אנו ממשיכים להעלות את המודעות ששלחו משרדי הפרסום לתחרות איכות הסביבה של מגזין ‘פיננסים’ מבית המודיע.
הערב אנו מעלים להנאתכם את המודעה שיצאה מבית מדרשם של קבוצת אפיקים.
קצר, קליט ונקי.
אגב, בראיון הקצרצר במגזין הפיננסים אמר עמיחי עשהאל כי היה מדביק את המדבקה הירוקה על כל הרמזורים במגזר כפעולת יח”צ, קד”מ וגרילה.
מה דעתכם?
17 תגובות
וואו זה גדול
סוף סוף אחרי כל השטויות שראינו יש מודעה אחת נקייה וקריאייטיבית
קצר קליט ונקי,
אבל עדיין לא משכנע
יותר מהפרסום, אהבתי את הראיון של עמיחי עשהאל.
ווייס וואס? וועל איך מאכן א טויבע, קח ראיון.
אהבתי את רעיון היח”צ
אורן, הבן של עשהאל לומד בגן של אשתך?
(סברה לפרגון הבלתי מוסבר לאחר סבב ההתקפות החריפות מצדך)
אחת הטובות. נקי, פשוט ומעביר את המסר.
יש קריאייטיב באפיקים?
לאורן מזמן נפל האסימון שבאפיקים יודעים לעשות קמפינים ולא חלטורה של ביזנס חרדי
ממש יפה!! רעיון גדול וביצוע אדיר!
@ ארטיסטית:
עם עובדות לא מתוכחים
אפיקים וממימד הם המשרדים החרדים היחידים שיש קריאטיב
ארט יפה ונקי. מסר משכנע? מניע לפעולה?
שמישהו יאיר את עיני איך להדביק מדבקות ברחובות קשור ליח”צ?
מודעה נחמדה, ויזואל נקי.
אך משכנעת?????
אין כאן קריאייטיביות, מצטערת לאכזב. לכו עם זה לאנשים, מי קונה את הרעיון?
@ שושי:
אם זה לא קריאיטיב מה קריאיטיב?
ושוב העדר קופץ לדום.
והנה משו קטן: כל ילד מתחיל מכיר את האייקון שברמזור כדמות של “השלך לפח וחסל”. האינסטינקט האוטמאט כשנתקל בדמות עם הסל, משייכת את זה להלשכה לפח. לא למיחזור ולא לאיכות הסביבה. גג ניקיון.
אז הצבע הירוק עשה לכם את זה? היכן כאן איכות סביבה? הכל נכון חוץ מהקשר לנושא.
אורח כתב:
יש קופי.
מה שבטוח.
ציבי גריינימן עלי והצליח
אבי צוקר כתב:
חנחן לחברה מאפיקים!
אין לכם תקנה.