כלל ידוע הוא שככל שהמוצר נישתי יותר, ליתר דיוק – נשי יותר, כך העבודה עליו מאתגרת יותר והתוצאה אמורה להיות חכמה ומוצלחת.
זה לא תמיד משליך על מבחן המציאות. לעתים מודעת רבע עמוד שחור-לבן תמכור יותר מאשר מודעה גדולה וצבעונית שזכתה בקקטוס, אבל אנחנו באנו לפרסם ופחות למכור.
הפעם צדה עינינו כמה מודעות להסרת שיער בלייזר. מעטים הגברים החרדיים שמשתמשים בשירות הזה ועל כן – ודי ברור מאליו – שלא נצפה מהמודיע לקבל מודעה משובבת עין, מעיתון משפחה יותר.
הנה שלוש מודעות למוצר שפורסמו בעיתוני סוף השבוע. דבי וולף הוותיקה במגזר, ציבי לוי ופרסום מימד שהעלה קמפיין לקארה לייזר.
כדרכנו, בכמה מותגים שמתחרים, אנו מעדיפים לקרוא את השיפוט שלכם, בתגובות. מה דיבר אליכם? מה שכנע אתכם? מה מכור יותר ומה מבריק אבל מתאים? זכרו, זה נושא פרסים.
6 תגובות
לא נעים לומר, אבל מימד הכי טובים. מסר רלוונטי וסטייל שנותן ביטחון.
התות יקבל מקום שני בגלל עודף של פירות שעברו טיפול קוסמטי בפוטושופ, בקריאטיב של תחום הקוסמטיקה, למרות שהמסר נכון.
דבי וולף עם מסר לא רלוונטי להיום וקריאטיב מיושן יחסית. אולי זו מודעה מלפני שנה שנתיים?
הויזואל הקריאייטיבי של ציבי לוי.
המודעה הטובה והמוכרת של קארה לייזר, תובנה מעולה ומסר חד, גם הקריאייטיב נחמד.
דבי וולף:
א. קריאייטיב אגרסיבי מידיי למוצר נשי..
ב. מיושן (כפי שכתבה מעלי)
ג. זה נראה אך ורק לתקוף את המתחרים, אפשר לראות במודעות האחרות צורה יותר אלגנטית להבליט את המסר שלך מול המתחרים…
רק מימד שמו את הבידול בפרונט.
מימד הכי מוצלח
קופי קולע! של מימד כמובן
של מימד הוא מצויין. גם הראשון הוא טוב.
המכסחה היא מקסימה, בלי המסר הדבילי של “אם מכסחים בלה בלה”.