קטגוריית הפרסומות להיגיינה הנשית לוקה בבעיה קשה. המבקרים לא מרשים לדפוק את המסר בפרצוף – ובצדק. כך שהמסרים הרפויים גם משעממים וגם גורמים לעוורון פרסומות (ad blindness).
בבראשית פתרו את שניהם בקופי גאוני + מעורבות צרכן גבוהה. (ורק הארט שונה לחלוטין מהצבעים העזים של מימד. ואולי בדווקא?)
12 תגובות
לייק מחורר לגמרי 😉
קחי סיכה, נקבי את החורים שבמודעה
גשי עם זה לסניף אור החיים הקרוב
וקבלי אצבע שוקולד עלית
😀
* מוגש כהזדהות עם נשות החיל שישבו לחורר את העיתון עם סיכה אחד לאחד…
ענק! פשוט גאוני!!
מקסים, כל הכבוד
ראיתי את זה בעיתון וממש אהבתי.
נקי ומבריק!
מבריק לגמרי. שאפו!
יפהפה!
פרסומת מפעילה!
לייק.
באמת יפה, נקי מעניין ומקורי
רק שכאשר ראיתי אתזה ציפיתי לאיזה משו שיצא מזה…
אולי אני טיפשה יחידה..
הרעיון מקסים!
אני בכלל חשבתי שזה פרסום על דיאטה .. שמופוצצת את השומנים בדקירות .. ואל תנסי תחזרי לדיאטה הקסם של החברה שמפרסמת את הדיאטה .. ולכם משרדי הפרסום אם תרצו רעיונות ולא יודע איך קוראים לזה בתחום הפרסום יכולים לפנות אלי
[email protected]
רותי צדקת גם אני ציפיתי כך.. את לא הטיפשה היחידה חח