גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
מותג השוקולדים ‘קליק’ יוצא גם השנה בקמפיין התחפושות לקראת פורים ומפרסם מודעות צבעוניות במדיה החרדית באמצעות משרד הפרסום ‘מימד’ • במודעה שפורסמה בעיתונים, בולטת החשיבה הרבה של המשרד בעקבות המוצר “הבעייתי”: איך מפרסמים ערפדים במגזר? והאם המבקר יסכים למילה “נסיכות”? • פורים בא
KLIK
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מותג השוקולדים ‘קליק’ מבית יוניליוור יוצא גם השנה בקמפיין התחפושות לקראת פורים ומפרסם מודעות צבעוניות במדיה החרדית באמצעות משרד הפרסום ‘מימד’. במודעה שפורסמה בעיתונים, בולטת החשיבה הרבה של המשרד בעקבות המוצר “הבעייתי”.

השנה, קליק בחר להתחפש לנסיכות, פיראטים וערפדים. ומה הבעיה? נסיכות: זה לא צנוע. המבקר של המודיע לעולם לא ייאשר לפרסם את המילה המפורשת “נסיכות”. פיראטים: מה זה, שודדי ים? זה לא חינוכי, אי אפשר למכור מוצר כזה לילד חרדי. וערפדים: ובכן, היצור המיתולוגי המתקיים על דמם של בני אדם וניחן בכוחות על-טבעיים, לא במחננו. חרדים, כידוע, מתנזרים מצפייה בסרטים בכלל וסרטי מדע בדיוני בפרט, ולא ממש יודעים על קיומו של הערפד.

הביטו במודעה החרדית. תראו איך מתגברים על המכשולים: הכותרת מבשרת על קליק מחופש, אבל לתת תשובה ברורה. למה התחפשנו? חפשו אותנו בחנויות. ובכל זאת, הלקוח דורש גם פקשוט של המוצרים. גם לזה יש פתרונות: הערפד לא קיים, הפיראט מכוסה על ידי האריזה הוורודה ובמקום “נסיכות”, חותמת הכשרות הנחוצה מסתירה את שתי האותיות הפסולות וקהל היעד השמרן יכול לקרוא רק “נסיכ”. עם נסיכ אין לנו שום בעיה.

KLIK
פרסום לקהל יעד חילוני
KLIK1
מתוך המודעה במגזר החרדי
KLIK
המודעה במגזר החרדי
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן