WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מילר פוינט
משרד פרסום
מודעה של מפעל הפיס שעלתה לאחרונה ביומונים – באמצעות אפיקים – הציגה דמות “לוטוגוץ” של חייל במדים • במסגרת הקרדיט שמשרד הפרסום החרדי משייך למודעות, עליו להתאים אותן למגזר ולבדוק שאין מסרים או תמונות אשר נוגדות את הערכים של המגזר • במקרה של מפעל הפיס והחייל שהתמזל מזלו – מישהו כאן פישל • כנסו
LOTOGOTZ
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מודעה של מפעל הפיס שעלתה לאחרונה ביומונים – באמצעות אפיקים – הציגה דמות “לוטוגוץ” של חייל במדים. במסגרת הקרדיט שמשרד הפרסום החרדי משייך למודעות שמגיעות מוכנות מהמשרד החילוני, עליו להתאים את המודעה לערכי המגזר ולבדוק שאין מסרים בעייתיים או תמונות שלא יעברו את הביקורת של “המבקר” בעיתונים שמרניים כמו המודיע.

במקרה של מפעל הפיס והחייל שהתמזל מזלו, אולי אפיקים ואולי המבקר של היומונים, מישהו כאן פישל.

ביקשנו תגובות ונפרסם אותן לכשיתקבלו.

LOTO LOTOGOTZ

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

4 תגובות

  1. הם בהחלט עשו התאמה למגזר.
    מחקו את הקרדיט של אדלר חומסקי ושמו את הקרדיט של אפיקים.
    בזה בדיוק הסתיימה עבודת ההתאמה שלהם למגזר.
    כמה מצחיק – ככה עצוב!

  2. החייל הזה – עוד הכי “עדין” מכל הדמויות הפרועות האחרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן