מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כולם זוכרים את מיקסר קנווד המכוער, עומד על השיש בגאווה, שולט ביד רמה בשוק המיקסרים הישראלי שהתבגר לאחרונה • עכשיו הגיע שחקן חדש לזירה המקומית – DAVO • אז איך משכנעים אמא, שיודעת מה טוב בשבילה, לקנות מיקסר חדש?
davo n0d
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

המטבח – הטריטוריה הבלתי מעורערת של אמא. היא תמיד יודעת איזה קולפן מזייף, מהו הסכין המתאים לחיתוך השניצל, באיזו כף מודדים את כמויות הסוכר ואיזה מיקסר מוציא תחת מערבלו את החלות הכי טעימות לשבת.

כולם זוכרים את מיקסר קנווד המכוער, עומד על השיש בגאווה, שולט ביד רמה בשוק המיקסרים הישראלי, שעוד לא הכיר דיו את המותגים שעושים חיל מעבר לים. כמו קיצ’נאייד למשל.

עכשיו הגיע שחקן חדש לזירה המקומית – DAVO. ועם אחריות ל 5 שנים, הם מנסים לשכנע את האמא – זאת שיודעת הכי טוב – שדאבו הוא המיקסר שיעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר.

זה הג’ינגל:

[audio:https://www.pashkevil.co.il/wp-content/uploads/2011/12/davo_mixer.mp3|titles=davo_mixer]

וזה הפרינט:

הקמפיין החדש של דאבו 1

קרדיט: פרסום גל אורן BSD  • מנהל קריאייטיב: נדב שגיא • ארט דירקטור: ואדים טיפליצקי •  קופירייטר: מנדי פרומר • תקציבאית: ליאת ורקר • יח”צ: חני וייזר

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

12 תגובות

  1. כבר הרבה זמן לא העלתם לפה קמפיין ראוי לשמו.
    סוף סוף פוסט יפה.

  2. מילה במילה מה שהכתיבו לכם ביח”ץ. מדהים.
    ד”א: לדעתי מיקסר קנווד יותר יפה

  3. מה אתם אומרים על כך שאילן שילוח ממקאן אריקסון קרא לחרדים “פרזיטים”?
    יורק לבאר שממנה הוא שותה?

  4. נדב אתה פשוט ממוחה בגרידים – גריד מקסים למודעה פשוטה
    כל הכבוד

  5. קמפיין יפה.

    הג’ינגל עוצמתי, מעניין ללמוד למה לא טפטפו קצת מהקריאייטיב הבריא שבג’ינגל אל תוככי הפרינט ה”תכליתי”.

  6. יח”צ: חני וייזר?! מה היא עוד עובדת בפרסום גל?
    כל היום אני רואה שהיא מסמנת בפייסבוק שלה שהיא
    מטיילת בכל מקום אפשרי…

  7. אדיר!! הם שכנעו אותי..
    אבל כבר קנו לי מיקסר…

  8. מצחיק מאוד ההעתק הדבק מהיח”צ

    המיקסר הזה מכוער ונראה עתיק ולא ידידותי בעליל. לא מתקרב לקיימיקס Xmix של קנווד, שהעיצוב החדש שלו נראה יפה ומשתלב במטבח.

  9. כשמדברים על גודל ועוצמה, חשוב להראות את התוצאה. ערימת חלות קלועות. היתה מוסיפה המון, לכח ולעוצמה.

    בוש בקמפיין הנוכחי כן השכילו וציינו כמות של 75 סופגניות בלישה אחת.

    יש כאן פספוס גדול בהעברת המסר. על גודל ועוצמה כוווווולם מדברים, מתי ידברו על איכות המוצר??

  10. אם כבר מיקסר,

    אז שימו לב לטריק הבא של חברת בוש:
    לאחרונה יצא דגם חדש של מיקסר בלי כל הבעיות שאפיינו את הדגם שקדם לו (בעיקר הרעידות ואי היציבות)
    ראיתי אותו בחו”ל ומאוד הלהבתי מביצועיו המרשימים, שקט ומאוד עוצמתי. בנוי מחטיבה אחת, מזכיר את הדגמים הישנים והטובים של שנות השמונים והתשעים.

    אך דא עקא, כנראה שנשארו להם במלאי הרבה הרבה מכשירים מהדגם האחרון הכושל

    אז מה עושים??
    – פונים לחרדים!

    אין כל פלא שבקמפיין החדש של בוש העולה בימים אלו לא מוזכר ולו במילה שיצא דגם חדש לשוק.
    רואים את הדגם הישן, מחיר די טוב, כמה קישקושים על חברת בוש האמינה
    ורוצים שאנחנו נעזור להם להתפטר מהמלאי המעיק הרובץ במחסנים.

  11. איזה יח”צ כתב:

    יח”צ: חני וייזר?! מה היא עוד עובדת בפרסום גל?
    כל היום אני רואה שהיא מסמנת בפייסבוק שלה שהיא
    מטיילת בכל מקום אפשרי…

    ואי זה היה כואב.. הכי רחוק שטיילתי בשנתיים האחרונות היה לברכפלד 🙁
    רוצה לקנות לי כרטיס טיסה לאנשו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן