סיפור מעניין שהתרחש בשבוע האחרון גרם לי להתחיל לתהות בקול – האם גם בעידן בו 20-25% מהעולם החרדי נמצא ברשת ברמה כזו או אחרת, אין סיכוי לצאת מהקופסה?!
וכך הווה: לפני כמה חודשים החליט בחור תל אביבי העונה לשם גל פאר לפתוח קבוצה בפייסבוק למען מכירת גביעים המלאים אך ורק בקצפת של המילקי – וזה דבר הקבוצה:
מטרת הקבוצה היא להציע מוצר חדש שהיום יש רק מותג אחד ממנו בסופרמרקטים: “קצפת ריץ כשרה”
(וכמה שהיא כשרה – ככה היא טעימה)
אם מספיק אנשים אוהבים את הקצפת של מילקי ויצטרפו לכאן – אולי שטראוס יאהבו את הבאזז ויחשבו על העניין..
ובהנחה שיהיה לנו איזשהו “כוח” כמציעי הרעיון מול שטראוס (וכנראה שלא יהיה 🙂 אני מתחייב לנסות שכל מי שיצטרף לכאן ויירשם לפני ששטראוס ירימו את הכפפה (אחרי זה לא חכמה 🙂 – יקבל קצפת אחת במתנה ! זו הדרישה שלנו.. ולא נתפשר !
מסתבר כי, לפני כשבועיים נענתה חברת שטראוס לקבוצה שמנתה כבר למעלה מ 2000 חברים שהצטרפו לעצומה והחלה בייצור מילקי-קצפת במהדורה מוגבלת, כאשר לכל חברי הקבוצה נשלח שובר לקבלת מילקי קצפת ב-ח-י-נ-ם. עוד לפני שאתם קופצים נספר לכם כי ככל הידוע לי – לא מדובר בגימיק יחצנ”י אלא במשהו אמיתי לחלוטין. ברור ששטראוס יכלו לעשות עם הסיפור הזה מטעמים בעולם האינטרנט [מה שלא כ”כ קרה], אבל עצם העניין יכול להראות להרבה קודקודים בעולם הפרסום החרדי כי, יש חיים מעבר לפרינט.
8 תגובות
לא הבנתי.
גם את הפוסט הזה שטראוס כתבו או שזה כבר ב-א-מ-ת אמיתי לחלוטין?
רעיון חמוד בהחלט.
מנהלי ועורכי הפאשקוויל שליט”א.
האם שמעתם פעם על פרסום וויראלי? למדתם על פרסום גרילה?
אם לא, נעים להכיר. הקבוצה הזו בפייסבוק היא הא-ב של התחום בה”א הידיעה, שעוד נשמע ונראה ממנו הרבה בשנים הקרובות.
לכתוב “לא מדובר בגימיק יחצנ”י אלא במשהו אמיתי לחלוטין”, זו שגיאה במקרה הטוב ואיוולת במקרה הפחות טוב.
אם תעשו חשבון פשוט, כמה עולה דקת שידור בטלוויזייה וכמה עולה 2000 גביעים כולל משלוח. שלא לדבר על החשיפה שאתם נותנים לזה, והתקשורת הכתובה עוד תתן.
לשטראוס, בהצלחה!
אכן כמה שהעניין חמוד, ניצול הפייסבוק לקידום מטרות הינו כלל בסיסי וראשוני בפירסום ויראלי ואין לי ספק שלימדו את זה ב-ACC
חיים גיל, זה לא החל שם, זה התחיל בYNET ומשם עבר לפייסבוק, לכן מה שכתבת לעניין “שזה וודאי גימיק” אינו נכון!
וודאי שעצם הענות החברה לנושא גורם לזה להיות פירסומי ויחצנ”י, זה חלק מהמשחק של “לשרת את הלקוחות עד לשביעות רצונם”…
העניין החל מכתבה שפרסמה YNET ברשת, על מוצרי נוסטלגיה של המון חברות.
ובעקבות הכתבה נכתבו מאות תגובות של אוהדי המוצרים שנעלמו.
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3736136,00.html
וכך החל העניין של הפייסבוק, כמו”כ כנראה בקרוב חוזר ‘ביסלי טאקו’
אני מאמין שחברות נוספות שצויינו בכתבה ומוצריהם רלוונטים גם היום, יחזירו את מוצריהם גם אם רק בשביל הפירסום!
בא נסכם כך: העניין לא החל כגימיק פרסומי, אלא ככתבה, ואז החברות קפצו על ההצעה שניתנה להם במלי משים!
(אא”כ בYNET ניבאו את הצלחתה של הכתבה והאפקט שיצא מזה., מה שקשה לי להאמין)
וואו, נדמה לי שקצת נסחפנו פה…
על שירות לקוחות שמעתם?!
זה הכל…
אחרי שתסיימו לריב על האם זה אמיתי או לא
תקראו לי להגיד “אמרתי לכם” בכל מה שקשור לאינטראקטיב חרדי
אני רק שמח על הבשורה,
ומחכה בקוצר רוח לביסלי טאקו.
ומה אכפת לי עם זה יח”צ גלוי שרות לקוחות, ושאר ירקות.
לפחות יצא מזה משהו טוב.
אשרי המאמין…
גדודי טרולים [טוב, לא בדיוק] שלמות עובדות שעות נוספות ברשת בתעריפים יפים בשוק הולך וגדל
כולל רובוטים לכל המרבה במחיר [כפי שנתבשרנו לאחרונה]
למישהוא יש כוח בכלל להקליק היום? ועוד לפתוח חשבון נוסף על כל השאר? ועוד וכו’