מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אי אפשר לפספס את הכתמים השחורים אשר על דפי העיתונים. טרה באמצעות משרדו של עדלי סטוק עיצבו מחדש את האריזות והלוגו, ולא רק, גם את השם שינו ל’מחלבת טרה‘. את האריזות אהבתי מאוד, את הלוגו והסלוגן ‘הכל מתחיל בחלב מצויין’ הרבה פחות. ולא, אני לא טיפוגרף או מעצב, עולם הטקסט קרוב אלי הרבה יותר. אך בכל זאת משהו בפשטות של הרעיון המוכתם סיפק לי השראה על מחלבה אסטטית במיוחד. אין ספק שיש פה סיפור של מותג אשר מימד מביאים אותו למגזר החרדי בסדרת פרינט מדוייקת להפליא.
tara

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

13 תגובות

  1. אני בטוח שאנשי מימד מסמיקים מבושה ומבוכה למקרא הפוסט הזה.גם הם לא מסוגלים לקשור לעצמם כתרים לא להם .וכי יעלה בדעתו של מאן דהו שתהליך המיתוג של טרה דרך במפתן המשרד של מימד.לא ולא.כמו תמיד מימד קיבלו לידיהם מיתוג מוכן להפליא והתבקשו אחר כבוד לערוך אדפטציה קלה ולשגר לעיתון .אנני מזלזל במימד ההיפך .למה לעבוד קשה העיקר המני ועדיף מזומני בסוף החודש.לא?

  2. או כמו שאומר איש יקר במשרד שלנו: ‘מה בסך הכל ביקשתי? להגיע הבייתה בשלוש?’…

  3. מה זה “סדרת פרינט מדויקת להפליא” – האיכר השמן עם השפם החום ופרות הקטנות ברקע?
    המיתוג משו
    הפרינט המסוים הזה מה זה לא

  4. ישראלי, רק בדבר אחד טעית, אנשי מימד לא מסמיקים אף פעם… זה נהיה ריטואל קבוע שמשרדי פרסום שלא נוקפים אצבע ואין להם חלק ונחלה בקריאייטיב זוקפים מודעות שקיבלו קומפלט מהמשרד החילוני כאילו שזה שלהם.קצת בושה.

  5. אביאל למה אתה חושב כך, נראה לי שאתה לא כ”כ יודע מה קורה במשרדים אלא מסיק מסקנות על בסיס אי ידע, וקובע זאת כידיעה ברורה!

    תחשוב:
    במידה ויש קמפיין (לאוו דווקא זה) שמפורסם במגזר הכללי, והוא עובר גם למגזר החרדי, אף אחד לא “יחשוד” במשרד פרסום החרדי שהוא עשה זאת… הרי רואים את אותו פרסמות במשרדי פרס

    לגבי הסגנון של הקמפיין – פגז חלבי – עובדה שהתחלתי לקנות פתאום טרה…

    הפרינט הזה קצת מבאס הוא נראה ויקטורי מדי.

  6. אני עם תנובה. סוררי לא עשה לי את זה הפרות.

  7. דווקא יש פה קריאייטיב עצמאי. וזה הפספוס הגדול.
    .
    לעיתים קרובות מזומנות לנו, אנשי הקריאייטיב המגזריים, עבודת מיתוג מדוייקת ומהודקת.
    אנחנו צריכים לבחון את יעילות המסר והבנתו בקרב קהל היעד שלנו – ורק אחרי שהשתכנענו, כמובן יחד עם מחלקת הפלנינג והאסטרטגיה, כי המסר/שפה/סגנון/עיצוב אינו הולם את הציבור החרדי, או יש חשש כי לא יובן או יפורש בשונה מכוונת המפרסם, רק אז, ובזהירות, ועם הרבה כבוד לערכי המותג ולשפה המקורית, נעמיד קמפיין מדוייק יותר לקהל היעד.
    .
    אז איפה הפספוס?
    אני לא יודע מה היה הבריף למכור את גבינות טרה בשפה התקשורתית החדשה, אבל למה צריך לשנות את המקור?!
    הסטודיו של עדלאי סטוק בנו מעטפת חדשה. כן, זאת עם כתמי הפרה.
    אני לא יודע מה לא התאים למגזר במקור. ובעיקר, מדוע בחרו במימד לשלב קצת מכל מתחרה בתחום הגבינות?
    למה שמו את דמות האיכר ממחלבות גד?
    למה את הפרות עם הבית של תנובה?
    ובעיקר, למה כתמי הפרה נראים רק על האריזות ולא בחזית המודעה?
    .
    אז נכון שהכל מתחיל בחלב מצויין, אבל במודעה הזו, אין לדעת לאיזו מחלבה הוא הגיע…
    .

  8. ____________

    אחד כתב: הפרינט הזה קצת מבאס הוא נראה ויקטורי מדי.

    אז מה? כבר חלפו כמה שנים מאז מהפכת העיצוב. הגיע הזמן לרענן. על ‘רטרו’ שמעת? וזה רטרו משודרג.
    ____________

    אייל גור כתב: הסטודיו של עדלאי סטוק בנו מעטפת חדשה. כן, זאת עם כתמי הפרה. אני לא יודע מה לא התאים למגזר במקור. ובעיקר, מדוע בחרו במימד לשלב קצת מכל מתחרה בתחום הגבינות?

    ענק! תחשוב על זה. לקחו מכל מיתוג את הטוב ביותר. עכשיו בואו נהיה רציניים לרגע. המודעה מוכרת? נילסן יאשרו את הגידול במכירות בריכוזים החרדיים? כן או לא? אם כן, הרי שמימד/עדלאי ‘שיחקו אותה’. אם לא, אז נסתפק ב’אכלו אותה’…

    קמפיין מעולה, מעבר את כל קשת המסרים שהיינו רוצים להעביר כשמדובר במיתוג מחדש של תוצרת חלב ניגרת. עונה על הצרכים האמוציונאליים והרציונליים, הן מבחינת הצבעים, האלמנטים, הטיפוגרפיה והקומפוזיציה. גם אם ההטייה לא נראית לכם במבט שטחי, אבל כשתתבוננו באיכר, תבינו למה המעצב בחר להטות את הפונט. תמהני מדוע היטה את הכותרת. אבל בסיכומו של דבר – מודעה מעולה ומוכרת. הלוואי כל יום שבועות.

    (ועוד הלוואי אחד קטן: הלוואי והפרינט בעיתון היה נראה כמו שהוא כאן על המסך או באייריס שעבר לדפוס).
    ______________

  9. טרה באמת היו חייבים לעבור מיתוג מחדש אחרת הם היו נעלמים מהמדפים
    (כי אני לא מכירה מישהו שמעדיף אותם)
    המיתוג באמת מוצלח, האריזות נראות רעננות ולבנות כאלו על המדפים
    אבל אותי זה לא קונה , הטעם הוא אותו הטעם
    ואני נשארת עם תנובה

  10. “שאפו” למימד על המיתוג הקריאייטיבי במיוחד זה התחיל בסיפרון מקדים כטיזר והמשיך בפרוספקט מרשים ומושקע שחיבר את הפרה והחלב . המסר הועבר בצורה פשוט מדהימה. אני מופתע איך הם ממציאים בכל פעם את הגלגל מחדש! לגבי המודעה הזו, אני רואה אותה כהמשך טבעי לכל הקמפיין ודוקא אהבתי אותה יותר מהמודעה החילונית שהיתה קצת אנמית.

  11. זה רק אני, או שהרקע של המודעה מופיע כבר שנים על אריזות קוטג’ תנובה?

  12. מהלך מבריק של טרה (מימד). אני רואה את זה כמהלך שמטרתו להבדל מתנובה – הם רשמיים, טרה – רגשיים – סיפור של חלב.
    הסיפור היה מדהים והאינסרט שאחריו עוד יותר…
    גם המודעות מעבירות מצויין את המסר-ממשיכות את השפה, השיטה והקונספט.
    טרה, הכל מתחיל מפוסט מצויין.
    אני חושב שזה היה בינגו!

  13. חני: מה זה “סדרת פרינט מדויקת להפליא” -האיכרהשמן עם השפם החום ופרות הקטנות ברקע?
    המיתוג משו
    הפרינט המסוים הזה מה זה לא

    דווקא יפהפה, למה איכר שדוחף את הראש מתחת לזנב של מוח פרה לקבל קצת חלב במקום לקנות במכולת חייב להתאים לפרינט כזה ולא לאיזה דוגמן צרפתי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן