מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
חשבתם שהדיגיטל החרדי רחוק אלפי שנות אור מזה החילוני | מסתבר שהאבולושן הזה מפגר, אבל יש שמקדימים אותו | אגב, אפשר לירגע, בפשקוויל אין כרגע פופ-אפים.
image002
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

החילויניים בעצמם עוד לא קלטו איך לאכול את העוגה הדיגיטלית, הם מפרידים ומחברים שוב ושוב את מחלקות הדיגיטל למשרדם. המודל הכלכלי עוד לא פוצח. נו טוף.
בינתיים, גם החרדים מפתיעים עם הרמת הראש, ובמילר פוינט מלמדים אותנו שגם אנחנו לא כאלה מפגרים. כנסו תראו.
(ואגב, אני נדרתי נדר פעם: כל חברה שמפרסמת את עצמה בבאנר מתפרץ, או בפופ-אפ אני לא רוכש ממנה כלום!, אבל אם זה עדיין ממשיך כנראה זה כן שווה משהו)

image002

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

7 תגובות

  1. אתה אדיוט?

    יש את זה בכיכר השבת אחת לשבועיים

    חגשמח

  2. זה לא נקרא באנר מתפרץ, אבל שיהיה.
    איפה אריו שיגידו לך?

    הכי אהבתי את הדף נחיתה. אחד האטרקטיביים שנתקלתי בהם בעולם האינטרנט.
    אין ספק, הדיגיטל במגזר (לא) יודע עדיין למכור.

  3. יסורים…
    סיוט עם הכובע הזה שנתקע, משהוא מוכן להעיף אותו משם?

  4. עיצוב, מדהים. טכנולוגיה, מצויינת. קופי, מעולה! מיניסייט מהיפים שנראו.
    אבל אם תשאלו כל גולש בכיכר השבת בימים האחרונים על האיקס שלא סוגר את הפרסומת תקבלו שבועה שהוא לא נכנס לאתר הזה יותר.
    הכל טוב, אבל מה עם אנשי מקצוע???

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן