מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
בימים בהם בנק מזרחי לא חדל מלטווח את שאר הבנקים נעים לראות את הבינלאומי כשהוא לא מהסס לפרט את מעלותיו
20170615_112028
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

“אם אדם אינו צועד בעקבותיו של חבר, זה מפני שהוא שומע את קולו של תוף אחר”, אמר פעם הפילוסוף האמריקאי הנרי תורו. תחרות בין בנקים היא תמיד מעניינת. בימים בהם בנק מזרחי לא חדל מלטווח את שאר הבנקים, נעים לראות את הבינלאומי כשהוא לא מהסס לפרט את מעלותיו.

במודעה נאה מבית היוצר של פרסום אפיקים מספרים לנו החברים בפאגי כי הבנק שלהם ממשיך להיות מותאם לצורכי המשפחה החרדית ומתייצב לצידה בכל שלב שהיא צריכה – שזה אומר כמעט תמיד.

תואר, שדרוג, ייעוץ, קריירה ותכנון בקצב שלכם ככה מבטיחים לכם בפאגי והמודעות מתחלפות בין המדיות השונות.

התיפוף בתופים ביתיים מלווה את הקמפיין לכל אורכו. פתגם סיני עתיק אומר כי “אדם חכם זקוק רק לכמה מילים ועל תוף טוב אין צריך להכות בחוזקה”. נותר לנו לבדוק איפה, כמה זמן וכמה עזים יהיו המסרים של הבנק ומזה נלמד להכיר את מהות הפעילות באופן לא אמצעי.

אין באמת תחרות אמיתית בבנקים בישראל, כך אומרים שוב ושוב נציגי ציבור שיושבים בוועדות הכספים והכלכלה. אולי הגיע הזמן לבנק שיצא מהקיבעון, יפרוץ את הגבול ויוכיח לכולם שגם בנק הוא מוצר צריכה בסיסי.

הכו בתופים: מוישה צוקר אהב את הקמפיין של בנק פאגי 1

הכו בתופים: מוישה צוקר אהב את הקמפיין של בנק פאגי 2

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן