כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
תמונתו של הצדיק מקרעסטיר הופצה בלוחות המודעות כסגולה נגד מכת העכברים. מאחורי המודעה עומדת חטיבת ‘גיל סטריט’ מבית ‘גיל גרופ’, זכיינית מודעות הרחוב הגדולה במגזר החרדי
reb_shaiale
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

תמונתו של הצדיק רבי ישעי’ה מקרעסטיר זיע”א הופיעה השבוע על לוחות המודעות בחוצות העיר בני ברק, למרות שיום הילולתו כבר חלף ועבר. הסיבה מופיעה במודעה עצמה: “ונהגו ישראל לתלות תמונה זו כסגולה נגד עכברים ושמירה מכל מרעין בישין”.

כידוע, העיר בני ברק מתמודדת בתקופה זו עם מכת עכברים הולכת וגואה. מדובר במצוקה אמיתית הטורדת את מנוחתם של התושבים ורק לאחרונה דווח על פעוטה שננשכה על ידי חולדה ואושפזה בבית החולים. עיריית בני ברק עושה מאמצים כבירים למיגור התופעה, ואף מינתה פרויקטור מיוחד שהכין תכנית חירום בתקציב של 20 מיליון שקלים.

האם בעירייה החליטו לפנות גם לחסדי שמיים? מסתבר שמאחורי המודעה הייחודית עומדת חטיבת ‘גיל סטריט’ מבית ‘גיל גרופ’, זכיינית מודעות הרחוב הגדולה במגזר החרדי. “תמונתו של רבי ישעיהל’ה מקרעסטיר זו אחת הסגולות הידועות והבדוקות ביותר כנגד עכברים”, מסבירים ב’גיל סטריט’, “לכן, לצד המאמצים הגדולים שמשקיעה העירייה במיגור התופעה, כחברת פרסום הפועלת בקרב הציבור החרדי שמחנו לעשות שימוש במדיה, בהצבת תמונתו של הצדיק בחוצות העיר, כדי לסייע בהרחקת המזיקים לרווחת תושבי העיר”.

חטיבת ‘גיל סטריט’ מבית גיל גרופ היא הזכיינית המובילה בתחום מודעות הרחוב בריכוזים החרדיים, וחולשת על מעל 1,000 לוחות מודעות. החברה מתמחה בהפקה והדבקת מודעות בפריסה ארצית עבור חברות גדולות, משרדי פרסום, רשתות שיווק ועמותות, וכן מספקת שירותי דיוור ישיר, שילוט וקד”מ במגזר החרדי.

רבי ישעיהל'ה יציל את העיר? הסגולה נגד עכברים מתנוססת בחוצות בני ברק 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן