חוק בל יעבור במשך שנות דור, שההצלחה לפרסומת יודאייקה תלויה אך ורק בארט מוצלח. היינו, ככל שתעטר את המודעה בשחור-זהב-חום, ככל שכריכות העור העתיק יבלטו, תמכור יותר.
ריספקט לקופי? לא היה. כמה חבל.
אבל הנה, קונפסט מרענן, שמבטא שוב ושוב את התובנה הפשוטה: ערכת אירוע, אל תשכח ממנו. תראה איך הוא חולף במהירות כל-כך. ובאם תדאג כמובן למזכרת מכובדת מכובדת, הטעם המתוק יישאר לנצח.
אה, ובטח תהיתם על הקרדיט הבוהה משהו משמאל המודעה.
פלנינג. רחל להב רוזנברג. ארט. אסתי שושן. יחצ מליון הדולר.: שניאור רוזן וחדווה אהרן בפרסום אפיקים. אוקי?
10 תגובות
הכל בזכות היחצני”ת…
קונספט מעולה!
ושאפו לאיש היחס והציבור שניאור רוזן.
הקמפיין מדהים
והיח”צ של חדווה עולה על הכל
טוב נו אין ספק ולא היה כזה ששניאור רוזן הוא מוכשר וחריף
ושלצידו חדווה אהרן אז בכלל הכישרון והשנינות והידע העצום ניכרים בחוזקה ובעוצמה.
אבל אממה “שמחונים” בלי לפגוע באיכות וההשקעה הרבה שבמוצרים
הוא גוף מסחרי קטן ובנוני ונתח השוק שלו לא מצדיק לשלם בדמים יקרים לאפיקים.
יש דרכים טובות יותר וזולות בהרבה.
אחלה עבודה. אני לא יודע מי זו השושן הזו אבל גם הקמפיין הקודם שהיא עשתה היה מדהים
לא נתקלתי ביח”צ. וזה אומר שזה יח”צ טוב. אבל איך לאפיקים יש זמן לטפל ביחצ של תקציב כה קטן? או שזה גדול ..
האדום מתאים לרימון. ומה בחנוכה?
כותב הפוסט זה לא זה שכתב כאן:
https://pashkevil.co.il/21625/%D7%94%D7%9B%D7%9C-%D7%A2%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%9F-%D7%A9%D7%9C-%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%A4%D7%95%D7%9C
“אחד הסוגיות” ?
התגובה לפוסט אחר, מצטער. טעות
ג׳א הק׳ סבורה ששמחונים, כחברה ( עזבו מה אני חושבת ) נקטו בצעד חכם כשלקחו משרד יחצ תותח שיפמפם בלי סוף על קיומם, בכל ערוצי המדיה האפשריים .
המודעות פסדר שוין לגמרי,
אבל היחצ, היחצ הוא הפרסום האמיתי שלהם .
שניאור וחדווהלה, שמפו ותתחלקו ( תוכן שיווקי למימד הפעם 😉
רחלי להב- אין עליה!
מקצועית ברמות שאין דברים כאלא!
המשיכי להצליח…