כמה שאנחנו אוהבים לפרסם ולמתג מוצרים, ובטח אם הם תקציבים גדולים, אבל הכי קשה לקחת מוצר שהוא אחד מארבע קומות של קטגוריה ולבדל אותו מהמתחרים. יש קוקה-קולה ל’בעלי-בתים חשובים’ יש פפסי ל’בעלי בתים דכל הקהילות הקדושות’, ויש סופר-דרינק שלא לבייש את מי שאין לו. ומה עם RC? קצת נתקעו איפשהו.
אנשי יפאורה היו אצל אפיקים, הם הלבישו עבורם על המשקה החום את ה’משפחות’. אדהכי והכי, נפרד התקציב ממשפחת אפיקים ואנשי ‘תוצאות’ נהפכו למחותנים הראשיים של המותג. משום מה ארך קצת זמן בין השידוך לחתונה, וכולנו לא ממש הבנו מה קורה עם התקציב שנסגר ולא מנפיק אינצ’ים לעיתונות.
אז זהו, בשעה טובה ומוצלחת נתרצו הצדדים, וכנראה זה גם השתלם. תפסיקו לקשור את הקולה לשבת, לאנרגיה, או לסתם דביקיות… הקולה הכי משמחת היא RC של יפאורה. כמה פשוט. אין שמחה, אין חתונה, אין מצוה טאנץ בלי RC קולה. שמחה לאיש במשקה פיו.
ואם כבר קונספט, אז מתברר שהחתן לא מוותר על אף פרט, הכל צריך להיות מושלם – אפילו ההזמנה למסיבת העיתונאים לא סטתה כמלא נימה מהמסר. המחותנות: ריקי איצקוביץ מצד ‘תוצאות’ וטל סלהוב מצד יפאורה. נו, אפשר לשבור צלחת.
ובקטנה לסיום: החבר’ה מ’תוצאות’ השתתפו פעם בחתונה של אדמור”ים?
105 תגובות
דקה, אם המחותנים הקודמים היו אפיקים
אז עכשיו זה זיווג שני, לא?!
אם כך, לשמחה מה זו עושה?
ושוקי, גדוללל!
זוועה. מזעזע.
למכור רעיון אווילי ללקוח שלא מבין שום דבר במגזר.
כבר היו כאלה שניסו את הקו הזה והתרסקו.
מה מטרת הקמפיין? שפה חדשה? נדמה כאילו הלכו עשרים שנה אחורה !
קונפסט אמיתי צריך לימדד בעקביותו, ובכך שכל המשפגשים של המותג יהיו באותה שפה (שמחה בענייננו).
אם, אכן, תוצאות יידעו לדבר את השפה הזו קבוע, ובטון שאינו משתמע לשני פנים, הרי שהשינוי המרענן והשמח יכול להצדיק עצמו במכירות ובכסף.
אם אכן הוא יככב במקום הפפסי במגוון האירועים (מה שלא יהיה כנראה)
או אז אולי איכשהו זה יסע.
כאחד מאנשי המדיה שהיו במסיבת העיתונאים אני חייב לציין שהארגון היה בטוב טעם והרעיון להביא רב שידבר על מעלת השמחה היה מבריק ומחובר היטב למה שהוצג בפנינו.
מעבר לכך הקמפיין נוגע בדיוק במקום שבו הכי הרבה שותים קולה ולדעתי האסטרטגיה נכונה ואמיתית.
קמפיין מדויק ומחודד,אהבתי.
זה מזכיר לי את יופלה “שמחה פורצת גבולות”……..
וודאי אנחנו זוכרים את הקמפיין האדיר של “שמחה פורצת גבולות” מבית ‘גל’ (עוד לפני BSD…). הקמפיין ההוא נועד לקדם את מעדני ‘יופלה’ של תנובה – כפי שזכור, הקמפיין נכשל טוטאלית.
ב’גל’ הפנימו אז, שהציבור החרדי לא מחבר ‘שמחה’ למוצרי מאכל. יש לנו הרבה דברים יותר ערכיים לשמחה אמיתית.
זה בדיוק הטעטת של ‘תוצאות’. הם לא מכירים היטב את הציבור החרדי…
עוד יודו לי.
אם ננתח מה שעושה המתחרה הגדול קוקה קולה שניכס לעצמו את נושא שולחן שבת אז תוצאות מנכסים לאר סי את כל הזדמנויות השמחה.
לדעתי הקמפיין בנוי על אסטרטגיה מאוד נכונה ואם המשרד החדש של יפאורה יהיה עקבי וחכם זה יכול להצליח בגדול.
אפשר גם לחשוב על רעיונות בקטע של שמחה מחוץ לעיתונים ולהשתמש במדיות נוספות ומפתיעות.
בהצלחה.
הויייש!
זה שני עולמות אחרים.
קוקה קולה התחברו לדברים ספציפיים ומוגדרים, ואמרו: הנה , אנחנו חלק מהדבר. אנחנו עומדים תחת הדרה של שולחן השבת, או להבדיל מיליוני הבדלות: אנחנו עומדים ליד הספורט.
אבל בRC, כשאומרים אנחנו זה ‘עצם’ השמחה – זה ממש לא יילך.
הדברים הם מאד עדינים, ואני מקווה שהסברתי את עצמי ברור.
@ ארי:
בואו נראה מה יש לנו החרדים:
1. שבת
2. משפחה
3. שמחה.
שבת תפוסה אצל האח הגדול. הבכור. קולה.
משפחה, נדוש.
שמחה, יותר נדוש, לא מפתיע. אפילו לעג לרש – החרדי.
אני לא אקנה RC גם ככה, ועכשיו נהיה לי יותר דביקי.
אתם פסיכיים?
לקחתם תמונה מהאלבום של התקציבאי, טישטשתם את הדמויות… והופ, יש לנו קריאייטיב.
איכס. איכס.
וכל מי שמחמיא כאן, בדוק מאיזה משרד הוא.
אגב, אני עבדתי בעבר כתקציבאית באחד המשרדים הגדולים במשך שנים. לא הייתי מעזה למכור את הקמפיין הזה.
על דברתי: הם לא יחזיקו את תוצאות יותר משנה וחצי. וזה הרבה.
בהצלחה.
(אגב יש עוד שמחה אצל הדוסים חוץ מחתונות. מרובעים.)
“דוד סדייטשר” טועה ומטעה.
הקמפיין של יופלה הצליח עובדתית לא מבין על סמך איזה נתונים אתה קובע שהוא נכשל.
זה בולט שאתה אחד מהמתוסכלים מאפיקים תלמד גם לפרגן לקולגות במיוחד אם הם עושים עבודה טובה משמעותית מכם.
עדיין גל מס’ 1 🙂
חלש
והחתן היאני חסידי בתמונה הראשונה ממש ‘דוחה’…
לא נעים, אבל כאדם חסידי זה פשוט מקומם ומראה כמה הם מנותקים
חוץ מהכל, זה גם טעות לקחת דבר לא נכון וכאילו לעבוד על כולנו בעיניים
אני לא רוצה לתאר לעצמי איזה פרצוף יעשו כל חברינו אם יבואו לשמחה ויגלו RC על השולחנות…
@ חיהל’ה:
בגובה העיניים, לציבור שלנו כבר נ-מ-א-ס מחיקויים. אנו אוהבים לראות רעיונות חדשים אמיתיים, הברקות ששווה לשלם עליהם.
משרד שיום אחד ‘מעתיק’ את המתחרה (אושר-עד) ל’זול בשפע’, ויום אחד ‘משכפל’ את קוקה קולה ל=RC, זה באמת דוחה.
באופן אישי, אני אוהב RC, ואפילו יש לי את הבקבוק כעת מתחת לשולחן. אבל הקמפיין החדש שוב מותיר אחריו טעם מאוס של חיקוי עלוב.
לא מתכווין לפגוע אישי. אך תאמינו לי: אין כבר כח למשחקים חוזרים.
חיהל’ה מתגובה 12, יש לי רעיון בשבילך אתם באפיקים תמשיכו לפרסם פארסות כמו מרפאת שיניים בוכרית עם דוגמן גרוזיני (מרפאת רפאל באבאקיוב משו כזה….) ותוצאות יפרסמו את יפאורה.
חלוקה הוגנת אה?
אגב,במקום שמחליפים עובדים כמו גרביים לא פלא שיש תקציבאית ששמה חיהל’ה, השלב הבא זה כנראה סודנים.
קמפיין מהמם לדעתי ומה שיותר חשוב יש בו מחשבה נכונה כי אם יצליחו להטמיע ששמחה=ארסי זה יהפוך למשהו שהוא בילד אין.
הערה קטנה: חבל שמשרדים הופכים את האתר המקסים הזה לשדה קרב אם כל אחד לא יפרגן לשני על עבודתו זה יהפוך לבחדרי חרדים של הפרסום ולא הייתי רוצה שזה יקרה.
“אהרון הכהן” עם כל כך הרבה שטויות שכתבת אני תוהה איזה עוד בקבוקים אתה מחזיק מתחת לשולחן.
אבי קופידוס כתב:
אבי מתוצאות אפקטיביות, סלח לי,
אם כבר מדברים על מרפאת שיניים, אולי הייתם צריכים להודיע בפני כולם על צורת הפרסום של ‘שנארט’ – שהיא חיקוי אחד לאחת ממודעה של מרפאה שמפורסמת במקומון רמת גן? אה?
אני טועה? במקרה שני מרפאות שיניים לוקחים חצי עמוד וממקמות אותו באמצע עם מרווחים מלמעלה ומלמטה… רק שהראשונה עושה את זה שנים בעמוד 9 במקומון רמת גן, ופתאום עוד מרפאת שיניים של ‘תוצאות’ עושה אותו דבר.
קונילמל,
אני דווקא שכן קרוב מאוד אליכם אבל מאוד לא אוהב שאתם מלכלכים על קולגות בכל פוסט.
תפנימו כבר שהלקוח ברח מכם ובצדק רב אחרי שזילזלתם בו וגם כשכלו כל הקיצין עוד ניסיתם לארגן קומבינה עם בולטון שיפאורה יאנסו להישאר אצלכם.
אנ י מעריך את תוצאות כמשרד הרבה יותר מקצועי ומבריק מאפיקים ובעיקר היכולת שלו לשמור על לקוחותיו מה שבאפיקים כנראה לא ילמדו לעולם.
קאפיש?
מכוער וגרוע.
– צונזר –
גם אם הולכים על השמחה (לא מעניין ‘תי כמה זה נדוש וכו’) היה אפשר להשתמש עם שמחה קצת פחות מזוייפת….. טוב, אולי לחילונים מותר למכור מוצר חובבני…
בלי להתייחס לאלמנט הגרפי לדעתי הקמפיין הזה יניב מכירות וזה מה שהלקוח צריך בעצם.
קמפיין שמח שנוגע בדיוק איפוא שיש שתיה מוגזת, כמה פשוט ככה חזק ויעיל.שאפו!
מסקרן אם במסעדה היהודית בהשגחת הרב לנדא נתנו להם לשתות קולה או ארסי?
וואי וואי עוד פוסט על עבודה של תוצאות שמוציא את כל העכברים מחוריהם.
תכלס’ כולם מלרלרים ותוצאות סופרים ת’כסף.
החתונה החסידית והליטאית דוקא בסדר
אבל המריחה המחרידה והדביקה של ישיבת פוניבז, סורי, לא מתאים לתוצאות.
איזו התנגחות – ללקק את האצבעות ולחכך ידיים ‘בהנאה’
פרסומת יפה דווקא של ‘תוצאות’. הקונספט עוד יותר מוצלח.
היית ממליץ לתוצאות – ללכת קדימה עוד יותר פנימה למגזר. פרסומת של תלמידי כיתה בסיום מסכת עם אר סי קולה.
איורע של חסידות עם אר סיקולה.
או אפלו סיום הש”ס ובבמה המרכזית את המשקה המשמח.
זה נותן אמירה בכל מקום שמח – ואזה גם בבית ולא רק בחוץ (ראה ערך קוקה קולה על כל שולחן ) ובעצם בכל מקום גדול שיש בו כינוס לאנ”ש החרדים -= וזה אומר גם בחוץ כשקונים יותר משש.
צורכים אר סי קולה.
בהצלחה
בוקר טוב,
הייתי במסיבת העיתונאים ביום רביעי ושם הסבירו בטוב טעם נציגי יפאורה ותוצאות אפקטיביות מה הביא אותם לבחור בקמפיין המוצג כאן קבוצות מיקוד סקרים וכו, אני לא מבין על סמך מה כל אחד שלא היה שם משרבט הגיגים ובטוח שהוא המציא את הגלגל ימים יגיעו ונראה האם האסטרטגיה שלהם הצליחה או לא.
אני בכולופן הבנתי מצוין את הרעיון ולענ”ד זה כיוון נכון.
בכל מקרה מי שלא היה במסיבה הנ”ל הפסיד אוכל טוב ואווירה שמחה ולבבית.
חיהלה גדולה, כל מלה בסלע, קמפיין למוגבלי מוח ,תגידו למה כל המודעות במדיה החרדית נראים אותו דבר
עוד פרסום בינוני- שבסטודיו עשו עבודה מזעזעת,
באשר לאפיקים, אני נגעלתי מהפרסום של המרפאת שינם, עם השניים הכי מגעילות שיש,
אפיקים באמת בושה
הרצל,
עצם זה שהיית במסיבה, זה אומר או שאתה מתוצאות ואז הכל מובן או שאתה בן-אדם שקל מאוד לשכנע אותו. פתי.
דווקא מי שלא שמע את כל השכנועים והאגדות על צריכת החרדים ורואה את הקונספט – הוא האדם הנכון לשפוט.
שוב, אני בטוחה שהשמחה החרדית היא קונספט מנצח. אבל לא לכל מוצר. זהו.
אסטרטגיה שנוגעת בול במצבי קניה של שתיה קלה אצלינו במגזר.
זה כ”כ פשוט וכ”כ אמיתי לא מבין את הביקורות ואת צרות העין פה.
חיהלה, זה שאת מגיבה שוב ושוב גם חושף את מניעייך ואיפוא שאת ע(א)ובדת אז הבנו והפנמנו יאללה תתחילי להתכונן לחג כי אולי גם את תפוטרי מייד לאחריו.
בדיחה אחת גדולה,
לא יכלו לפנות לצלם חרדי מוכר כמו ישראל ברדוגו או אריאל רבינסקי
ולבקש תמונות אמינות יותר ?
מה האימגים המכוערים האלה ?
אצלינו בבצפר הביאו המון דוגמאות לקמפיינים מוצלחים של תוצאות אפקטיביות אני אישית חושבת שזה המשרד המבריק ביותר בין משרדי הפרסום במגזר.
הקמפיין של אר סי מאוד תלוי בעקביות של החברה ומשרד הפרסום אם ילכו על הקטע של שמחה עד הסוף זה יחלחל ויגיב חזק אבל אם ישנו מסרים כל יומיים זה יהיה פלופ.
אני גם מסכימה עם זה שחבל מאוד שהפורום הזה נהיה כלי ניגוח בין משרדים,אהבת חינם לא ראיתי פה.
מה נהיה כאן, לכל הרוחות.
עשה רושם שהבלוג נהפך באופן רשמי למגרש התכתשויות ונגיחות הדדיות בין עובדי הז’אנר.
כמה חבל שכל אחד עוזר לשני לדפוק את השלישי. 🙁
קמפיין מגזרי משובח לעילא ולעילא!
ולאנשי תוצאות שמגיבים פה (או שלא) תעזבו אותכם מקנאים צרי עין ומוחין תמשיכו להצליח ולתת בראש.
אגב, בהזדמנות זאת כבר פתחתי גם את הפוסט על הקאדי של פולקסווגן שתוצאות עשו לפני כמה שבועות,תשמעו את מנהל השיווק של צמפיון מוטורס בתכנית של איתן דובקין איך הוא מדבר בהערצה על תוצאות אפקטיביות ועל מה שהם הביאו לו ואולי תבינו מה זה לקחת לקוח ולהביא אותו לשיאים של הצלחה.
ולא, אני לא שייך לבראנזת הפרסום הדוחה כפי שמסתמן פה.
מהגרועים שהיו כאן חזרו עשור לאחור
קמפיין מהטובים שהיו כאן הקדימו את האחרים בעשור.שבת שלום וחג שמח גם לקנאים 🙂
מה שאני חושב על הקמפיין תוכלו לקרוא ביום שלישי במדור “רזולוציה” של המבשר
מה שאני חושב עליכם המגיבים כאן, לא כדאי שאכתוב…. גועל נפש!!!
נער הייתי וגם זקנתי ודעתי נחרצת שהכיוון שבחרו בו הוא מצוין ונכון עובדתית רוב הציבור שותה משקאות כאלה בארועים ושמחות. אינני איש ביצוע גרפי אבל אני לא רואה דרך לצלם חתונה אמיתית ולא להיתבע ע”י מי מהאורחים.תחשבו גם על זה.
מר קליגר הנכבד, אין בכוונתי לתת את דעתי על הקמפיין שבאוויר. אך עברתי על רוב התגנבות כאן, רובם ככולם היו עינייניות. מוצר
אגב, אמ לא
רציתי ניסיתי אבל אני לא יכול להתאפק מה אתם רוצים מתוצאות? בראש ובראשונה מי שאחראי לקמפיין ולשפה הוא מנהלי השיווק והפרסום של יפאורה. תוצאות יודעים את העבודה אבל כנראה איזה “גאון” או צוות של “חכמות” כיוונו אותם לתוצר היחסית שקוף הזה. ראינו 700 מודעות כאלה בעבר דפדפנו 900 פעם את הקונספט הזה תוסיפו לזה את העיצוב המיושן ובסה”כ לא ברור אם בשביל זה כל הטאראראם. תפנימו אחת ולתמיד במשרדי הפרסום יושבים אנשים מוכשרים וחכמים אשר מנוצלים ומושפלים ע”י נציגי לקוחות חששנים ומלאי חשיבות עצמית שפרסום קריאייטיבי אינו נר לרגליהם. נציגי יפאורה עשיתם הרבה באז במגזר רק חבל שהמכרז היה עיקר העניין ולא הקמפיין המסכן שהוצאתם.
ארטיסט כתב:
צודק בכל מילה.
בהחלט אני רואה המון עבודות של תוצאות מהמשובחים של המגזר. כמו הקמפיין של בורסלינו, הוא היה מושלם.
צר לי לאכזב את כל המתלהבים אבל קוקה קולה יצאה בשנה הנוכחית עם קונספט מורחב שיוצא מגבולות השבת כשהסלוגן הוא: “תמיד בשבת תמיד בשמחה” כך שגם חדשנות אין פה שלא לדבר על הקריאייטיב הלעוס והחובבני.
אני קורא את התגובות ולא מבין,
יש פה חברה גדולה עם אנשי שיווק מנוסים
יש פה משרד שאין חולק שהוא מהטובים במגזר
שניהם החליטו שזה הקמפיין היעיל ביותר
נמתין בסבלנות ונראה אם הקונספט יצליח
כנראה הקונספט הקודם של “תביאו הביתה 6” נחל כישלון חרוץ
ולכן המשרד הקודם שייך לעבר.
אישית אני חושב שיש כאן אמירה חזקה שאם היא תקבל תמיכה בקד”מ אגרסיבי ובולט היא תחדור ותצליח.
על הקמפיין אומר שזה לא רע אבל חבל שבחרו
בתמונות מרוחות ומלאי פוטו שופ במקום לקחת כמה תמונות לעניין
יש כאן הרבה גרפיקאים שכל מה שמענין אותם זה אם הפוטושופ בסדר או לא רק שהם לא מבינים שזה הדבר האחרון שאליו צריך להתייחס והשאלה העיקרית היא האם האסטרטגיה והמסר נכונים או לא.
לדעתי כבעל נסיון של מספר שנים בכמה משרדי פרסום הכיוון הוא נכון ואפילו מתבקש כי בעצם כולם קונים שתיה מתוקה בעיקר בשמחות או בשבתות אז אם את נושא השבת כבר תפסה קוקה קולה באו תוצאות אפקטיביות ותפסו לאר סי את כלל נושא השמחה.
לדעתי מבריק.
מה כבר אפשר לפרסם בקולה.
מה תגיד שזה בריא .
מה עוד פעם תדחוף את מ י ר י ז ו ר ג ר.
מה כבר אפשר לעשות. המטרה היא אחת.
שאתה שקורא את העיתון תרים עיניים תתחבר לעניינים וזהו.
ולדעתי זה מה שעשו בתוצאות. לקחו רגעים כל כך מוכרים וידועים וחיברו את זה לקולה .
לדעתי עצם זה שעוצרים ומסתכלים ונהנים זה כבר הצלחה לארסי קולה. וזה מה שיחבר את הצרכן שהוא מגיע לשפע שוק אושר עד וכדומה . לקנות דווקא ארסי קולה.
קליגר היקר, זכותו של כל אחד להביע את דעתו לגופו של הקמפיין. דווקא את ההתנגחויות אנו רואים בתגובות שמצודדים בקמפיין. חבל שהעמדת את עצמך במקום שלא היית צריך להיות בו ! אבל כידוע, האינטרסים העסקיים נמצאים מעל הכל. אל תתפלאו עם עיתון המבשר יקבל אקסטרה עמודים של הקמפיין.
כמי שמכיר את הנפשות הפועלות ביפאורה אין סיכוי שתוצאות יזיזו אצבע בלי לקבל הכוונה והכתבה מוחלטת מהחושבות את עצמם בחברה.
אז למרות הפיתוי לזלזל במתחרה במקרה הזה אם יש למישהו טענות שיבוא ליפאורה.
ראיתי בחג את שילוט החוצות של ארסי קולה וזה בולט ומעורר ענין. אני גם חושבת שענין השמחה הוא רחב מאוד ואפשר להביא המון רעיונות שירחיבו את היריעה בלי סוף.
השאלה היא מה גודל התקציב? כי אם תוך שבוע שבועיים יסתיים הקמפיין הרעיון לא יתפס מספיק.
חיים קליגר כתב:
אין צורך לחכות לרזולוציה. הנה אני מנבא את מה שתכתוב.
”משרד מבריק יצר קמפיין מבריק. חיבור מדהים עם ערכים מדהימים. עיצוב מדליק עם תמונות מדליקות”… וכן על זה הדרך
אם אפיקים גרר את אר סי לשפת המחיר באו תוצאות ולקחו את אר סי לשפה של ערך מוסף וזה הדבר הכי טוב שקרה להם.
לקטע הגרפי אני לא נכנס כי עפר אני לרגליי בנימין קריספין הגדול למי שמכיר.
המסר מצוין ונכון.
בלי כל קשר הדייאט ארסי הרבה יותר בריא מהדייאט של קוקה קולה שמלא באספרטיים שזה חומר מסוכן.
של ארסי זה עם חומר כמו ספלנדה שזה טבעי.
מישהו ראה את החסות של rc קולה במדורי המאורסים?
פשוט,יפה ומושך את העין.
לדעתי הרבה יותר חזק מהמודעות הגדולות.
גדליה כתב:
לעוס
מוישי, תרשה לי להמר שמישהו סירס לך את הקמפיין. לא נורא.
אתה עדיין אחד מאנשי הקראייטיב הטובים שיש.
בני, מתגעגע!
המודעות של אר סי קולה נראות מצוין ומשדרות משהו חרדי אותנטי בניגוד להמון פרסומים שהם בעצם חילונים שעברו גיור פה זה נראה ומשדר שמחה חרדית כמו שאנחנו רואים יום יום.
שבוע טוב לכולם
אני הייתי מציע לכל התקציבאים להירגע ולנשום עמוק אל תקחו את זה אישי
ולעצם הקמפיין
כאלו מודעות מזמן לא נראו במדיה החרדית, אף אחד מארבעת המשרדים הגדולים לא היה מעיז להציע לטל מלכה ולצופית מודעות כאלו שנלקחו היישר מאלבום התמונות של המנהלים במשרד הפרסום, הקמפיין ייכשל ולא ימכור שום דבר בגלל כמה סיבות שהעיקר זה שהקונספט הזה נכשל כשלון טוטאלי במגזר,לי באופן אישי אין שום טענה על תוצאות כי זה מה שהם יכולים להוציא בגלל העובדה שתוצאות מתעסקים עם לקוחות קטנים וחרדים נטו אין להם את אף אחת מהחברות המובילות בארץ. דוג’ שטראוס תנובה טרה פאג”י יוניליוור מרכנתיל סלקום פרטנר כללית פלאפון, הם מתעסקים בעיקר בחנויות מרח’ רבי עקיבא לכן הקמפיין נראה בהתאם משהו בני ברקי, מהיכרותי עם הנפשות הפועלות ביפאורה אחרי הגרפים בסיום הקמפיין,אלו הפרינטים האחרונים שנראה קרדיט של תוצאות
חיים קליגר כתב:
הוא עדיין לא כותב מה יכתוב עליהם כי זה תלוי על כמה עמודים הם יסגרו איתו
אולי שיארגן שת”פ עם בחדרי?
@ חיים קליגר:
קליגר יקירי פיגששת בגדול
הרי אתה לא תכתוב מילה אחת נגד הקמפיין רק בגלל שבו ברגע אתה נמחק מהפריסה
אני את דעתך על המודעות יודע היטיב אז נכון שריקי התקשרה ואמרה כך:
חיים אתה לא מאכזב אותי זה חייב להיות במדור רזולוציה.
התקציבאית רחלי כבר הכינו את הסורק והמייל של טל צופית ונעמה כבר פתוח לרווחה כדי לשלוח את המדור הנקרא ביותר בעולם הפרסום
הכל תלוי בעוצמת הקמפיין,אם נראה בקמפיין היקף של 360 שיביא את נושא השמחה והחיבור לאר סי קולה מכל זווית אפשרית זה יכול להיות קמפיין השנה.
דודי מתגובה 63 מכיר יותר מדי טוב את הנפשות הפועלות… אחחח התסכול והקנאה של הכשלונרים הסדרתיים מ”קבוצת” אפיקים זועקים לשמיים.
יכול להיות שתוצאות גרועים אבל מה זה אומר על אפיקים? למה יפאורה ברחו משם כל עוד נפשם בם? אה, אפיקים יותר גרועים אפילו מתוצאות?
ולעצם הענין, כאיש שיווק של עיתון די נחשב במגזר מה שאני מקבל מאפיקים בזמן האחרון זה בעיקר מודעות (מזעזעות) של רופאי שיניים בוכרים לעומת תוצאות שמביאים לי מודעות יפהפיות של מגדל יפאורה ופזגז,יחי ההבדל הקטן.
אנשים!!!
חשבתם על איזה חילול השם אתם גורמים?
למה בפורומים החילוניים בנושאי פרסום יש רק פירגון ועזרה הדדית ופה הקנאה ולשון הרע שוברים שיאי גועל?
תתביישו!!!
גולשים יקרים
זה שאנו מאשרים תגובות בזה אחר זה, לא אומר שאנו לא יודעים לקרוא כתובות IP. וד”ל
חברים,
בואו תבינו את הקנאים הקטנים שמציפים פה את הרעל שלהם תחת ניקים אנונימיים.
תביני ותרחמו “אין דנים אדם בשעת כעסו” כשאדם מרגיש לוזר הוא מתנהג כלוזר.
בעוד אני קורה את התגובה ה’נפלאה’ שלך לדברי, אני מוצא עוד חיקוי .
הנה, היום בעיתון מסביב למאורסים יש את הקישור של RC לשמחת האירוסין.
הרעיון כשלעצמו הוא פשוט אדיר ומושלם, אין חולק. אבל מה נעשה שכבר תקופה שבנק לאומי משתמש בדיוק ברעיון הזה עבור פרסום משכנתאות לרכישת דירה לזוג המאושר?
