מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מזרחי טפחות עלו בגל קומיקס בעיתונות החרדית כקמפייין החדרה לבנקאות ההיברידית >> ב’מימד’ מספרים לפאשקוויל מה עומד מאחורי הדאבל >> יש גם תשדירים להאזנה
מזרחי טפחות
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

קומיקסים עליך ישראל:

עיתוני סוף השבוע האחרון לוו ב-2 קמפייני קומיקס. הראשון, בתחילת העיתון, דאבל של גל אורן עבור השת”פ של בנק הפועלים ופלדהיים. כמה עמודים אח”כ, באמצע, הפתעה: לאחר חודשיים שישראל שטופה מודעות ותשדירים עבור מיתוג בנקאות היברידית של מזרחי טפחות, פונה הבנק סוף סוף גם לקהל היעד החרדי.

בקמפיין דאבלים מבית ‘מימד’ מאייר אבישי חן במכחולו מעשייה קצת מוקצנת של לקוח המבקש לשוחח עם הבנקאי.

חשבתי פעם  שיומיים להמתין על הקו בשביל לדבר עם בנקאי לא מקובל אפילו בקונגו, נו שוין, העיקר שהמסר יעבור.

בינתים, תהנו מהסיפור, האזינו לתשדירי הרדיו, והכי חשוב תעברו למזרחי טפחות.

זה הרדיו:

mizrahi_1_050112
mizrahi_2_050112
mizrahi_3_050112
וזה הפרינט:

עלילה מזרחית 1

גורמים במימד אמרו לפאשקעוויל כי “מדובר במהלך שעובדים עליו כבר כמה חודשים. זו פעם ראשונה שיש קומיקס שפונה למבוגרים ולא לילדים, ונקטנו במהלך הזה כדי להעביר את הסיפור של דביר, סיפור המשודר בטלוויזיה וקשה מאוד להעביר אותו בפרינט, אבל התגברנו על המכשול הזה. מדובר במהלך מאוד חדשני. צריך להבין שלקוח רציני כמו בנק, מהווה היפוך מוחלט למודעת קומיקס, אבל הלקוח אהב, והקמפיין הלא צפוי יצא לדרך”.

כמו שנהוג לציין בסוף עמודי הקומיקס, גם כאן אנו יכולים לכתוב: “המשך יבוא”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

16 תגובות

  1. איך אין התייחסות לכך ששני בנקים עלו בדיוק השבוע ובדיוק עם דאבל ובדיוק עם קומיקס…
    של מי יפה יותר? של מי בלט יותר? מי קיבל מיקום טוב יותר?

  2. הקמפיין עצמו הוא אדיר, יושב בדיוק על הנקודה הכי מעצבנת של האדם הקטן מול הממסד הקפקאי המסורבל והמסרבל.
    אהבתי לבנק מזרחי, ולמי שהגה את הקמפיין הזה, ראובני פרידן ענקית!
    (הנהלת ‘מזרחי’ שלא הסכימה עימם, ורק אלי יונס – מנכל הבנק בחכמתו-כי-רבה הצביע ואמר: את זה אני רוצה! והשאר הסטוריה)

  3. קמפיין מבריק.
    העיתוי של שתי הקמפיינים מוזר אבל היו דברים מעלם

  4. מדהים ! מדהים! מדהים!
    סוף סוף קמפיין שונה ומרענן לבנק מבית מימד, ואם יש פה מעתיק אז אין לי ספק מי העתיק… הקומיקס של מזרחי שונה מקורי וחכם ופונה לקהל המבוגר ובזה גאוניותו כזה עוד לא היה
    יתכן שבגל שמעו משהו על קומיקס ומיהרו ליישם אותו אבל בדרך הקונבנציונלית והרגילה
    באיורים כבדים ומגזריים שאין בהם את הקלילות והקו המעודן ומלא ההומור של המאייר המוכשר אבישי חן

  5. טוב, אני התחברתי הרבה יותר לדאבל של גל, נראה לי שאין חולק שאין על וקסברגר, לגבי מזרחי, מי שאין לו כח לקרוא טקסט טרחני לא מתלהב בטח לא מהאיורים הפשטניים
    לגופו של דאבל, אין ספק שאם לא הייתה תאונת מדיה עם גל זה היה תופס חזק יותר את העין, אגב גל עובדים על זה כבר חצי שנה ולא חייב להיות שמימד העתיקו

  6. אולי הקומיקס הזה ידבר לאברך שיש לו מספיק זמן ובהתאם אוברדראפט…
    לאנשי עסקים ואנשים רציניים זה לא מתאים בכלל טרחני ותינוקי
    סורי שאני ממש לא מתלהב .

  7. נהניתי!

    סתם ככה, קטנוני אבל מרגיז:
    עלילות חיים, ובפריים הראשון אמא שלו קוראת לו חצק’ל.

  8. הפרק השני הרבה יותר טוב מהראשון, לי זה העלה חיוך על השפתיים היום בבוקר (מנוי על עיתון משפחה)

  9. לפחות תעלו גם את הדאבל שלנו,
    שיהיה אפשר להשוות..

    לא?

  10. מישהי כתב:

    נהניתי!

    סתם ככה, קטנוני אבל מרגיז:
    עלילות חיים, ובפריים הראשון אמא שלו קוראת לו חצק’ל.

    אתה לא מכיר את ההורים שמתבלבלים בין שמות הילדים??

  11. @ הדוברת:
    האמא קוראת לבעלה! לא?
    מודעה מקסימה

  12. @ פפריקה:

    לא הבנתי. אולי חסר לי קצת פפריקה 🙂

  13. פפריקה צדקת, רק עכשיו קלטתי.

    גם זה קורה…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן