ביום שלישי לפני שבוע ומחצה החליטו החברים במחלקת השיווק של ה’כללית’ שיש אישור לקמפיין יפה עוד השבוע. באפיקים לא בזבזו זמן ותוך 48 שעות נכתב ונערך, צולם ותועד, עוצב ותוקצב קמפיין ‘אחר’ לקופת חולים.
בקפיטציה האחרונה ישבה בשירותי בריאות כללית בשקט, וכעת לאחר שהקופות האחרות הראו את כוחם, באו ב’אפיקים’ עם ארטילריה ומלאו את העיתונים.
יש כבוד!
העושים במלאכה: סופרוויזר: אריאל בירנבאום • תקציבאי: משה דץ • מנהל קריאייטיב: עמיחי עשהאל • ארט : אור רייכרט
13 תגובות
כמעט השתכנעתי..
כמעט!
זה קמפיין שאפשר למכור רק ללקוחות חילונים שאין להם מושג, לקחו פה חבורת פרזנטורים משומשים שכולם ללא יוצא מהכלל נחשבים ל”עופות מוזרים” ותפרו פה קמפיין הזוי.
את אף אחד במגזר זה לא ישכנע ואולי אף ירחיק כי מי רוצה להיות באותה הקופה עם חבורת “ליימעכים” כזאת.
כמה רועה אפשר לבלוע, אבא תרחם, אבא תרחם.
למה אתה כזה בוטה מה רע בגליס, מה לא טוב בשמואל יונה, מה לא מסתדר לך עם חברון, ומה עשו לך שני האנשים הנוספים שנראים אנשים טובים?@ חי:
למחזר קמפיין שאל על עשו לפני עשר שנים תוך 48 שעות? שאפו…
לא בטוח שלעשות קמפיין בעשרות אלפי ש”ח ב48 שעות זה חכם, אבל בכל מקרה, עבודה נהדרת.
מעניין, שונה, ומדבר בגובה העיניים.
שאפו!
זה נראה קמפיין לבית חולים לפגועי נפש.
אספו את כל מי שהיה מוכן להצטלם ויצרו “קמפיין”.
השתכנעתי בגלל שמוישה דץ הוא התקציבאי.
יוסי כתב:
יוסי, תלוי כמה ה”רועה” גדול וכמה כבש הוא אכל בשנה האחרונה 🙂
5 פרזנטורים חרדים גויסו בתוך 48 שעות
אז מי אמר שקשה לגייס דוגמנים חרדים?
חובבן מצוי כתב:
הדוגמנים הם מבית ברמן הלפרט.
רק הם מסוגלים לעשות את זה כלכך מהר.
יפה לכם!
שלום “חי”!
שים לב: התגובות החייוביות זוכים ליותר, והרבה יותר קרדיט מהמטקבקים.
אני לא הולך לבחירות, גם בפשקוויל. אבל צופה מהמדרכה בהנאה, מתברר שרוב הגולשים הרבה יותר דוגלים בתגובות חייוביות@ חי:
ועל זה אומרים הרבה כבוד!