יש מודעות שחייבים לכתוב עליהם למרות שלא יודעים מי עשה אותן ומה חשבו כשהעתיקו את הניראות של קמפיין אחר, ולא צריך להיות גאון כדי להבין שאני מדבר על הקמפיין השמח של RC קולה מבית תוצאות אפקטיביות. כל מי שנתקל במודעה הזאת אמר לי שזה דומה כמו שתי טיפות RC למודעה של תוצאות, וגם אני חשבתי ככה.
יש כאלה שזעו באי-נוחות כשראו את הידיים של הרוקדים “למעלה-למעלה”, כאילו בודקים אם יש כבר ריח של זיעה או עדיין לא. “בני ישיבה רבים התנסו בדאודורנט ג’ילט בשמחות בית השואבה והמליצו לחבריהם להשתמש בו”, מנסה הקופירייטר הלא-ישיבישער לשכנע אותנו. ממתי אנחנו “בני ישיבה”? וחוץ מזה, כל מה שנקבל חינם – נמליץ לחברים שלנו לקבל גם. כשנגיע לקופה ונצטרך לשלם על המוצר, אולי קצת ביוקר, נגיד לחברים שזאת לא כזו מציאה גדולה כמו שחשבנו בשמחת בית השואבה.
עוד הערה: בכוכבים למטה כתוב: “על פי סקר שנערך בשמחות בית השואבה, תשרי תשע”ג”. רק לי זה נשמע לא אמין? מי שרוקד בשמחת בית השואבה מזיע (ואפילו מאוד) ולא משנה איזה דאודורנט הוא שם.
לסיכום: למרות כל ההסתייגויות, נדמה שהמסר עובר בצורה טובה והמודעה הזהה לקמפיין של RC יוצרת שיח מעניין, ומשכנעת (לפחות אותי) לבדוק את המותג הזה שרוב המשתמשים ממליצים עליו לחברים ולקרובי משפחה. מי יודע? אולי בסוף גם אמליץ לכם עליו.
12 תגובות
פרסומת הזויה ברמות קשות, אם כי באמת קשה לפספס אותה ברחובות, היא צועקת מכל פינה.
ואכן זה דומה כמו שתי טיפות קולה לקמפיין של RC
תוצאות, הגיע הזמן שגם יעתיקו ממכם ולא רק…
רק אני שמתי לב להשתייכות מגזרית מסוימת מאוד?? ………
עומדת מהצד כתב:
רק את.
לגמרי.
נראה כי אנשים נהיו קצת עצלנים לחשוב לבד, וקל יותר להעתיק,
לאחרונה עבר במייל פרסומת יצירתית של קולגייט ( על החוט הדנטלי) בדיוק השבוע ראיתי פרסומת של מרפאת שיניים המעתיקה את אותו רעיון רק על בסיס שן חסרה.
למה אני מספרת את זה? אותו משרד שהעתיק את הרעיון של קולגייט הוא המשרד שהעתיקו ממנו את הרעיון של RC, מה שנקרא הדדיות.
מאחלת לכולם אביב יצירתי 🙂
יש כאלה דברים – רואים את הקולות, ויש שומעים את הנראה.
אבל כותבים את הנחשב – עדיין לא מצאתי רק בפרסום מזעזע זה.
לי אישית זה נתן דחיה למוצר. אני יעדיף כל מוצר אחר על פניו. למה?
מי שפרסם את RC קולה עשה את העבודה הזאת
משה, בהצלחה.
אתה יכול לשאול את שימי המיאס ממוזאיקה מה עומד מאחורי הדבר הזה.
זו מודעה שלהם.
עם כל הכבוד זה קונספט אחר לגמרי מRC, עם הדמיון.
באמת חבל שלא יצרו שת”פ איתם:).
גואל נפש של מודעה. דוחה. מזלזל. עולה לי ריח של זיעה וחילבה רק מלראות את זה.
כל קשר לציבור החרדי אין כאן.
בערב פסח טקסטים של תשרי. אולי הם חושבים שיש גם שמחות בית השואבה בחול המועד פסח.
בקיצור. חבל על הכסף.
אולי המתחרים מימנו את זה?
ראיתי את הפרסום הישיבישערי בעיתון בשבע
הסלוגן שעלה לי לראש היה
‘הזיעה משותפת לכולם ,נכון אחי ואחותי?
גניבה כזאת בוטה ממזמן לא ראיתי,בושה לחברה רצינית כמו פרוקטר שנותנת יד לגועל נפש כזה.
באמת מוזר,
האתר מת ?
יהני תקופת המלפפונים, ואין פוסטים חדשים להעלות ?