נורופן. אם עד היום התלבטתם אם לתת את תוסף הדלק הזה לילדכם. אז זהו, אחרי הפרינט הזה לא תהססו. כולה סוכריה על מקל הנורופן הזה, ויש לכם שמונה שעות של שקט. אחרי הכל, שמונה שעות זה כמעט חצי מהחורף הישראלי הממוצע. פרסומת מצויינת. מורידה את החום לילדים ומאלחשת את המצפון להורים. רק חבל שאין קרדיט ולא ברור למי להפנות את הצל”ש, החיצים, וכל היתר.
7 תגובות
חיפשתי בתחתית המודעה את שורת האזהרה של משרד הבריאות
משום מה לא מצאתי אותה 🙂
שנת 2100 : פרסום בעיתונות על מכירת מורפיום ללא מרשם רופא
אין, אין כמעט מה לראות בחודשיים האחרונים.
אולי כף נורופן לפרסומאים יכול להפעיל אצלם את הקריאייטיב…
להשוות תרופה לסוכריה?!
פלא שאף אחד לא רצה לשים את הקרדיט שלו?
בפרינט הזה כמו במודעות של קופות הצדקה לא שמים קרדיט מאותה סיבה
כדי שהלקוח ידמיין שמאחורי המודעה עומדים קבוצת רופאים בחלוק לבן ולא קבוצת משרד פרסום שמאכילים רעל בכפית.
הפינה העליונה השמאלית שבמודעה או בקיצור מקום החתימה שייך לגל אורן. נא לא לחנות. קרדיט חונה יגרר.
פאשקוויליסטים, למה שלא תקפידו בבקשה לשים קרדיט לעושים במלאכה, תחת כל פרסום שאתם מעלים.
אל תשכחו ש(כמעט) מאוחורי כל מודעה ובטח קמפיין, עומד משרד פרסום עם ביצועיסטים, מעצבים, ארטדירקטורים, קופירייטרים, מנהלי קריאייטיב, סמנכ”לי קריאייטיב, פלנרים, תקציבאיות, סופרוייזרים, מנהלי לקוחות, סמנכ”לי לקוחות…
הם כולם משקיעים בלי סוף את כל הנשמה בכל קמפיין עד שהוא עולה לאוויר (ונקטל או שלא בפאשקוויל…).
אז תנו להם בקרדיט!
(ואם אין את פרטי העוסקים במלאכה – מייל קטן למשרד המבצע ובטוחני שתקבלו מייד…)