החילויניים בעצמם עוד לא קלטו איך לאכול את העוגה הדיגיטלית, הם מפרידים ומחברים שוב ושוב את מחלקות הדיגיטל למשרדם. המודל הכלכלי עוד לא פוצח. נו טוף.
בינתיים, גם החרדים מפתיעים עם הרמת הראש, ובמילר פוינט מלמדים אותנו שגם אנחנו לא כאלה מפגרים. כנסו תראו.
(ואגב, אני נדרתי נדר פעם: כל חברה שמפרסמת את עצמה בבאנר מתפרץ, או בפופ-אפ אני לא רוכש ממנה כלום!, אבל אם זה עדיין ממשיך כנראה זה כן שווה משהו)
7 תגובות
אתה אדיוט?
יש את זה בכיכר השבת אחת לשבועיים
חגשמח
זה לא נקרא באנר מתפרץ, אבל שיהיה.
איפה אריו שיגידו לך?
הכי אהבתי את הדף נחיתה. אחד האטרקטיביים שנתקלתי בהם בעולם האינטרנט.
אין ספק, הדיגיטל במגזר (לא) יודע עדיין למכור.
יסורים…
סיוט עם הכובע הזה שנתקע, משהוא מוכן להעיף אותו משם?
בשביל מה יש חוסם פרסומות? 🙂
עיצוב, מדהים. טכנולוגיה, מצויינת. קופי, מעולה! מיניסייט מהיפים שנראו.
אבל אם תשאלו כל גולש בכיכר השבת בימים האחרונים על האיקס שלא סוגר את הפרסומת תקבלו שבועה שהוא לא נכנס לאתר הזה יותר.
הכל טוב, אבל מה עם אנשי מקצוע???
כבר הרבה זמן יש את זה בכיכר.
עוד צילום מקצועי של ברדוגו .