מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
איך מפרסמים תיווך? מה מבדל מתווך ממשנהו? ולאיזה תשובות תתכונן כשאתה נכנס לחדר המתווך? אנשי סן חן עושים סדר בבלגן
SAMSUNG
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בהנחה שאתם קוראים בשקיקה את חינמוני יום שלישי, בודאי לא פיספסתם את לוח המכירות בסוף העיתון.

תיווך סן-חן, כך מסתבר, לא מאמין במושגים כמו: פלנר ואסטרטג, קופירייטיר וקריאייטיב, תקציבאי וארט. לבד לבד, או עם עזרה של אחד שיש-לו-את-זה הרים כמה קוביות טובות שגרמו לכמה קוראים לחפש אותו בלוח.

SAMSUNG SAMSUNG SAMSUNG SAMSUNG

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

15 תגובות

  1. השאלה אם זה לא נכנס בגדר “משחק בקוביא”

  2. לא צריכים קריאייטיב ולא פלנר…
    כשיש לך יח”צ (:

    הבעיה שקוראי פשקוויל הם לא הלקוחות. אולי צריך שחיים גיל יכתוב שהמדור אהב מאוד את הרעיון… (בתמורה לפרסום בעניינים)

  3. תמיד ידעתי שסן חן מתעסקים רק בפרויקטים, לא ידעתי שגם בדירות יד שניה ,אבל פרסומת חזקה ביותר, באמת לא צריך משרד פרסום עם כזה פרסומת טובה ,כל הכבוד לסן חן(או ליח”צ של סן חן)

  4. תגידו מה שתגידו אבל אני קניתי דירה אצלם, יש להם שירות ואכפתיות שאין לאף אחד פשוט אנשים מקצוענים.

  5. יופי של פרסום ממש תופס בעין, אי אפשר לדלג על זה.

  6. אני מחפשת דירה כבר הרבה זמן ובאמת יש להם שירות ויחס שאין לאחרים, שיעשו חיל.

  7. אבאל’ה כתב:

    לא צריכים קריאייטיב ולא פלנר…
    כשיש לך יח”צ (:

    הבעיה שקוראי פשקוויל הם לא הלקוחות. אולי צריך שחיים גיל יכתוב שהמדור אהב מאוד את הרעיון… (בתמורה לפרסום בעניינים)

    אגדות חיים גיל בע״מ…
    כמדומה, שהוא כמו האכסניה שלו אינם ראויים לייחס…
    עוד לא הגיע הזמן לסגור את העיתון המדובל הזה?

  8. לא צריך קופירייטרים ופלנרים…
    מה עם קרדיט לאברימי, יוסי?
    🙂

  9. האם אני מריח קינאת סופרים. ועוד בשבוע שקוראים על קנאי מסויים שסיים את דרכו באיזור ללא אויר. הזהרו לכם ידידי והשמרו בין קנאת קורח לקנאת אהרון ההבדל מאד דק ואני ימשיך בקו העיקבי שלי תעשו לייק לחיים. בקשר לפרסומת היא לא מיועדת לאנשים כמוכם שמרימים פרוייקטים אדירים ובעלי משרדים בין לאומים. וחוץ מלהמתין לקקטוס הזהב אתם מידי פעם מותחים ביקורת כמובן בונה. אלא פונה לדלת העם שנהנה וזה גורם לו לחפש את הקוביה הבאה ותוך כדי נרכש שמו של המשרד הם עשו את שלהם ובשבילכם הם ישאירו את קקטוס( עגל) זהב. איך אמר ההוא החנוק. רב לכם שבט בני פרסומת כי כל העם פרסומאים. העמוד טעון גניזה

  10. לא כ”כ לבד.
    אם אני לא טועה, זה ברוך ערבליך שמחותן עם משפחת שטרן ממימד…

  11. רמז דק כתב:

    לא כ”כ לבד.
    אם אני לא טועה, זה ברוך ערבליך שמחותן עם משפחת שטרן ממימד…

    אתה ממש לא טועה….
    הכי מצחיק זה לקרוא את התגובות של כל אלה שטוענים שהפרסום הזה הוא הוכחה לכך שלא צריך משרד גדול… יריתם לעצמכם ברגליים, רבותי!

  12. העיקר שהפסיקו עם “שלא ימכרו אותך עם הנכס”…

  13. יוסי צלניקר היקר מן הראוי שתגיב למידע שנחשף פה לאור מה שכתבת בהפוסט…

  14. תיווך סן-חן, כך מסתבר, כן מאמין במושגים כמו: פלנר ואסטרטג, קופירייטיר וקריאייטיב, תקציבאי וארט. לא ממש לבד, אלא עם עזרה של משרד פרסום שיש-לו-את-זה הרים כמה קוביות טובות שגרמו לכמה קוראים לחפש אותו בלוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן