כמדור חובב גימיקים שיווקיים וקריאייטיב מחודדים הוא אינו מסוגל להתעלם מההנעה לפעולה הממריצה בחסות הדאבל הרודף של “אושר עד”, שממש עשתה חשק לרוץ עם המודעה ישר למחסנים.
מינימום של מלל והסברים, מקסימום של נראות ומשמעות. בלי הרבה צבע, בשחור ולבן מוקפד, הפרינטים מהדהדים ועוצמתיים ולא מאפשרים לדפדף אותם לעמוד הבא. זה היה חזק. נקודה (בעיקר האדומה). מאפיין את פרסומי הדור החדש בעלי הזכירות והבולטות באמצעות מסר מדרבן שמייצר סקרנות מצד אחד ומוטיבציה מצד שני.
משרד פרסום: אגס בראשית • ארט: אבי צישינסקי
תגובה אחת
התגובה של “יש” לקמפיין של אושר עד – בדיוק במקום!
[דרוש מחסן 25 מטר…]