אנו ממשיכים להעלות את המודעות ששלחו משרדי הפרסום לתחרות איכות הסביבה של מגזין ‘פיננסים’ מבית המודיע.
הפעם אנו מציגים את הפרינט מבית היוצר של קלמן V.
בפרינט קריאייטיבי ומוצלח מסבירים לנו במשרד כמה שווה להניח בקבוקים בסל המחזור, וכמה נרוויח מכך.
שימו לב למשואה: 2000 בקבוקים שווים ספסל ירוק וחדש. אז רוצו לפחים.
אנו ממתינים לשיפוטכם.
המודעה שהצגנו היא המודעה שפורסמה ב’המודיע’. וזו המודעה שנשלחה ונפסלה על ידי המבקר.
למה? תגידו אתם
21 תגובות
אם כבר המבקר פסל להם את הסלוגן/סלנג (סלונגן?),
היה עדיף היו כבר מוחקים אותו לגמרי הוא פשוט מיותר.
אה, והמודעה נהדרת.
יש כבוד!
אין מילים….
אסטרטגיה מצויינת. לקחת אחריות.
בלי אחריות – באמת אין סיבה ללכת עד המיחזורית.
שלא לדבר על הקריאייטיב – רעיון, קופי, עיצוב.
שיחקתם אותה.
הדבר הכי טוב שקרה בתחרות המיחזור! (אם כי לא מגזרי).
חיפשתי – יחד עם האגוצנטריות שלי – במשך שעות את מקור ההעתקה, ולא מצאתי…
וואחד הנעה לפעולה!
מעולה!
סוף סוף משהו מדהים
“””המודעה של התחרות”””
מדוייק …
“סוף הדרך”
אממ.. סליחה, “סוף טוב”
(זה המודעה האחרונה?)
מעולה. פשוט ומבריק.
ומילה על הגרפיקה, סוף סוף רואים אצל קלמן משהו מודרני לא היימיש. ביצוע מושלם.
מה קרה כאן? זה הזוי התגובות כאן
המודעה מ-ז-ע-ז-ע-ת
מודעה נוראית וקיטשית מה קורה אתכם חברים?
הנה מה שצרם לי במודעה.
תקציב העיצוב מחולק לשניים. החלק העליון מקצועי ביותר, מבוצע באופן מושלם. התחתון (כולל הצל שחסר, וכן הפונט של הסלוגן) חובבני.
יש כאן בסיס של מודעה מנצחת.
חבל שהגימורים הקטנים מפריעים לכך.
מודעה יפה!! המסר קליט וברור. עושה חשק למחזר!!
מצטער, אבל מדובר במודעה פשוט גרועה.
הדבר האחרון שיתחשק לי זה למחזר בקבוקים מהסיבה הפשוטה, שלא הייתי רוצה לשבת על כזה ספסל..אז עדיף שהבקבוים יהיה בפח….
הויזו’אל עשוי בצורה מאד לא סימפטית לעין, צריך לשמור על נקיון עיצובי.
אנחנו היום בעידן שויז’ואל אסטטי ומגרה עושה את העבודה, תתחילו לחפש באתרים ובמשרדי פרסום רציניים. מי הולך על על משפטים מרוחים על שליש מהמודעה?????
מֵרִים להנחתה!
פעם ראשונה שאני מתה למחזר.
מודעה שמאיצה למאה קמ”ש בשלוש שניות.
פשוט לקחת חלק ביצירת ספסל ממשהו אפסי, בבניה, בתרומה לקהילה, בלי לתרום כסף או להחזיק מברג.
רקמתי לי על החולצה: קלמן תעשה לי מודעה.
@ ישראל:
רואים שאתה לא מבין לא בפרסום ולא בויז’ואלים.
כל אחד שם לב שהגרפיקאית התאמצה לשוות לספסל השתקפות של בקבוקי פלסטיק. זה כל היופי במודעה. אחרת היא היתה משאירה את הספסל נקי כמו שהוא.
ואתה מדבר על אסתטיקה??
(אגב, כך כותבים אסתטי ולא אסטטי.)
מישהו החליק על בננה?
תגידו…
יש משהו במשרד הזה שמושיב טוקבקיסטים על כל מה שזז? כך זה נראה בכ”ז, הטוקבקיסטים בהתחלה הגיבו, אח”כ נגמרה העבוד, הלכו בביתה..:)
נס שיש תחרות המודיע, אחרת רוב המשרדים לא הוציאו פרינט מסוכות…שמתם לב?
אני לא קשורה לעולם הפרסום, ואין לי דעה מקצועית על המודעה. אבל יהיה די נחמד להתיישב על כסא שעשוי מבקבוקים ממוחזרים.
המודעה דווקא מדברת אלי.
מודעה מקצועית ונעימה לעין. בניגוד גמור למזלזלים, המודעה מעבירה את המסר בצורה מושלמת.