בורסלינו היו אצל. ואצל. ואצל. בסוף הגיעו למילר פוינט, ודווקא מחזיקים שם יפה מאד.
טוב, בואו נדבר תכל’ס: בעבר הסתובב המותג עם שילוט שחצני וקפוא, נושא מסרים של תועלות חברתיות והשתייכויות.
עם התמורות שחלו בשוק הכובעים, ככל הנראה, החליטו הפלנרים ב’מילר’ שהמסר צריך לעבור לפסים טכניים (והרי גם טכני אפשר להציג בצורה גנרית, כפי שמתחריה עושים). אבל כאן חרגו לחלוטין והפתיעו אותנו לטובה.
וכמו שאמרו הקודמים למילר פוינט: יש כבוד.
10 תגובות
בהחלט הפתעה לטובה
סופית:
יח”צ לא יח”צ, כובעי ברון הכי טוב!
באמת יפה.
אהבתי מאוד.
בושה וחרפה למותג וד”ל
למה ככה למה למה
@ דודי:
עבודה יפה.
צילום מאקרו מעולה, ורעיון חזק.
צריך רק להמשיך עם קו מסויים.
בקטנה: על המסך הכובע נראה ברור ובהדפסה קצת נעלם.
>פוטושופ > Shadow higlight
חזק מאד
לא יאמן שמשרד חדש עושה כאלו עבודות טובות
הם ממש מקצוענים המילרים פויינטים האלה
מילר כל הכבוד.
אתם בכיון טוב.
טיפלה שיפורים (בעיקר בארט) ואתם בפסגה!!!
@ אהובי:
אם אינך מבין למה אז ישך בעייה קשה
יפה מאוד!