גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מוישי איצקוביץ, מנהל הקריאייטיב של תוצאות אפקטיביות, מספר למדור הפרסום של יתד נאמן על הקמפיין החדש של אלקטרה
ELECTRA
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

זירת המזגנים, שתמיד מתחממת בעונה הבוערת, לוהטת עכשיו במיוחד נוכח הקמפיין של החברה הגדולה בישראל לייצור מזגנים, שאינה קופאת על מסריה ומצליחה להמציא עצמה מחדש במסגרת מסע הפרסום הנוכחי.

השפן החדש והמפתיע, שנשלף הפעם מבית היוצר הקריאטיבי של תוצאות אפקטיביות, שקשה להישאר אדישים מולו, הוא פרנזטור ילדותי עם ראש דומה לשל המותג, תרתי משמע. ג’ינג’י אופייני שעושה היטב את העבודה עוד לפני שהדביקו לו את הקושיה הראשונה (“אם חם לי זה אומר שאני חם מזג?”). זו אגב, אם הספקתם להתעמק, לא נועדה להעלות דיון טיפוסי על טבעים ג’ינג’ים או אחרים אלא לייצר רקע מאתגר למודעת אווירה מקדימה לקמפיין כולו. אם הקהל ימשיך להתחבר לפרנזטור הראשון מסוגו ולמסרים המתחלפים, שיתקשרו את אפיוני המותג הייחודיים בשבועות הבאים, נמשיך ליהנות ממנו גם בהמשך אלא שכאן אולי הקדמנו את המאוחר.

“המטרה שלנו בבחירת הפרזנטור הייחודי היא לייצר דרכו אמפתיה בין המותג לבן הקהל” – משתפים אותנו במחלקת הקריאטיב של “תוצאות אפקטיביות” בתהליך השיווקי המוקדם – “כבכל קיץ עלינו גם השנה עם קמפיין חדש, שיש בו הפעם שני ערוצים. האחד מתקשר את אלקטרה החברה מספר 1 בארץ למזגנים הנמצאת בכל בית שני בישראל. והשני מעביר קשת רחבה של מוצרים ומסרים, שחלקם מהווים בשורות חדשות בענף המיזוג. חשבנו איך להעביר את המסר בצורה הכי טובה, שגם לא תהיה לקונית ומשמימה וגם תחבר למותג ובחרנו בילד ג’ינג’י ,כתום כמו הצבע השולט באלקטרה, מהלוגו ועד בכלל. ככלל, מאד התחברנו לבחירה משום שילד ג’ינג’י הוא ילד יצירתי, חינני וחובב ריגושים ודרכו נוכל לדבר על יצירתיות וחדשנות, שהם חלק מהדי אן איי של מוצרי החברה”.

אז נכון שילדים אולי אינם הבחירה הטבעית כדי לשווק מוצר כמו מזגנים אבל מבחינת אלקטרה לא מדובר בפרנזטור שהוא מקדם מכירות, שקורא לציבור לבוא ולרכוש מזגן. אלא שדרך האווירה שהוא מייצר קל יותר לחבר את הקהל לערכים של הנאה ואיכות חיים, שהם ההיפך ממה שמרגישים בבית שאינו ממוזג.

“אנחנו מקבלים פידבקים מאד חיוביים המוכיחים שהקהל אהב את הקו והתחבר לקונספט” – מדגיש מנהל מחלקת קריאטיב מוישי איצקוביץ – “מדובר במודעה ראשונה בסדרה עם מסר ספציפי שהצליח ליצור את האווירה המתאימה. הקמפיין אמור לרוץ לאורך כל הקיץ בפיקים כאלו ואחרים, עם הפרזנטור שיוביל את המערכה ויסייע לציבור לקלוט את הניואנסים בדרכו הכובשת”.

כתום זה אנחנו: קבלו את הפרזנטור המפתיע של אלקטרה 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן