מקוריות ויצירתיות הם תנאי מפתח לרענון מותגים וליצירת תשומת לב ברורה מהצרכן. מספר דוגמאות שאספנו לראש ייחודי קריאטיבי שמנפיק משהו שאי אפשר לדפדף אותו לעמוד הבא.
פרסומת עבור חברת טיולים שבחרה בדרך מקורית מרחיקת לכת להוכיח שאצלנו הכל הולך על בטוח בלי עגמות נפש שאופייניות לטיולים מאורגנים לא מתוכננים היטב. המודעה המציגה רכבת מופתעת שנתקלה על צלע הר במקום בלי פסי רכבת שואלת: פסי רכבת? ומבהירה שאצלם זה לא יקרה כי “להיכן שאנחנו נוסעים לא צריכים פסי רכבת” והכל מוכר עד לפרטים הכי קטנים.
פרסומת מבריסל למים מינרלים המשתמשת בהשתוקקות בעלי החיים למים כדי להמחיש את טעמם המיוחד שיערב לכל חיך.
פרסומת למזרנים המדמה באופן מלא הומור תינוק בגוף של מבוגר כדי להוכיח כמה המותג האיכותי נוח ומרדים היטב כל אחד ובכל גיל.
פרסומת למותג שעונים שגייסה מתלי אוטובוס המתלבשים היטב על היד ב”זמן” האידיאלי שעושה את העבודה.
פרסום לבירה קרלסברג המדמה קופסת פנינה נדירה כדי להצהיר על המותג האיכותי הנדיר בטעמו ששייך כנראה ל”בירה הטובה בעולם”.