בדו”ח ‘יפעת בקרת פרסום’ לניתוח ענף הפרסום החרדי לשנת הכספים הקודמת (2014), אין הרבה הפתעות למעט כניסתם המרשימה של שני משרדי פרסום חדשים יחסית לעשירייה הראשונה.
במקום השישי אנו מוצאים את משרד הפרסום ‘פידבק’ של בינה פלדשטיין שמציג זינוק מרשים בשנה האחרונה עם היקף תקציבים של יותר מ-4.8 מיליון שקל וגידול של 142% לעומת השנה הקודמת. את מרבית הגידול אפשר לזקוף לזכות תקציבי הפרסום של קבוצת ‘לאומי’ ו’יפה נוף פלדהיים’. אפשר להזכיר כי בשנה הקודמת הצטרפו לרשימת הלקוחות של המשרד גם האחים ‘וקסברגר’ וטרקליני המכירות שלהם.
את הזינוק הדרמטי ביותר רושם משרד פרסום חדש בשם ‘בלאק אנד וייט’ של שמעון (שימי) רווח. המשרד שלא הופיע בשנה הקודמת אף לא בעשירייה השנייה של משרדי הפרסום החרדיים, מצליח להתברג השנה במקום התשיעי המכובד עם גידול של יותר מ-1,160 אחוז בהיקף התקציבים שהוא מנהל (2.5 מיליוני שקלים).
החמישייה השנייה ברשימת עשרת משרדי הפרסום הגדולים במגזר החרדי כוללת גם את פרסום ‘בראשית’ של מוטי קוטיינר, שרשם בשנה הקודמת ירידה של 19% בהיקף תקציבי הפרסום שהוא מנהל, בדומה לשאר המשרדים הוותיקים. ואת ‘פרסום חן’ הוותיק שנפלט בשנה הקודמת מהעשירייה הראשונה, חזר השנה והתמקם במקום האחרון עם היקף תקציבי פרסום של כ-2.3 מיליוני שקלים.
החמישייה השנייה של ענף הפרסום החרדי
פורסם לראשונה באתר “כל הזמן“
תזכורת: קביעת מזוזות במשרד הפרסום “שחור ולבן”