מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מילר פוינט
משרד פרסום
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
WebDuck
בניית אתרים
כל אחד מפרסם בהמודיע קצת אחרת, לא? זה מה שקרה בקמפיין האחרון של בנק לאומי
LEUMI
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
המבקר של המודיע מעדיף מצה קדושה, אז הוא מקבל מצה קדושה. בנק לאומי פרסם באמצעות ‘פידבק’ מודעה בעיתונות החרדית שהציגה את מגוון המנהגים במאכלי פסח המסורתיים: קטניות, שרויה ומצה “יבשה”, כלומר בלי תוספות וללא שרויה. המבקר של המודיע, כאמור, מקפיד רק על מצות קדושות. לפני המצה של בנק לאומי יבשה או קדושה? תלוי איפה מפרסמים 1 המודיע: המצה של בנק לאומי יבשה או קדושה? תלוי איפה מפרסמים 3
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן