גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
המדור של ר. גיל ביתד נאמן חובב גימיקים שיווקיים וקריאייטיב מחודד, לכן לא יכול היה להתעלם מהקמפיין של אושר עד
OSHER AD (3)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כמדור חובב גימיקים שיווקיים וקריאייטיב מחודדים הוא אינו מסוגל להתעלם מההנעה לפעולה הממריצה בחסות הדאבל הרודף של “אושר עד”, שממש עשתה חשק לרוץ עם המודעה ישר למחסנים.

מינימום של מלל והסברים, מקסימום של נראות ומשמעות. בלי הרבה צבע, בשחור ולבן מוקפד, הפרינטים מהדהדים ועוצמתיים ולא מאפשרים לדפדף אותם לעמוד הבא. זה היה חזק. נקודה (בעיקר האדומה). מאפיין את פרסומי הדור החדש בעלי הזכירות והבולטות באמצעות מסר מדרבן שמייצר סקרנות מצד אחד ומוטיבציה מצד שני.

משרד פרסום: אגס בראשית • ארט: אבי צישינסקי

אזהרת מבצע: אם תקראו את הפוסט, אתם עלולים להתחיל לרוץ 1

אזהרת מבצע: אם תקראו את הפוסט, אתם עלולים להתחיל לרוץ 2

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן