גם הבוקר הזה נפתח במודעה חדשה שיצרו והכינו צוות ‘מילר פוינט’ עבור תחרות איכות הסביבה שהפיקו באגף השיווק של ‘המודיע’ לרגל הוצאת מגזין פיננסים השנתי • המודעה המעוצבת לעילא מציגה את החזון לרחוב נקי, ממש כמו בבית • אז רגע לפני שמצלמת פאשקוויל תופסת אתכם מתחברים עם הדיירים החדשים שבבית (מכניסי כלה למיניהם), או מנסים את המיטה החדשה (ספסל ירוק ממוחזר כמובן) – הציצו והביעו דעה אובייקטיבית
18 תגובות
עיצוב מדהים, אבל לא הבנתי מה הקשר למיחזור?
מצטרף ל”דוברת”,
מודעה של גרפיקאי מוכשר לא של משרד פרסום ולכן המסר (או הבריף) מפוספס.
הדוברת כתב:
אוי באמת,
כתבו במפורש תחרות איכות הסביבה
זה שכל משרדי הפירסום ברחו לנישה של המיחזור
לא אומר שכך היה הבריף
הקשר הוא איכות הסביבה ולא מיחזור .
זה שאחרים השתמשו במיחזור זה לא משליך על כל נושא התחרות.
מוישי מילר
עלה והצלח
יותר קל לעצב מודעה יפה ולהתאים את הבריף אליה, מאשר ההיפך. בהחלט
@ גדליה:
משרד הפרסום היחיד שהצליח להבין את הבריף ולשייך איכו תהסביבה למשמעותו האמתית ולבטא זאת בביצוע קריאייטיב ומושלם!!!
כדאי שנזכור להפעיל בפעם הבאה את הראש ולהבין שאיכות הסביבה זה לא מילה נרדפת למיחזור, יש עוד דברים בגו.
@ אהרלה ידלין:
קצת הפוך, הרבה יותר קל לנתח בריף נכון ולפיו להצליח לעשות מודעה יפה.
אמנם לא ראיתי את הבריף, אך הבנתי שנושא התחרות היה איכות הסביבה ולא מיחזור.
ומי שלא מבין בקריאייטיב שלא יוכיח זאת בציבור.
לכל אלו המפרשים את הבריף כהבנתם, להלן קטע מתוך הבריף שמדגיש במפורש את איכות הסביבה כנושא כללי ורחב שנקיון הסביבה הוא בהחלט חלק בלתי נפרד ממנו.
(בכלל, למה נראה לכם שקמפיין איכות הסביבה = אך ורק מחזור?)
“…אנו מתכוונים לייחד יריעת ענק לנושאי סביבה ירוקה ועולם המיחזור במגזר ובכלל-ובכך לקדם את הטמעת הקיימות והסביבה [“נקיות המביאה לידי טהרה”] ואת המודעות לנקיון סביבתי ומיחזור”
בקיצור, נקיון הסביבה הינו תנאי בסיסי ומתבקש לשמירה על איכות הסביבה.
תנו כבוד למודעה קריאטיבית ומרשימה באמת.
אוקיי, סורי אך לא שלחו לי העתק של הבריף.
מודעה באמת מוצלחת!!! מקווה רק שהבתים של כולם נראים כמו במודעה. 🙂
כנראה שגם לטקבק מטעם צריך לדעת.
פרסומאית בטעות נלחץ לי ה”נו נו” האדום במקום הירוק.
מסכימב איתך,
ואכן מודעה יפה ומעוצבת.
יש פה דו שיח מרתק בין כמה תקציבאים/ת בכמה משרדים
נא לא להפריע
@ ראלי:
היי זה לא נקרא נו נו נו
אם כבר זה נקרא ברוגז אדום או ירוק (:
אכן יפה וברמה איכותית,
אבל משום מה מזכיר לי את הקמפיינים של איקאה….
מצוין לאיקאה
תסלחו לי. אבל חלק גדול מהכותבים אינם מבינים אסטרטגיה ואינם מבינים תקשורת שיווקית מהי.
האם אתם באמת חושבים שיש כאן תחרות על נקיון הסביבה? האם בכוכבי יופי עסקינן? כל בר דעת מבין שהתחרות כאן היא על סביבה ירוקה. כל המגזין “כמה נאה” מתייחס בעיקר לנושא זה.
היעלה על הדעת לערוך קמפיין על נקיון הרחובות? והאם הפרינט משכנע למשהו? אוקיי, הרחוב נראה כמו בית, נו….? אז מה? איפה החשיבה ? איפה הנעה לפעולה?
קריאייטיב טוב ללא אסטרטגיה מקומו בתחום האומנות ולא בשיווק! א”ב בפרסום ושיווק.
עבודה יפה ומדוייקת