אדפטציה מהקמפיינים במגזר הכלל, כולל קמפיין הקשקשים הנוכחי.

    לא צריכים לעשות הרבה, רק לפתוח ‘ידיעות’, או ערוץ 2, ולראות את הקמפיין הזה אחד לאחד, פשוט מועתק למגזר, עם אותו גריד, אותם צבעים, אותו סלוגן. רק החליפו את הקרדיט, ועשו גיור מינימלי למגזר.

    כך שמימד לא עמלו כאן קשה מידי, בטח לא בחרו את הגריד, ובוודאי לא הגו על האסטרטגיה. אפילו את הצבע לא היו צריכים לבחור, וגם לא את הטיפה המוזהבת.

    אך שוב, הדברים שמימד עושים בעצמם ללא אדפטציה, כמו סוגת, בייגל את בייגל, קוקה קולה (שבת), ועוד, שם הם מוכיחים שהם מקצוענים ברמות שחוץ מלקנא אין הרבה מה לעשות.

    רק לקנא.

  9. התחילו לעשות גם יח”צ.. כפי שנראה מהשתפכות נפש הכותב D:

  10. דבר אחד ברור,
    את המדיה החרדית הם מנצלים עד תום וזה עצמו נקודת זכות.

  11. לא לכל כתבה חובה להגיב……
    אבל לקראת יום הדין אאגור זכויות לפרגן לכותב הכתבה שהנה יש לו27 תגובות…..
    אז הנה ה-ג-ב-ת-י!!

  12. לא הבנתי רק איך זה שבתוך שתי שורות קצרות מופיעה פעמיים אותה המילה.

    אין אפס ועד אפס קשקשים..

  13. לדעתי משהו בהתנהלות של מימד מול הלקוחות מושחת. מהיסוד.

    האינסרטים ובזבוז כספי הלקוח מעלים צחנת שחיתות.

    מי יתן ואתבדה.

  14. אני שנים עוקב אחרי ענף הפרסום החרדי והכללי בכלל ואני רחוק מלהבין איך גורמים ללקוחות לבזבז את כספם בצורה כל כך הזויה..

  15. איש כתב:

    הייתי נותן שנה מחיי כדי לדעת איך הם מוציאים סכומים כאלו מהלקוחות שלהם.

    תחשוב טיפה לעומק, שווה לוותר על שנה בשביל זה?
    תחשוב יותר לעומק, ותבין איך הם מוציאים את הסכומים.

  16. אהבתי את התעוזה של מימד!!!
    יש ממי ללמוד…
    הגיע הזמן לפרגן למי שבאמת ראוי לכך!!!
    מימד אתם גדולים. אהבתי, תמשיכו!!!

  17. איציק,
    לא יפה לכתוב כך על קולגות…
    הייתים מתים לאישורי תקציב כאלה, אלול!

  18. עוד עבודה ברמה בין לאומית מבית מימד וכמו שנאמר לעיל, כשמדברים עליך אתה כנראה גם משפיע. קשה לי להאמין שיוניליוור תורמת כסף למימד מתוך רחמים, כנראה שהם מספקים את הסחורה.

  19. אם אפיקים או בולטון היו עושים אדפטציה כנראה שהיינו רואים תוספת כיפה לדוגמן מהמודעה הכללית וזהו , אני רואה דוקא את הגדולה של מימד בעיצוב החכם שהדגיש את יתרונות היחודיים של המוצר ועל זה מגיע להם צלש לא פחות!

  20. בואו ונעשה סוף לאגדה ההזויה שקוראים לה “מימד”.
    כפי שכתב “גלאט” 70 אחוז מקריאייטיב מימד מועתק אחד לאחד מהחילוני ועובר לעיתים גיור של מספר מילים ותו לא.
    שאר 30 האחוזים מבוצעים ע”י שכירי חרב חיצוניים פרילנסרים בלע”ז שמכינים למימד את הכל עד לקצה.

    את האינסרטים והקרואטורים מימד רכשו מהעיתונים מראש בתחילת שנה (חזק אה…) במזומן ובמחירים מוזלים ופה מגיע הגאונות המסחרית של מימד מצד אחד והזלזול הציני שלהם בלקוחות מצד שני, יש להם את המדיה הנ”ל שהם כזכור קנו בזול ואז הם מוכרים את הלוקש הזה בשיטתיות מדהימה לכוווווווולם ועושים עמלות מטורפות כשהלקוח הפראייר משוכנע שרק בשבילו המציאו את הגלגל!

    זה פשוט התאמה ואינוס לצרכי המשרד במקום לצרכי הלקוח, הנה גיליתי לכם את הסוד.
    מענין מתי יהיה הלקוח הראשון שיעשה לזה סוף,מאוד מענין.

    עכשיו יקפצו כל המימדים קנאי,צר עין ושאר מרעין בישין אבל מה לעשות זאת האמת ואין בלתה ואינני משתייך למשרדי הפרסום אלא למדיה. קבלו את האמת ממי שאמרה.

  21. @ גדי:
    מה זה משנה איך הם עושים את זה?
    העיקר הם עושים את זה!

    תחשוב ע”ז שהציבור הפשוט והלא מבין מקבל משהו מעניין יותר, הוא מושך תשומת לב יותר, והוא מקדיש לו קצת יותר מ-3 שניות של רחמים, זה מה שמחפשים בפרסום הצפוף הזה לידיעתי.

