רוב המותגים הגדולים בעולם עברו באיזשהו שלב ריענון ומתיחת פנים, פעם אחת או יותר. ההחלטה למתג מחדש נובעת משיקולי תדמית: רצון לחדש ולעדכן את השפה החזותית ולהתאימה לאופי העכשווי או לחילופין לשנות תדמית ברמת המסרים.
בקיץ 2018 החליטו ברשת ‘ברודווי’ לרענן את המיתוג. ראשית, כדי לעדכן את השפה העיצובית המיושנת שהתאימה לדור הקודם, שבו עדיין היו משתמשים בסלסולים ועיטורים בעיצובי מותגים לציבור החסידי, ושנית, בעקבות השדרוג והזינוק המשמעותי שברודווי חווה בשנים האחרונות.
הטרנד העכשווי בתחום העיצוב הוא מינימליסטי. כמה שיותר שטוח, בלי אפקטים, בלי סלסולים ובלי עיטורים מיותרים. פשוט לשדר את הערכים של המותג במינימום עיצוב ובמקסימום עוצמה. וזה בדיוק מה שקורה כשמסתכלים על הלוגו החדש של ברודווי: מקבלים תחושה של מותג בינלאומי חדשני ומקצועי.
תגובה אחת
הרשת היחידה שממותגת כדבעי. שאפו!