זה בדיוק מה שאמרתי ועדיין אומר:
אנחנו צמאים לרעיונות חדשים! להברקות שלא ראינו אותם אתמול אצל המתחרה.
הרבה הצלחה!!!
@ גדי:
@ דודוני:
זה שיש פה מלחמות בין המשרדים זה לא חדש
בפרט בין שעיה איצקוביץ לרביעייה הפותחת
בעיקר זה טמון שהנ”ל מאוד רוצה להתברג שם וקרוב לשני עשורים זה לא הולך לו
לעצם העניין המודעות מכוערות להפליא ותזכיר לי בבקשה
איך נראים המודעות של מגדל בעיתונים? או פז גז? או בלי חכמות של זול בשפע?
ואיך נראה פלאפון,אוסם,כללית,בזק,אופטיקנה,מי עדן בעיתונים.
@ יוסי צלניקר:
צלניקר היקר לי מכל
מה נראה לך שמישהו מתבייש במה שהוא אומר/כותב?
מישהו מכחיש כאן היכן מקום העבודה שלו?
רגע, רגע, רגע.
המון קמפיינים עברו כאן, ב’שטיבל’. נכון?
רעיונות אדירים של גל , בולטוון, בראשית, אפיקים, וכו’ וכו’ תמיד היה פירגון והאדה (קצת ביקורת לא נורא..).
למה דווקא אצל ‘תוצאות’ יש כל כך הרבה ‘נגד’?
– –
אחרי כל-כך הרבה תגובות ג’אנקיות כאן, אולי הגיע באמת הזמן לניתוח מינימלי של הקונפסט.
1) בא נזכור, אר סי היא בתחתית הקטגוריה של המשקאות הקלים. מה לעשות. לא שעיה, ולא טל סלהוב תכחיש את זה. בשל כך, המחיר, ורק המחיר הוא זה שמדבר לרוכשים. ושכולם יקפצו לנו.
2) המיתוג של אר סי, כפי שכל בר-דעת מבין, לא בא כדי להרים פרמיה במחיר המשקה הזה. אלא בכדי לתפוס נתח שוק רחב יותר.
3) קוקה קולה, המיתוג שלה בא בעיקר כדי לתמוך במחיר היקר למול המתחרים. לכן היא באה עם תועלות רגשיות.
4. ארסי. לעולם לא מתחרה של קוקה-קולה. היא תמיד תהיה מתחרה של פפסי. ותשובתה תהיה המחיר הזול יותר מולה. לכן, דיבור בשפת תועלות רגשיות (שמח או כל כאלה), כמוה כהדבקת תווית מזהב לסופר דרינק. זה לא יעזור, ולא משכנע איש.
5. הקונפסט של אפיקים, היה בול על זה. אתה רוצה משקה מכובד, כמו פפסי, אבל זול יותר? אין בעיה. אר סי הכי זול. רק שבמקום לכתוב ‘ 6 בקבוקים ב10 שקל, כמו סופר-דרינק, זה נעשה בצורה מכובדת: שישיות. שישיות. שישיות.
גילוי נאות: לא עובד/עבדתי באפיקים. לא אוהב את תוצאות אפקטיביות. כי אינטישטע שירע, אין שם מחלקת פלנינג נורמלית. רק כמה בחורי ישיבה שעדיין ממשיכים את כרזות הפורים-רב והתת”ים שלהם.
כשהם יגדלו ויכניסו אנשי קרייאטיב אמיתיים, ולא הפלצות של רעיונות הזויים וחקיויים בנאליים, נשמע מה יש להם להגיד.
אני לא מהענף ואין לי הבנה גדולה בפרסום,
דבר אחד אני יכולה לומר לכם, אם אצלנו במשפחה המודעות עלו לדיון בשולחן חג, סימן שהיא עשתה את שלה!!!
סדרת מודעות מרשימה ומושכת את העין…
אפקטיביות הפרסום תבוא לידי ביטוי בהיקף המכירות שיעלה או לא….
@ איזה קולגה אחד:
סוף סוף דברים עם טעם
@ אחת שיודעת:
כמה צדקת שאת לא מבינה בפרסום!
אם RC יעשו ‘מפל’ של קולה בגן וורשא , גם כולם ידברו עליהם. אומר משהו? טפס.
שיהיה ברור: לא זה הפרסום, לא זה מה שמכניס נטיות באמצעות רגשות ושיקולים.
לא השיחות שלכם בשולחן השבת הן נותנות את הציונים…
@ יקותיאל:
רעיונות אדירים של גל , בולטוון, בראשית, אפיקים, וכו’ וכו’ תמיד היה פירגון והאדה (קצת ביקורת לא נורא..).
אלו משרדי פרסום ולא סטודיו לגרפיקה ליגה ד’ אי לכך יש להחמיא ויש גם לא להחמיא, אין אחד שחושב שכל מודעה שיוצאת מבית גל אפיקים מימד היא מושלמת אך לייצר כזה קמפיין מכוער לחברה שאיננה חרדית לוקה בחוסר
ידידי היקרים. תפסיקו להתקשר לנייד שלי. בואו אסביר בהרחבה מה שכבר כתבתי (הערה 11).
העצמת מותג היא או ע”י 1. קישור ערך / או 2. פעולה וריווחיות.
1. – קישור ערך – לדוגמא בעניין, קוקה קולה, קישרו את עצמם לשבת, אבל לעולם הם לא יפרסמו “קוקה קולה – לשמור שבת”, כי בכך שנשתה, לא נשמור שבת יותר בדקדוק. ובכלל, הרי המטרה שלהם שנשתה גם בששת ימי המעשה . אלא מאי, הם באים לומר: אנחנו ביוקרה, בשורה הראשונה. אך כמובן, אין כאן קריאה לפעולה: בוא תשמור שבת ותשתה קוקה. אין רווח: שתה קוקה ותדע את הלכות שבת. הם נצמדים אליה ובכלל שוכחים ש’גוי ששבת חייב מיתה’…
לכן הם ממשיכים להיות ממותגי יוקרה ורגש.
2 – פעולה וריווחיות – RC לא רק מקשרים את עצמם לשמחה, אלא הולכים קיצוני ואפילו קוראים לך להרוויח: כביכול אומרים “שתה אותנו ותרוויח שמחה” (עיינו היטב במודעות), בעצם, הם משדרים: זה ה”פעולה” שתתן לך שמחה, זה ה”|ריווחיות” שבשתיה. לכן מביט בהם הצרכן החרדי וממגכך, מה הקשר? זה יעשה אותי שמח? למה? איך?
ראו בדברי פרשנות וטעם – ותו לא.
בהצלחה.
קמפיין מדהים
קריאטיב משגע
אסטרטגיה מטורפת
קופי משובח
יח”צ מפוצץ
מדור רזולוציה מקסים
מסיבת עיתונאים מפוארת (גפילטע פיש בשפע)
משרד הפרסום התאום של שלמור אבנון עמיחי
תקציבאים ברמה גבוהה
מעולם לא היה קמפיין כזה במגזר החרדי
הברקה שעוד נספר לנינים שלנו
דוגמנים ש FOX היו מתים לקחת לקמפינים שלהם
חברים בתוצאות עלו והצליחו אל תפחדו משום טוקבקיסט, האמת הפנימית שלכם תנצח
״בירה קארלסברג, להיות בשמחה״
הצעה למנהלי פאשקוויל: תייצרו איזה פוסט על שיתוף פעולה בין נוחעם לתוצאות. הערכה שלי: 3,098,999 תגובות.
אז כן,נעים מאוד אני עובדת בתוצאות ויוסי צלניקר יאשר כי הוא הרי מכיר את ה IP של כוווולם.
בניגוד לקודמיי שכל מעיינם הוא לגמד את האחר לא אכתוב על מתחרים כפי שחונכתי לראות את מעלת חבריי ולא חסרונן.
הבוקר פתחתי את האתר וקצת התפלאתי על חלק מהתגובות בעיקר מהניסוח הארסי והמתלהם בהמשך היום זה רק התדרדר יותר ויותר ואף הגיע לרמה של פגיעות אישיות ושקרים גלויים אז החלטתי להגיב פעם אחת ודי.
מי שמנסה לטעון ששורה ארוכה של חברות מובילות במשק הישראלי כמו ריבוע כחול,מגדל,אלקטרה,פזגז,מיה,נגב,צ’מפיון מוטורס,סקאל,יפאורה ושורה ארוכה של כמעט כל חברות הנדל”ן הגדולות בישראל טועות במשך שנים רבות בבחירת המשרד הוא אחד שאו שלא מבין כלום או לא רוצה ומעונין להבין.
שקר גס ועלוב,”משרד שמפרסם חנויות ברבי עקיבא” אולי שהמטקבק הנחמד יספר לי על מי הוא מתכוון אני לא מכירה דבר כזה.
עוד שקר גס ועלוב של “קולגה אחד” “אין שם מחלקת פלנינג נורמלית” דווקא על המשרד היחיד במגזר שיש לו שני אנשי פלנינג סופר מנוסים ומקצועיים אחת מבאומן בר ריבנאי ואחת מטריו לשעבר, שקר ועוד שקר ועוד שקר.
ומילה אחת ל”יקותיאל” ששואל למה דווקא תוקפים את תוצאות, כל זמן שללקוחות יהיו רק מילים טובות לומר עלינו ולמתחרים יהיו רק מילים רעות המצב מצוין אם זה יהיה הפוך אתחיל לדאוג.
וקטנה לסיום,מענין שבכל פעם שאנו מפרסמים מודעת דרושים נהיה אצלנו במשרד רכבת של עובדים מחמשת המדורגים הראשונים ביפעת העושים הכל כדי להתקבל,באמת מענין למה.
יוסי צלניקר כתב:
אוי כמה שאתה צודק
לילה, המשרדים לא עובדים, ואין תגובות.
אוח אוח
ומשפט אחרון ונכון לסיום – הידעתם שרוב האולמות לא מכניסים RC מפאת הכשרות של רובין? ולכן מה שתקבלו בשמחות זה או פפסי בד”ץ או קוקה קולה הרב לנדא. ופה שואל התם, למה לפרסם משקה כזה דווקא באימג’ים שפחות רלוונטים לגביו ולא בשמחות קטנות וביתיות? לתוצאות פתרונים או שלא… (שני הפלנארים היו בחופשה?)
חיים קליגר כתב:
לא התאפקתי והבוקר מיד קראתי את דעתו המלומדת של קליגר, ובאמת לא כתב שם כלום חוץ מזה שמדבור בפרסום מבריק והסברה של מושגים כמו 360 לעמך שאינם אנשי פרסום.
את כל זה ידענו מראש, הרי לא יתכן שבעל עיתון המתפרנס מקמפיינים יכתוב אחרת, גם באם דעתו אחרת.
אני לא נגד וגם לא בעד, אני מסוג האנשים המסתכלים על הקמפיין ואומר עוד קורס שיווקי יצא לדרך ויש מי שחושב שהנה הצליח לעלות על הפוינט איך למכור את המוצר לציבור, איך מצליחים לקשר בין קולה לשמחה בגלל שיש לקוח מצד החתן וחברת פרסום מהצד השני והעיתון המדפיס באמצע שלא יכול לומר אחרת (וזה גם לא ענינינו) אבל לא בהכרח שהלקוח יממן, במילים אחרות כל קמפיין הוא סוג של קורס לשיווק צריך לנסות לבדוק באם הרעיון יעבוד על הציבור ויתכן שבכלל לא יביא תוצאות. אבל בכל מקרה צריך לנסות.
דעתי נכונה לכל סוג של קמפיין.
בניגוד לקודמי, לא אתייחס לקמפיין הספציפי, למרות שמדגדג לי בין האצבעות. (לצאת עם קמפיין כזה שניה וחצי אחרי שקוקה קולה יצאו עם “תמיד בשבת תמיד בשמחה”? לא חכם..)
כן אתייחס לשאלה שעלתה פה למה לא מפרגנים לתוצאות. התשובה שקופה, רבותי. כי תוצאות לא מפרגנים לאף אחד. קמפיינים מוצלחים של משרדים אחרים הם תמיד “גנובים” עובדים מבריקים של מתחרים הם תמיד “אנשי פרילאנס חילוניים” מי שלא מפרגן לאחרים, לא מפרגנים לו. לתובנה הזו הייתם אמורים להגיע עוד אי שם בארגז החול של גן שולה.
פנינה,סתם מענין אותי לדעת איך ומתי עובדי תוצאות לא פירגנו?
האם יוסי צלניקר דיווח לך דרך כתובות IP ?
סתם סקרנות.
@ חיים קליגר:
מר קליגר הנכבד, סתימת פיות הינה דבר שהיה מאז ומעולם, כולל בעיתונך הנכבד.
אם ניסית בצורה זאת לדברר ולדם את מדורך ‘רזולוציה’ – זה בסדר, אבל לא אתה תהיה זה שמוכיח בשער, כל אדם שיש לו ביקורת.
תפסיק להסתכל על כולם מלמעלה.
כל אחד זכותו המלאה לכתוב מה שנראה לו, בדיוק כמו שלך יש את מדורך בעיתון המבשר.
בהצלחה
אם הצלחת להגיע עד לפה, קח\י לך כוס קולה, ולא משנה איזה חברה וותרווח\י על כסא התקציבאי\יח”צ\קופי\פלנינג שלך..
בסעודת שבת האחרונה, היה אצלי על השולחן בקבוק אר סי. גם בשבועות, בחתונה האחרונה שהייתי, אפפעם לא ראיתי אר סי. כשאני אעשה חתונה ויש לזה עוד הרבה זמן. סביר להניח שהקייטרינג יחליט עבורי איזה בקבוק להניח.
אבל בינתיים, אני לא רוקד לאף אחד על הקולה, אבל הייתי מצפה לקמפיין יותר נושך. קמפיין שלא מבוסס על פרזנטורים כאלו או אחרים, אלא על מותג!
אני עדיין לא יודע איך אני הייתי פותר את הבריף, אבל בטוח לא הייתי מסבך אותו כך.
רציתי לכתוב רציתי לכתוב
אבל הפ ח ד שיתק אותי.
עוד יגלו את ה- IP שלי. וד”ל
ארסיים פה?
כמה ארס נשפך פה על ארסי….
“בדמעתי ארסי אמסה…” (תהילים. אגב, בהגיה צרפתית זה נשמע יותר טוב).
מי שיודע את פירוש הפסוק מבין את כוונתי.
לא נורא ‘אפיקים’ קחו ארסי קטן, והדמעה תהפוך לשמחה.
בלי לדבר מילה על הקמפיין המתקפה ההיסטרית על תוצאות רק מוכיחה בעיניי שהמשרד מצליח בגדול וזה קורה בדיוק כשמשרדים אחרים מיובשים טוטאל מפטרים עובדים ומצמצמים משכורות.
כשיש לעובדים מתוסכלים זמן בשפע בתוספת קנאה בוערת התוצאה היא פוסט שיגיע ל-100 טוקבקים מרירים.
אחרי קריאת כל התגובות של ‘אפיקים’, לא נותר אלא לכתוב פוסט על ‘ניהול משברים’ נוסח ‘אפיקים’….
מה שברור שיהיה כאן שוב מעניין.
חוכעם כתב:
טוב לדעת שיש להם אינרטנט רק לצורכי פרנסה 🙂
כן טוב לא טוב מה שבטוח שאי אפשר ללכת ברחוב בלי לראות את הקמפיין הזה.
ולהקיא…
דודי תקיא את הרעל ממך זה טוב לבריאות הנפשית שלך שגם ככה לא משהו.
השמחה היחידה שיש לי שאני קונה אר.סי, ואני קונה רק אר.סי, זה המחיר הנמוך.
פלג ה’שונאים’ בפוניבז’ קוראים להחרים את אר סי ששמו תמונה מהקפות שניות שבו נמצא רק פלג ה’מחבלים’ בראשות הרב מרקוביץ. בבני ברק קוראים ה’שונאים’ תלמידי הרב אידלשטיין (גוגנהיים) את המודעות בכעס ותיסכול….
שיהיו בריאים החברה האלה
סערה בכוס קולה, מה שכן הקמפיין הזה יצא בזמן “יבש” תרתי משמע אז הבולטות שלו גבוהה מאוד.
בלי להתייחס למומחי הפרסום כאן מה שאני רואה שחבריי הקרובים מדסקסים על הפרסומת הזאת בלי סוף.
סוף סוף קמפיין חרדי אמיתי ולא עם דוגמנים שוודים עם כיפות
אני התחברתי לקמפיין לגמרי.
כולה, קולה!
להרגיע
ערסי אנחנו קול היום קונים ושותים בשבת ויש מבצע חדש :ס