    ואין מה לומר ,זה גם לא משנה מי עושה את העבודה היפה,
    עצם זה שהפרינטים שלהם מוקפדים ברמה שאף משרד מגזרי לא מוציא זה נקודת חיוב אחת גדולה,
    שגם האחרים יקחו שכירי חרב פרילנסרים – נשמח לראות את התוצאות.

  22. יאללה הגיע הזמן לעשות סדר,
    אינני עובד במימד וקשה לי לפרגן אבל מה לעשות.
    מימד מצליח בשיטתיות בכל לקוח חדש כישן להוציא תקציבים ענקיים מה שאומר שהוא מספק את הסחורה כי יוניליוור לא היה ממשיך לשפוך אפשר פעם אחת שתיים לא יותר
    גדי, אם אתה מהמדיה הכל מובן
    חברים, מה רע באדפטציה מה אנחנו משבט זבולון מעבר לנהר, אני מעדיף אדפטציה מרוב המודעות המכוערות של שאר המשרדים ובתוכם….
    מימד אתם מדהימים גם עם סימילאק וגלידות שטראוס וגם כל השאר לפעמים אתם עושים שטויות כמו האלוף של הקורנפלקס או ההעתקה של סוגת מיכין אבל בדרך כלל אתם עושים עבודה נהדרת

  23. “יש הרבה קנאה. המון. זה ענף כזה, זו תעשייה כזו, זו מדינה כזו”יו”ר איגוד חברות הפרסום מודי כידון הערב ב”פירמה” – מוסף הפירסום של גלובס. כל מילה מיותרת!

  24. Relax, חברה, תירגעו.

    כיום רוב המשרדים עושים אדפטציה באחוזים גבוהים מסך העובדות שלהם, זה לא העניין.

    העניין הוא שמימד מצליחים פעם אחר פעם לשכנע את הלקוחות שלהם לפרסם דבלים ואינסרטים בכמות ששום משרד אחר לא מצליח להוציא אפילו חצי מזה, ואף אחד לא מצליח להבין איך הם עושים את זה, אבל עובדה, הם עושים את זה, וזה מוציא למתחרים את העיניים מהעיניים.
    עכשיו נשארו שתי אפשרויות לשאר הקולגות:
    אפשרות א: להיות צרי עין, להשמיץ לתקוף ולהסיט את העניין לפרילנסרים או לכל ענין אחר.
    אפשרות ב: לפרגן, להצדיע ולעשות שיעורי בית איך משתפרים ואיך גם אנחנו מגיעים להצלחות כאלה, בחינת קנאת סופרים..

  25. לא נכנסת למספרים
    לא נכנסת לתככים
    נכנסת לעובדה
    מימד – סיפור הצלחה 🙂

  26. אין אפס, מימד שיחקו אותה.
    וכל המצקצקים – יצאתם קשקשים…

  27. לא אוהב גם כן ניסיתי וזה אחלא שמפו

  28. ידענו שאנחנו טובים כי זה מה שהלקוחות חוזרים ואומרים לנו, אבל עד כדי כך שלא מאמינים שהעבודה נעשית אצלינו??? תודה לכל המלעיזים!
    (פרילאנס אנחנו עושים למשרדים במגזר הכללי, החשיפה בקרוב, ואל תגידו שהעתקנו)

  29. לא הבנתי מה הבושה בפרילנסרים (אם נניח שאכן כך).
    מנהלי המשרד מבינים שהקמפיין גדול על העובדים שלהם, ולוקחים מישהו מבחוץ. במקום לנסות לעבוד על הלקוח החילוני שאצלינו במגזר הכל ככה.
    כמה יפה, כמה אמין!

  30. בוקר טוב עולם, בוקר טוב מימד
    גם השבוע עיתון משפחה שאני מנוייה עליו היה כבד יותר מהרגיל (או שצריך לומר כבר כרגיל) והבאה בתור היא… קוקה קולה שנותנת לנו לוח שנה יפה ובעיקר שימושי כדי שלא נשכח לקנות קוקה קולה כל שבת. תודה מימד, תודה קוקה קולה:)

  31. למה מימד מעליבה את האיטלגנציה שלנו,
    לחשוב שאינסרט כזה או אחר ישפיע על דפוס צריכה?
    אותכם זה שיכנע? ספרו לי על זה?
    ולא רק מימד נכשלת בזה, או שהעולם גולם.
    לעומת זאת העבודה עם קוקה קולה יפיפיה ומושכת.

  32. אין לי בעיה שמימד עושים מליונים אבל לפחות שלא ינכסו לעצמם יכולות שאין להם. שיטוט קצר דרך גוגל יגלה לכם מי באמת עושה להם את הקריאייטיב.

    סוחרים א’ א’ זה נכון אבל רחוקים מאוד מלהיות פרסומאים.

  33. @ יעלי:
    מה שימושי בלוח הזה? כדי שנזכור לקנות קוקה קולה?
    או שכתבת את זה בציניות או שאת עובדת במימד. אין לי הסבר אחר

  34. חפשתי בגוגל ולא מצאתי, אל תשאיר אותנו במתח, נו מייבין דחילק, תספר לנו ברחמים פעם אחת ולתמיד מי?

  35. שימי כתב:

    איציק,
    לא יפה לכתוב כך על קולגות…
    הייתים מתים לאישורי תקציב כאלה, אלול!

    המטרה, נאה. הדרך רצופה באבני נגף ואבני משחית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן