אין אפס. מי שחינך את הציבור החרדי להתעסק קצת יותר במשכנתא וכל הכרוך בה, אלו אנשי ‘משקלתא’ באמצעות הבעלים הנמרץ עקיבא ויספלד.
כולנו זוכרים, ולטובה, את מסעי פרסום של משקלתא. נו, אלו עתירי האינצ’ים והתובנות על חוסר הזמן וחוסר ההבנה שלנו מול בנקאים ממושקפים; ועל הטבילה בהררי ניירת המתחילה ב’הואיל ו’ ‘הואיל ו’.
כך, הבינו כולם, שמשכנתא זה לא רכישה של מכונת כביסה, ולפני שרוכשים משכנתא – חובה להתייעץ עם מומחים. ולא, לא מומחים מטעם. זה שאחריה צצו כפטריות אחרי הגשם חברות חדשות, כדוגמת מימון-קל של לייבל הרץ ועוד, עדיין מותיר מקום של כבוד למלכי הקטגוריה – משקלתא. וגם השם, אפעס, הפך לשם גנרי לכל העוסקים בנושא (אה, אתם כמו משקלתא – תגידו ככה…).
במקביל, כולנו זוכרים את שנות ה-2008 העליזים בהם רכשנו דירות למגורים ולהשקעה כמו פיתות פלאפל. בזמנו, חברת EMI זיהתה את ההזדמנות הנדירה שלה לחדור אלינו, ובמסעי פרסום אגרסיביים, לימדו אותנו שחבל סתם לנסות לקחת גמחי”ם בשביל ההון העצמי; עזבו אתכם, עשו ביטוח של EMI ויש לכם 95 אחוז מימון לדירה הנכספת.
עברו כמה שנים, השוק נכנס לתרדמת ארוכה ארוכה, והנה שוב נראה שהכל מתעורר. אבל מה? היה נראה ששכחו אצלינו את EMI. אז אין בעיה, קצת פרסום והכל יחזור.
גייסו אנשי גל-אורן, את עקיבא ויספלד מנכ”ל משקלתא, והציגוהו כפרזנטור. המסר ברור: הנה חרדי, שמבין יותר מכולכם יחד מה באמת הולך בקישקעס של כל צרכני המשכנתא וממליץ עלינו. אז מה, תוותרו על EMI?
המרוויחים הגדולים: אנשי משקלתא, שעל הדרך הושוו לחברת EMI הבינלאומית.
ואי אפשר בלי טיפה’לה ביקורת: ברקע לתמונה הדביקו ארון ספרים. רגע, לא הבנתי, רציתם להציג לנו אישיות תורנית ידועה או לחילופין אישיות רלוונטית למצוקת המשכנתא? אז תחליפו ווקשה את התפאורה מאחורה או לחילופין, גייסו את אחד מרבני הנדל”ן של המגזר כממליץ חם, ככה לא תיאלצו להדביק בכח ארון ספרים יהודי.
22 תגובות
הארון ספרים נראה מצולם ולא מודבק…
שיואו, קרויס העבירו את התקציב לגל אורן.
הארון ספרים בא ללמד את הציבור, שניתן לייסד, להקים ולנהל את אמפריית משקלתא, ועדיין להמשיך ללמוד בכל יום 7 שעות בכולל עיון ברוממה.
אתה יודע כמה קשה להשיג פרזנטור חסיד ?!
(אפשר היה להתמקח על מספר טלפון בנוסף ללוגו בתמורה….)
מי שמכיר את וייספלד יודע שהוא לומד כל היום בכוילל וזה הבנאדם, תכנסו לבית הכנסת בירושלים ברמת הצפון ותיווכחו, אני ראיתי וקינאתי
עקיבא, תעשה חיל, תוכיח לעולם שהחרדי החדש זה מי שלומד .הא, וגם עושה לפרנסתו ולא מתבייש בכך, אלא להיפך -מייצג את עעצמו בכבוד. ועוד איזה כבוד!
השאלה היא רק :איך הסכמת ?
אני עדיין בקטע של: פרזטורים מכערים תמונות…
“טבילה בהררי נייר”, זה לא הקמפיין של “פריים משכנתאות”? (דובקין)
מי שהיה באמת צריך להופיע בתמונה זו גיטי
כי כל מה שיש במשקלתא זה הכל בזכותה
משה כתב:
גם פה גיטי התחילה לטקבק?…
משה כתב:
הדרת נשים?
אם כבר מדברים, הגיע הזמן להקדיש מחשבה לתופעה המופלאה (מבחינה פרסומית) ששמה משקלתא.
שמתם לב שאף משרד פרסום לא אחראי להצלחה המיתוגית שלהם, ושאת הכל הם עשו לבד? האם העובדה שאברך ואברכית בעלזאים עשו עבודה כל כך טובה לבד, בלי פלנרים, קופירייטרים, תקציבאיות, סופרוויזיריות וכל השאר, לא מציבה סימן שאלה אחד גדול מעל כל התעשייה?
מצטרפת לפירגונים לגיטי,
אחת התותחיות !!
גיטי סחתיין על עליית המדרגה,
תמשיכו להצליח !!
שוקי שטארק – עורך יח”צ של פשקוויל ?
הבנתי שהוא לא רק פרזנטור במודעות אלא גם בתשדיר רדיו.
מישהוא שמע?
חובבן מצוי כתב:
אתה חי בסרט. טועה ומטעה. ל’משקלתא’ יש משרד מיתוג חיצוני. נקודה. זה שאתה לא יודע על כך, לא סותר את העובדה הזו. תברר קצת לפני שאתה מטקבק. לאורך כל הדרך הם נעזרו ונעזרים באנשי פרסום מקצועיים.
@ ישראל:
קישור
http://soundcloud.com/gal-oren-bsd/emi-mashkalta
אני בהחלט חושב שהפירסום של משקלתא הוא מוצלח ביותר! (אגב אני מסכים על הענין של הארון ספרים, לא קשור)
לדעתי זאת ההכוחה שחברה חרדית שעובדת נכון ומשקיעה הרבה יכולה להצליח בצורה יוצאת מהכלל הרבה הרבה יותר מכל חברה אחרת!
אגב, שמעתי שהם גם עושים ביטוחים ומצליחים שם לא פחות… מישהו שמע על הביטוחים שם הציעו לי מחיר טוב אבל אני מפחד לעבור…
עזבו אותכם מכל הדיבורים
היחיד שמחזיק את משקלתא
זה בן ציון שנידר
הוא הראש שמאחרי הכל הוא תותח
ראיתי את הבאנר באתר חדרי חרדים כל השבוע, עם הכובע.
במוצ”ש צרם לי למה הוא הולך עם כובע ולא עם שטריימל.
האם זה נכון שכל או חלק מהעובדים הבכירים של ‘משקלתא’ כבר אינם בחברה?
משום מה נדמה ש’משקלתא’ פירסמה שירות כמו שמפרסמים ‘במבה’ אבל אין שום קשר בין המוצר לבין הפירסום, לכן לא נותר לבעלים ברירה אלא למכור את הפנים שלו לכל המרבה במחיר.
איי איי איי, אני קורא עכשיו 4 שנים לאחר המגיב האחרון את התגובות כאן, כולנו יודעים באיזה מצב בחסרה נמצאת היום ….. כנראה שלא מספקי פרסומת טובה בשביל להחזיק עסק לאורך זמן.. גם אם הם השתמשו עם פרסומאים וגם אם לא , הם היו צריך להשתמש עם יועצים עסקיים ועם אסטרטגים, בתכלס אי אפשר לעשות כסף מתגובות …